logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: 19 Południk z kampanią dla Domu Aniołów Stróżów

  PR 23.11.2020, przeczytano 793 razy
ilustracja

„Moc Aniołów ma swoje granice” – pod takim hasłem ruszyła kampania fundraisingowa Domu Aniołów Stróżów. Jej koncepcję pro publico bono opracowała agencja 19 Południk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-19-poludnik-z-kampania-dla-domu-aniolow-strozow,389288,artykul.html

Kampania Stowarzyszenia Pomocy Dzieciom i Młodzieży „Dom Aniołów Stróżów” ma na celu zbiórkę funduszy na cele statutowe. Organizacja na co dzień pomaga dzieciom wykluczonym społecznie wyrównywać ich szanse na szczęśliwe dzieciństwo i zapewnia im lepszy start w dorosłość.

- Historia przedstawiona w spocie skupia się na pokazaniu codzienności bohatera, kilkuletniego chłopca, który boryka się nie tylko z problemami ekonomicznymi swojej rodziny, ale także z licznymi niebezpieczeństwami czyhającymi na ulicy. W większości sytuacji ratuje go przed opresją niewidzialny anioł stróż. W ostatnim przypadku okazuje się jednak, że anioł nie jest w stanie udzielić pomocy. Jego moc ma zatem swoje granice, które są związane z problemami finansowymi. Realizując spot, chcieliśmy uzyskać efekt pozwalający chwycić za serce potencjalnych darczyńców, którzy dzięki temu wesprą Dom Aniołów Stróżów i jego podopiecznych – mówi Maciej Bojda, Senior Creative w agencji 19 Południk.

Strategię, scenariusz spotu i koncepcję kreatywną kampanii opracowała agencja 19 Południk. Za produkcję odpowiadał dom produkcyjny F25, reżyseria: Łukasz Zabłocki, operator: Jacek Podgórski, scenografia: Zuza Słomińska. Muzykę skomponowała Hania Rani.

W ramach kampanii 360° planowane są działania w telewizji, radiu, prasie, internecie oraz OOH.

Źródło: 19 Południk

www.19poludnik.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grupa Akomex dołącza do globalnej kampanii „Tydzień lasów FSC”
Spółki z Grupy Akomex dołączają do szerokiego grona firm biorących udział w globalnej akcji „Tydzień lasów FSC”, podkreślającej korzyści zrównoważonej gospodarki leśnej. Działanie ma na celu zwrócenie uwagi przedsiębiorców i konsumentów na to, w jaki sposób odpowiedzialna gospodarka leśna przyczynia się do ochrony...
Nikon prezentuje obiektyw Nikkor Z 135mm f/1.8s Plena
Firma Nikon wchodzi na nowy poziom optycznej doskonałości obiektywów serii S, wprowadzając obiektyw NIKKOR Z 135mm f/1.8 S Plena. Ten najwyższej klasy pełnoklatkowy średni teleobiektyw zapewni perfekcyjną jakość efektu bokeh – zarówno na zdjęciach, jak i w filmach. Obiektyw sprawdzi się w fotografii artystycznej, portretowej, modowej czy przyrodniczej.
Onesano inauguruje kampanię TV i digitalową
Producent naturalnych suplementów diety, onesano rusza z kampanią telewizyjną i digitalową, która potrwa do 29 października br. Nowe produkty w portfolio marki będą reklamowane w kluczowych kanałach lifestyle’owych z uwzględnieniem stacji tematycznych. Bannery sponsorskie zostaną również wykorzystane w kampanii online.
Kim są i ile wydają na SEO specjaliści w Europie? Jaki procent tego budżetu przeznaczają na działania on-site a jaki na link building? Według najnowszego raportu platformy WhitePress, przeciętny specjalista od pozycjonowania stron, to mężczyzna (62 proc.), zatrudniony w agencji (35 proc.) lub freelancer (33 proc.), pracujący w dużej mierze zdalnie lub hybrydowo, który poza...
Kampania programmatic DOOH realizowana na platformie Display & Video 360
„NAJbliżej do formy” – pod takim hasłem, na ekranach należących do Clear Channel Poland, realizowana jest we wrześniu kampania promująca kluby fitness należące do Benefit Systems –  Zdrofit, Fabryka Formy, Fit Fabric i Fitness Academy. Kampania została zakupiona w kanale programmatic Digital Out Of Home i po raz pierwszy na rynku polskim realizowana jest...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764