logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Kreatywni. Otwarci na nowe” – Remadays Warsaw 2021

   09.07.2020, przeczytano 535 razy
ilustracja

Rok 2020 zapisuje się w historii jako jeden z najbardziej zaskakujących i wymagających. Choć jego początek wraz z udanymi targami zapowiadał się dobrze, to w kolejnych miesiącach pandemia wirusa COVID-19 wpłynęła na każdą branżę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_kreatywni.-otwarci-na-nowe_-%E2%80%93-remadays-warsaw-2021,387717,artykul.html

W szczególnie trudnej sytuacji znaleźli się przedstawiciele rynku reklamowego. Wiele firm odczuło skutki koronawirusa, ale też wielu przedsiębiorców podjęło działania, aby dostosować się do nowych okoliczności.

Nowe potrzeby klientów

To pokazuje, że zawsze istnieją rozwiązania, które pozwalają przystosować się i odnaleźć w nowych realiach. Trzeba tylko znaleźć klucz – a jest nim ponowne zdefiniowanie potrzeb rynku i wyjście im naprzeciw w kreatywny, otwarty sposób. Jak mówi Sławomir Giefing, prezes GJC International, organizator targów RemaDays Warsaw:

- Dobrze funkcjonująca i zdrowa firma to firma o 3 filarach, w tej właśnie kolejności: pierwszy to określenie potrzeb klientów i ich zaspokajanie, drugi filar to zgrany zespół, a trzeci to zysk firmy. Obecna sytuacja wymusza, by w pierwszej kolejności na nowo przyjrzeć się i zdefiniować potrzeby klientów. Te potrzeby były i zawsze będą – jednak aktualnie nowe ich rozpoznanie jest niezbędne, aby nasze usługi i produkty mogły zaspokajać potrzeby odbiorców.

Wyrazem odpowiedzi, na zmieniające się realia w branży reklamowej, jest m.in. nowy motyw przewodni i hasło KREATYWNI, które przyświeca targom RemaDays Warsaw 2021.

Jak wyjaśnia Sławomir Giefing:

- My jako zespół RemaDays chcemy wyrazić, że potrzeby klientów są na pierwszym miejscu. Wsłuchujemy się w różne opinie z rynku, dlatego przygotowaliśmy przekaz, w którym chcemy zaprezentować nową rzeczywistość. Motyw i hasło KREATYWNI to wyjście naprzeciw trudnej sytuacji, która ma miejsce w związku z pandemią. Ten projekt ma pobudzać i zachęcać każdego uczestnika branży do działania i otwarcia się na nowe wyzwania.

Kreatywni w nowej rzeczywistości

Można spodziewać się, że branża oraz targi będą inaczej wyglądały niż dotychczas. Tym bardziej niezbędna jest wspomniana otwartość oraz kreatywne podejście. Mikołaj Bleja, doradca w zakresie strategicznej komunikacji wizerunkowej, szef poznańskiej agencji Horsefield, która opracowała nową komunikację RemaDays, podkreśla, że:

- „KREATYWNOŚĆ” to pojęcie centralne dla każdego procesu zmiany. W obecnej, niezwykle trudnej sytuacji nie należy łudzić się, że rozwiązaniem będzie wyłącznie pomoc państwa. Rekomendowany przeze mnie sposób radzenia sobie to podjęcie działania w kreatywny sposób, tj. taki, który związany jest z nową lub lepiej dopasowaną wartością dla klientów.

I dlatego nowa komunikacja targów RemaDays odzwierciedla dynamiczny oraz pełen wyzwań czas, który możemy wykorzystać, stając się bardziej otwartym na nowe.

RemaDays Warsaw 2021 – otwarci na nowe

Targi RemaDays Warsaw od wielu lat wspierają branżę reklamową. Podobnie będzie w 2021 roku, co podkreśla Sebastian Ząbek, szef działu organizacji targów:

- Podczas przygotowań do RemaDays 2021 rozmawiamy z naszymi klientami, pragniemy na nowo wsłuchać się w potrzeby i na tej podstawie wdrażać nowe rozwiązania targowe. Nowy motyw graficzny i hasło targów,  to pierwszy krok w długim maratonie przygotowań do kolejnej edycji i sukcesywnie w nowy sposób realizowanych projektów, o których będziemy informować Państwa na bieżąco.

Do zobaczenia na RemaDays Warsaw 10-12.02.2021 r. Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC Renovation

GJC

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Awans Pawła Kowalewskiego w  Międzynarodowym Stowarzyszeniu Reklamy IAA Global
Paweł Kowalewski, malarz, członek legendarnej Gruppy, wykładowca na wydziale wzornictwa warszawskiej ASP, właściciel agencji Communication Unlimited, został wybrany na stanowisko Vice President Creativity Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Global.
Bogdan Sosnowski dołącza do Magnatalenta
W ostatnim czasie do MagnaTalenta – agencji oferującej usługi m.in. z zakresu budowania marek osobistych i employer brandingu dołączył Bogdan Sosnowski. Będzie on odpowiadał za programy rozwojowe dla klientów agencji, ich kompetencje miękkie oraz zarządzanie zespołami zdalnymi. Rozszerza tym samym portfolio usług oferowanych przez MagnaTalenta.
Black Friday - konsumenci nie rezygnują z zakupów mimo pandemii
Coroczne święto handlu, przypadające 27 listopada, niezmiennie przyciąga rzesze klientów. Wszystko wskazuje na to, że nie inaczej będzie w tym roku – zakupy planuje 62% konsumentów.  Jak kształtują się preferencje klientów e-commerców związanych z branżą home? Prognozami dzieli się platforma Homebook.pl.
Rusza kampania społeczna „#Nieprzesadzam”
Babbel – platforma do nauki języków obcych wraz z fundacją Centrum Praw Kobiet przygotowała specjalną kampanię, mającą na celu zwiększenie świadomości wokół agresji językowej. Akcja związana jest z Międzynarodowym Dniem Eliminacji Przemocy wobec Kobiet, który obchodzony jest 25. listopada. Ma na celu uświadomienie, że przemoc wobec kobiet to nie tylko...
„Nie ma że głowa boli” - nowa kampania marki Apap
Marka leku przeciwbólowego Apap z portfolio USP Zdrowie startuje z nową odsłoną kampanii „Ani chwili nie trać na ból” przygotowanej przez agencję AżTuNagle
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764