logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: „Jesteś zagrożonym gatunkiem” - 2012 Agency dla WWF

  PR 10.12.2018, przeczytano 1808 razy
ilustracjastrzałka

Na czas szczytu klimatycznego ONZ COP24 pandę w logo WWF zastąpił zmieniający się wizerunek ludzkiej twarzy - to część edukacyjnej kampanii WWF Polska przygotowanej z 2012 Agency. Celem kampanii jest szerokie uświadomienia realnego zagrożenia ludzkiego gatunku w związku ze zmianami klimatycznymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-_jestes-zagrozonym-gatunkiem_---2012-agency-dla-wwf,380479,artykul.html

Na potrzeby kampanii Agencja 2012 stworzyła wielokanałową komunikację, której sercem jest spersonalizowany manifest każdego, kto popiera ideę walki ze zmianami klimatycznymi spowodowanymi przez zanieczyszczenie środowiska. Do akcji dołączyło wielu dziennikarzy, celebrytów, aktywistów i zwykłych ludzi, występując w przygotowanych przez WWF koszulkach z własną twarzą. W ramach akcji powstała również strona internetowa www.cop.wwf.pl/pl, za pośrednictwem której każdy może zaangażować się w akcję tworząc własne logo kampanii WWF, podpisując petycję lub wysyłając mailowy apel do polskiego rządu.

ilustracjastrzałka

Dodatkowo dzięki wsparciu firmy Ströer Media, partnera kampanii, w Warszawie pojawiły się kontekstowe nośniki OOH i ekrany w metrze, uświadamiające o powszechnym zagrożeniu związanym ze zmianami klimatycznymi. Istotną częścią kampanii jest edukacyjny film animowany, przygotowany we współpracy ze studio ColorOffOn. W kampanii szeroko wykorzystano również social media, direct mail, mapping, prasę i OOH – w tym skierowane do polityków komunikaty w Katowicach.

Partnerami 2012 Agency w kampanii dla WWF są: Ströer Media, Coloroffon, Papaya Films i Imago PR.

ilustracjastrzałka

Źródło: Agencja 2012

www.2012agency.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764