logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: „Kreatywni. Otwarci na nowe” – Remadays Warsaw 2021

   09.07.2020, przeczytano 1178 razy
ilustracja

Rok 2020 zapisuje się w historii jako jeden z najbardziej zaskakujących i wymagających. Choć jego początek wraz z udanymi targami zapowiadał się dobrze, to w kolejnych miesiącach pandemia wirusa COVID-19 wpłynęła na każdą branżę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-_kreatywni.-otwarci-na-nowe_-%E2%80%93-remadays-warsaw-2021,387717,artykul.html

W szczególnie trudnej sytuacji znaleźli się przedstawiciele rynku reklamowego. Wiele firm odczuło skutki koronawirusa, ale też wielu przedsiębiorców podjęło działania, aby dostosować się do nowych okoliczności.

Nowe potrzeby klientów

To pokazuje, że zawsze istnieją rozwiązania, które pozwalają przystosować się i odnaleźć w nowych realiach. Trzeba tylko znaleźć klucz – a jest nim ponowne zdefiniowanie potrzeb rynku i wyjście im naprzeciw w kreatywny, otwarty sposób. Jak mówi Sławomir Giefing, prezes GJC International, organizator targów RemaDays Warsaw:

- Dobrze funkcjonująca i zdrowa firma to firma o 3 filarach, w tej właśnie kolejności: pierwszy to określenie potrzeb klientów i ich zaspokajanie, drugi filar to zgrany zespół, a trzeci to zysk firmy. Obecna sytuacja wymusza, by w pierwszej kolejności na nowo przyjrzeć się i zdefiniować potrzeby klientów. Te potrzeby były i zawsze będą – jednak aktualnie nowe ich rozpoznanie jest niezbędne, aby nasze usługi i produkty mogły zaspokajać potrzeby odbiorców.

Wyrazem odpowiedzi, na zmieniające się realia w branży reklamowej, jest m.in. nowy motyw przewodni i hasło KREATYWNI, które przyświeca targom RemaDays Warsaw 2021.

Jak wyjaśnia Sławomir Giefing:

- My jako zespół RemaDays chcemy wyrazić, że potrzeby klientów są na pierwszym miejscu. Wsłuchujemy się w różne opinie z rynku, dlatego przygotowaliśmy przekaz, w którym chcemy zaprezentować nową rzeczywistość. Motyw i hasło KREATYWNI to wyjście naprzeciw trudnej sytuacji, która ma miejsce w związku z pandemią. Ten projekt ma pobudzać i zachęcać każdego uczestnika branży do działania i otwarcia się na nowe wyzwania.

Kreatywni w nowej rzeczywistości

Można spodziewać się, że branża oraz targi będą inaczej wyglądały niż dotychczas. Tym bardziej niezbędna jest wspomniana otwartość oraz kreatywne podejście. Mikołaj Bleja, doradca w zakresie strategicznej komunikacji wizerunkowej, szef poznańskiej agencji Horsefield, która opracowała nową komunikację RemaDays, podkreśla, że:

- „KREATYWNOŚĆ” to pojęcie centralne dla każdego procesu zmiany. W obecnej, niezwykle trudnej sytuacji nie należy łudzić się, że rozwiązaniem będzie wyłącznie pomoc państwa. Rekomendowany przeze mnie sposób radzenia sobie to podjęcie działania w kreatywny sposób, tj. taki, który związany jest z nową lub lepiej dopasowaną wartością dla klientów.

I dlatego nowa komunikacja targów RemaDays odzwierciedla dynamiczny oraz pełen wyzwań czas, który możemy wykorzystać, stając się bardziej otwartym na nowe.

RemaDays Warsaw 2021 – otwarci na nowe

Targi RemaDays Warsaw od wielu lat wspierają branżę reklamową. Podobnie będzie w 2021 roku, co podkreśla Sebastian Ząbek, szef działu organizacji targów:

- Podczas przygotowań do RemaDays 2021 rozmawiamy z naszymi klientami, pragniemy na nowo wsłuchać się w potrzeby i na tej podstawie wdrażać nowe rozwiązania targowe. Nowy motyw graficzny i hasło targów,  to pierwszy krok w długim maratonie przygotowań do kolejnej edycji i sukcesywnie w nowy sposób realizowanych projektów, o których będziemy informować Państwa na bieżąco.

Do zobaczenia na RemaDays Warsaw 10-12.02.2021 r. Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC Renovation

GJC

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764