logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: „Projekt: Ogród Marzeń” – kampania Obi zrealizowana przez Saatchi & Saatchi i Zenith

  PR 23.03.2021, przeczytano 1731 razy
ilustracjastrzałka

Sieć sklepów remontowo – budowlanych OBI wystartowała z kampanią „Projekt: Ogród Marzeń”. W ramach wielokanałowych działań marka inspiruje konsumentów do metamorfozy swojej zielonej przestrzeni – od tarasów i balkonów, aż po ogrody i małe miejskie działki. Wspólnie z OBI, kampanię przygotowały agencje z Publicis Groupe: za koncept kreatywny i realizację odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, za strategię mediową, planowanie i zakup mediów odpowiada Zenith.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-_projekt%3A-ogrod-marzen_-%E2%80%93-kampania-obi-zrealizowana-przez-saatchi-and-saatchi-i-zenith,390760,artykul.html

OBI od wielu lat wyznacza trendy oferując szeroką ofertę asortymentu ogrodowego a także roślinnego. W nowopowstałym katalogu ‘Ogród, Balkon, Taras: Trendy 2021’ na konsumentów czekają min. modne zestawy meblowe, setki roślin oraz akcesoria, które dopełnią każdą przestrzeń. Przewodniczkami po katalogu są Izabela Szarmach i Olga Piórkowska, architektki krajobrazu, dobrze znane widzom z programu „Wymarzone Ogrody” w HGTV. Siostry zdradzą tajniki aranżacji zielonej przestrzeni w najmodniejszych stylach sezonu: Safari Lodge, Desert Flower, Minimalist Zen, Blush Bordeaux, Classic City, Cozy Cottage, pokażą także krok po kroku jak wykonać własnoręcznie ogródek w rozbitej doniczce.

Zintegrowana kampania obejmuje działania w telewizji, internecie: kampania display i w social mediach OBI  (Facebook, Instagram, Pinterest i YouTube), na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w sklepach OBI.

Za kampanię „Projekt: Ogród Marzeń” odpowiadają agencje z Publicis Groupe: Saatchi & Saatchi, która przygotowała strategię komunikacji, ideę kreatywną, realizację contentu, w tym shoot spotu i materiały do kampanii, agencja mediowa Zenith – odpowiada za strategię mediową, planowanie i zakup mediów, a Prodigious za postprodukcję dźwięku. Spot wyprodukowało One Production, podstprodukcję obrazu przygotowało Studio Orka. Spot wyreżyserował Jakub Kossakowski. Za działania BTL odpowiada agencja ABC.

Źródło: Publicis Groupe

www.publicisgroupe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SALESmanago prezentuje case study dotyczące współpracy z Orbico Group, firmy która jest dystrybutorem Converse w Polsce oraz obsługuje sklep internetowy Merrell.pl.
Konferencja I ​​love Marketing & Technology już w przyszłym tygodniu
XVIII edycja największej konferencji marketingowej w Polsce zbliża się wielkimi krokami. Już 22-24 października setki uczestników dowiedzą się, jakie marketingowe trendy warto wykorzystać w planowanych działaniach, a o których lepiej już zapomnieć. 
Kojak i Hudson i Rex bohaterami kampanii Stopklatki
Należący do Grupy Kino Polska kanał rozrywkowy Stopklatka, rozpoczyna wizerunkowo-produktową kampanię reklamową. Działania skupione są wokół promocji popołudniowego pasma kryminalnego, w którym głównymi bohaterami są flagowe seriale stacji - „Kojak” oraz „Hudson i Rex”. 
Jubileuszowa loteria konsumencka Vileda
Marka Vileda, świętując swoje 75-lecie, zaprasza do udziału w loterii „Na Twoje czyste kąty”. Za kreację kampanii odpowiada agencja Hand Made. Loteria potrwa do 30 listopada.
Pewność motywem kampanii Volkswagen Certyfikowane używane
Volkswagen Group Polska wystartował z kampanią digitalową, której celem jest wsparcie (wizerunkowe, świadomościowe i sprzedażowe) programu Volkswagen Certyfikowane używane. Zakup i planowanie mediów został zrealizowany przez zespół Digital Media z Grupy Volkswagen. Agencja Altavia Kamikaze + K2 jest natomiast odpowiedzialna za...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764