logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: „Mamy to!” - nowa kampania Blue City

  PR 08.02.2021, przeczytano 573 razy
ilustracja

Ruszyła kampania informacyjna przedstawiająca Centrum Handlowe Blue City, jako miejsce, gdzie można zrobić sprawnie różnorodne zakupy i załatwić wiele spraw w komfortowych warunkach. Kampanię przygotowała agencja Communication Unlimited.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-_mamy-to%21_---nowa-kampania-blue-city,390115,artykul.html

Kiedy nie ma możliwości skorzystania z miejsc rozrywki, a restauracje sprzedają jedzenie z dostawą i na wynos, centra handlowe znów stają się przede wszystkim miejscem robienia zakupów. Jednocześnie pandemia przyniosła również wiele zmian w zachowaniu klientów, którzy ze względów bezpieczeństwa spędzają w nich mniej czasu. Ich zakupy są bardziej przemyślane i celowe.

- Klienci oczekują zapewnienia im bezpieczeństwa, sprawnej organizacji i precyzyjnej informacji, która zapewni im maksymalną optymalizację zakupów. Dlatego komunikację marketingową kierujemy obecnie na działania prosprzedażowe, promujące ofertę naszych najemców. Informujemy, że Blue City jest miejscem bezpiecznym i nie ma żadnego powodu, by obawiać się przyjścia – mówi Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketingu Blue City.

- W kampanii informacyjnej pod hasłem „Mamy to!”, Blue City pokazuje klientom, co mogą załatwić i kupić w centrum. Natomiast graficzne wykorzystanie symbolu odhaczenia załatwionej sprawy nawiązuje do faktu, że w Blue City można zrobić różnorodne zakupy i załatwić sprawnie wiele spraw – wyjaśnia Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

Kampania ruszyła 1 lutego i obejmuje media wewnętrzne Blue City, outdoor, digital, a także działania media relations oraz komunikację w mediach społecznościowych. Communication Unlimited pracuje dla Blue City od 2011 roku.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764