logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: 500 głosów Tomasza Jakubiaka w kampanii addressable TV dla Zrzeszenia BPS

  PR 18.06.2024, przeczytano 261 razy
ilustracjastrzałka

Sztuczna inteligencja wsparła przygotowanie ponad 500 wersji spotów wykorzystywanych w nowej kampanii addressable Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS. Tę szeroko zakrojoną geotargetowaną akcję zaplanowały Wavemaker i GroupM.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-500-glosow-tomasza-jakubiaka-w-kampanii-addressable-tv-dla-zrzeszenia-bps-,404679,artykul.html

Tomasz Jakubiak, popularny kucharz i prowadzący programy TV, jest twarzą kolejnej kampanii Banków Spółdzielczych z Grupy BPS. Potencjalnych klientów 308 zrzeszonych Banków, Jakubiak zachęca do założenia konta z kartą Mastercard, a także do skorzystania z oferty kredytowej, gdzie w ramach loterii klienci mogą wygrać częściową spłatę kredytu.

Marketer wykorzystał AI do stworzenia ponad 500 spotów (pond 300 dla kredytów i ponad 200 dla konta z kartą Mastercard). W zależności od tego, wokół jakiej placówki mieszka potencjalny klient Banków Spółdzielczych z Grupy BPS, zobaczy ściśle odnoszącą się do tej lokalizacji reklamę lokalnego banku. Mieszkaniec Otwocka, Ustrzyk Dolnych, Gdyni, Lublina, Łochowa i pozostałych kilkuset miast usłyszy w reklamie nazwę swojej miejscowości, którą wymienia Jakubiak. Przybliża to markę i zapewnia bardziej spersonalizowany kontakt z odbiorcami kampanii.

ilustracjastrzałka

Celem kampanii przygotowanej przez Wavemaker oraz GroupM jest zwiększenie ruchu w placówkach, spopularyzowanie oferty kredytów oraz kont osobistych w bankach z Grupy BPS.

– Grupa BPS zrzesza ponad 300 banków. Na poziomie ogólnopolskim realizujemy kampanie świadomościowe i wizerunkowe. Wyzwaniem było przeniesienie oddziaływania promocji możliwie precyzyjnie na konkretny bank, na jego terenie działania i w ten sposób wsparcie w pozyskaniu klienta na poziomie lokalnym. Rozwój technologiczny w zakresie targetowania/adresowania reklam oraz możliwości AI w personalizacji kreacji, pozwoliły nam stworzyć kampanię o szerokim zasięgu geograficznym, a jednocześnie bardzo lokalną. Co więcej, łączymy w ten sposób nie tylko działania ogólnopolskie z lokalnymi, ale też świat on-line z off-line. To przykład, kiedy nowa technologia pozwala doskonale wesprzeć realizację strategii marketingowej – mówi Robert Szymański Dyrektor Biura Marketingu w Banku BPS.

– Kampania Zrzeszenia BPS daje wyobrażenie o możliwościach, jakie zapewnia dziś addressable TV w połączeniu z AI. Wizerunkową siłę reklamy telewizyjnej i ogólnopolski zasięg, przy jednoczesnym spersonalizowaniu przekazów docierających do klientów mieszkających wokół 308 banków, połączyliśmy w pierwszej na tę skalę akcji – dodaje Maciej Olenderczyk, szef obszaru Advanced TV w GroupM.

Kampania wykorzystuje m.in. DAI w HBB TV na TVN7, TTV, TVN, a także aplikacje i serwisy OTT, takie jak Player, TVP VOD, Rakuten TV, YouTube czy TitanOS. Reklamy Banków z Grupy BPS zobaczą widzowie oglądający ich programy na telewizorach podłączonych do sieci.

Kampanii telewizyjnej Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS towarzyszą też mocno sprofilowane działania w mediach digital. W zależności od lokalizacji oraz zainteresowań użytkownika sieci, mechanizm dynamicznej optymalizacji kreacji pozwala na serwowanie odbiorcom najbardziej adekwatnej reklamy.

Za kreację do kampanii oraz produkcję spotów z wykorzystaniem AI odpowiadały agencja Eskadra i FNF, strategia i planowanie kampanii były po stronie Wavemaker oraz działu Advanced TV w GroupM.

Przykładowe spoty:

Źródło: GroupM

www.groupm.pl

Dodatkowe informacje:

O GroupM
GroupM to mediowa grupa inwestycyjna odpowiadająca za blisko 1/3 światowych inwestycji reklamowych na świecie oraz w Polsce. GroupM tworzy platformę technologiczną i negocjacyjną dla agencji mediowych WPP: EssenceMediacom, Mindshare i Wavemaker. Zapewnia ich klientom dostęp do zaawansowanych technologii zakupowych i specjalistycznych usług marketingowych. GroupM na całym świecie zabiega o podniesienie standardów widoczności reklam oraz zapewnienie markom bezpiecznego otoczenia reklamowego.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764