Teva Pharmaceuticals Polska rozpoczyna nową kampanię marki Flegamina. Za kreację odpowiada agencja AżTuNagle.
Flegamina to znana marka leków na mokry kaszel obecna w polskich domach od ponad 40 lat. W domach, w których kobiety - matki, żony, córki - troszczą się o zdrowie swoich bliskich. Bezinteresownie, z poczucia obowiązku, nie oczekując niczego w zamian.
W nowym, emocjonalnym spocie reklamowym Flegaminy twórcy uznali, że już najwyższy czas im za to podziękować. Słyszymy w nim słowa wdzięczności pod adresem różnych kobiet za to, że są blisko, wspierają w chorobie, troszczą się dokonując mądrych wyborów.
Nowa komunikacja jednocześnie podkreśla aspekty medyczne leku i przypomina, że - Flegamina nie tylko rozrzedza wydzielinę, jak wiele leków, ale też aktywuje rzęski i oczyszcza nawet głębokie zakamarki płuc chroniąc przed dalszym rozwojem infekcji – jak mówi Anna Kochanowska-Łukasiewicz, Kierownik Grupy Marek w Teva Pharmaceuticals Polska.
Za strategię, kreację oraz komunikację ATL odpowiada AżTuNagle. Spot wyprodukowało Szut Szut Studio. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Media Warszawa.
Źródło: AżTuNagle