logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: „Kierunki 2021” z agencją Idea Creative Group

  PR 13.04.2021, przeczytano 586 razy
ilustracja

Pandemia sprawiła, iż wiele gospodarek tak aktualnie potrzebuje, jak i w dłuższej perspektywie potrzebować będzie ogromnego wsparcia inwestycyjnego. Instrumentem, w którym upatruje się źródła ożywienia gospodarczego, jest europejski budżet w ramach tzw. Nowego Planu Marshalla. Czy ten największy w historii budżet unijny będzie dla Polski szansą na odbudowę gospodarki po pandemii oraz pozwoli na przyspieszenie cyfrowe i zieloną transformację? Na to i wiele innych pytań odpowiadali prelegenci już 9. konferencji DNB Bank Polska S.A. „Kierunki 2021. Nowy Plan Marshalla. Odbudowa polskiej gospodarki po Covid-19".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-_kierunki-2021_-z-agencja-idea-creative-group,391006,artykul.html

- DNB Bank Polska S.A. – jako specjalistyczny bank korporacyjny – jest animatorem merytorycznych spotkań i wydarzeń z cyklu Kierunki, podczas których prezentowane i dyskutowane są, kluczowe dla poszczególnych sektorów gospodarki, kwestie, trendy czy analizy. W tym roku Kierunki odbyły się w Wirtualnym Studiu DNB, podobnie, jak nasze pomniejsze spotkania sektorowe. Ta nowoczesna i atrakcyjna dla uczestników formuła pozwoliła nam zarówno na realizację dotychczasowej strategii marketingowej, w tym działań z zakresu content marketingu, a także przyczyniła się do wzmocnienia pozytywnego wizerunku marki, która reaguje elastycznie i odpowiedzialnie. – mówi Agnieszka Stryjecka, Marketing & PR Manager w DNB Bank Polska.

Za techniczną realizację wydarzenia oraz nadzór nad przebiegiem całości odpowiadała Idea Creative Group.

- Nasza agencja stawia na rozwiązania niezawodne oraz nowatorskie. Dlatego w trosce o jakość spotkania oraz komfort jego uczestników sięgnęliśmy po nowe technologie w formie wirtualnego studia, zbudowanego z modułów diodowych. Osadzony tu innowacyjny content animacyjny z elementami 3D pozwolił na osiągnięcie w pełni zdigitalizowanej i niezwykle nowoczesnej przestrzeni. - mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.

Co ważne, realizacja odbyła się na specjalnie zaprojektowanej platformie internetowej, spełniającej wszelkie wymogi bezpieczeństwa. Jej unikalne rozwiązania technologiczne pozwoliły na zdalne dołączanie do konferencji tak panelistów, jak i samych uczestników.

Agencja zapewniła również nowoczesną oprawę graficzną oraz multimedialną wydarzenia. Nie zabrakło tu specjalnej, rozbudowanej oprawy wizji – w tym czołówki, jingli oraz wirtualnego ekranu do prezentacji.

- Cyfrowa rewolucja to już nie melodia przyszłości, a rzeczywistość, w jakiej się aktualnie znajdujemy. Cieszę się, że wraz z agencją Idea Creative Group możemy być jej częścią. Nic tak bowiem nie pobudza potencjalnych inwestycji, jak nowoczesne technologie, które pozwalają firmom zarówno pozostać w stałym kontakcie ze swoim otoczeniem, jak i budują ich przewagę rynkową. - podkreśla Aneta Radzimirska.

Źródło: Idea Creative Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764