logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: „Podaruj Wigilię” - agencja Ancymony dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich

  PR 20.11.2023, przeczytano 283 razy
ilustracjastrzałka

Świąteczna kampania Stowarzyszenia mali bracia Ubogich zachęca do zwrócenia uwagi na los samotnych starszych osób. Za realizację tegorocznej wzruszającej akcji odpowiadają agencja Ancymony, Lemon Film oraz Starcom. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-_podaruj-wigilie_---agencja-ancymony-dla-stowarzyszenia-mali-bracia-ubogich,402155,artykul.html

Stowarzyszenie mali bracia Ubogich, które w tym roku obchodziło 20-lecie istnienia w Polsce, aktywnie przeciwdziała marginalizacji samotnych seniorów. Największa coroczna akcja fundraisingowa „Podaruj Wigilię” ma na celu zebranie środków na kolacje wigilijne w całym kraju dla osamotnionych starszych ludzi. 

Otwarte serca to klucz do zmiany 

Tegoroczna kampania „Podaruj Wigilię” traktuje o samotności seniorów dostrzeganej z perspektywy ludzi uwikłanych w codziennie obowiązki.

W tym roku bohaterką kampanii jest nie tylko samotna seniorka – są nimi również ludzie, których kobieta mija w drodze do domu. Mimo życzliwości i uśmiechu, nie poświęcają kobiecie wystarczającej uwagi. Chcieliśmy pokazać, że takie osoby mają inną możliwość pomocy seniorom. Mogą wesprzeć akcję „Podaruj Wigilię” Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Z relacji wolontariuszy wynika, że seniorzy często obwiniają samych siebie za swoją samotność, tłumacząc ją szeregiem irracjonalnych powodów. Przekaz tegorocznej kampanii jasno podkreśla, że jest to nieprawda. My, ludzie dobrej woli, wraz ze Stowarzyszeniem mali bracia Ubogich możemy sprawić, aby samotni seniorzy spędzili Święta Bożego Narodzenia przy wspólnym stole - komentuje Wojciech Papuziński, creative director w agencji Ancymony. 

Coraz mniej z nas wychowuje się w rodzinach wielopokoleniowych a nasze zachowania społeczne podlegają ciągłym zmianom. Nasze życie jest zabiegane, doskwiera nam brak czasu i różne sprawy odkładamy na później, na chwile kiedy znajdziemy na to czas. W Stowarzyszeniu mali bracia Ubogich każdego dnia przekonujemy się o tym jak ważna jest obecność drugiego człowieka. Wg badania pn. „Samotność wśród osób 80+”, które przeprowadziliśmy na początku tego roku, co czwartej osobie w tym wieku doskwiera samotność. Połowa z nich cierpi na deficyt więzi międzyludzkich a niemal 40% czuje się niepotrzebna. I - podobnie, jak bohaterka naszego tegorocznego spotu - zaczynają wątpić w to, że są jeszcze ważni... Jako mali bracia Ubogich każdego dnia staramy się o lepszy świat dla starszych i samotnych. Gorąco proszę, dołączcie do nas i wesprzyjcie tegoroczną kampanię „Podaruj Wigilię”. Łatwiej czynić dobro, gdy pomaga wielu - opowiada Joanna Mielczarek, Dyrektorka Stowarzyszenia mali bracia Ubogich.

Tegoroczna kampania „Podaruj Wigilię” obejmuje telewizję, digital, social media, radio, prasę oraz outdoor. Za strategię, ideę i kreacje odpowiada ponownie agencja Ancymony, która angażuje się w ten projekt pro publico bono już po raz czwarty. Spoty w reżyserii Mavy Targosz wyprodukował Lemon Film, a BADI BADI zajął się postprodukcją. Za dźwięk odpowiada studio GŁOŚNO, muzykę do spotu skomponował Hubert Walkowski a lektorem jest Piotr Czaykowski. Za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe. 

Źródło: Ancymony

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Harman Phoenix - nowy, kolorowy film fotograficzny
HARMAN technology Ltd, jeden z największych na świecie producentów analogowych klisz fotograficznych, papierów do ciemni i chemii fotograficznej, ogłosił dzisiaj wprowadzenie na rynek HARMAN Phoenix 200, zupełnie nowego, limitowanego filmu kolorowego ISO 200, 35 mm.
Piotr Morko awansuje w Newline Interactive
Piotr Morko jest związany z Newline Interactive – liderem wśród producentów monitorów interaktywnych – od lipca 2020 roku. Odpowiadał dotychczas za komunikację marketingową w Polsce i Europie Wschodniej. Awans na stanowisko Senior Marketing Manager wiąże się z rozszerzeniem obowiązków o zarządzanie projektami w całym regionie EMEA oraz...
Superbet i Lech: real time branding na stadionie
„Bartek Mrozek TOP” – taki komunikat wyświetlił się na centralnym ekranie LED na stadionie przy Bułgarskiej podczas meczu Lecha z Widzewem kilka sekund po wybronionym przez bramkarza gospodarzy rzucie karnym. O co chodzi? To nowe narzędzie marketingowe sponsora głównego zespołu z Poznania. Firma bukmacherska Superbet jako pierwsza w Polsce wprowadziła do swoich...
Żołądkowa Gorzka w nowej butelce
Żołądkowa Gorzka przechodzi kolejną metamorfozę w swojej historii. Stock Polska prezentuje nową elegancką odsłonę butelki swojego flagowego produktu w portfolio, którego smak opiera się na recepturze sprzed 200 lat.
Mariusz Przybylski nowym ambasadorem Samsung
Mariusz Przybylski jest jednym z najpopularniejszych projektantów mody w Polsce. Jego projekty charakteryzują się wyjątkową formą i kreatywnością, a jego kreacje wybiera wiele polskich gwiazd i nie tylko. Jednocześnie projektant w swojej pracy stawia na wysoką jakość tkanin, a te z kolei wymagają odpowiedniej pielęgnacji. Partnerstwo z Samsung AirDresser oraz całą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764