Sieć sklepów remontowo – budowlanych OBI wystartowała z kampanią „Projekt: Ogród Marzeń”. W ramach wielokanałowych działań marka inspiruje konsumentów do metamorfozy swojej zielonej przestrzeni – od tarasów i balkonów, aż po ogrody i małe miejskie działki. Wspólnie z OBI, kampanię przygotowały agencje z Publicis Groupe: za koncept kreatywny i realizację odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, za strategię mediową, planowanie i zakup mediów odpowiada Zenith.
OBI od wielu lat wyznacza trendy oferując szeroką ofertę asortymentu ogrodowego a także roślinnego. W nowopowstałym katalogu ‘Ogród, Balkon, Taras: Trendy 2021’ na konsumentów czekają min. modne zestawy meblowe, setki roślin oraz akcesoria, które dopełnią każdą przestrzeń. Przewodniczkami po katalogu są Izabela Szarmach i Olga Piórkowska, architektki krajobrazu, dobrze znane widzom z programu „Wymarzone Ogrody” w HGTV. Siostry zdradzą tajniki aranżacji zielonej przestrzeni w najmodniejszych stylach sezonu: Safari Lodge, Desert Flower, Minimalist Zen, Blush Bordeaux, Classic City, Cozy Cottage, pokażą także krok po kroku jak wykonać własnoręcznie ogródek w rozbitej doniczce.
Zintegrowana kampania obejmuje działania w telewizji, internecie: kampania display i w social mediach OBI (Facebook, Instagram, Pinterest i YouTube), na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w sklepach OBI.
Za kampanię „Projekt: Ogród Marzeń” odpowiadają agencje z Publicis Groupe: Saatchi & Saatchi, która przygotowała strategię komunikacji, ideę kreatywną, realizację contentu, w tym shoot spotu i materiały do kampanii, agencja mediowa Zenith – odpowiada za strategię mediową, planowanie i zakup mediów, a Prodigious za postprodukcję dźwięku. Spot wyprodukowało One Production, podstprodukcję obrazu przygotowało Studio Orka. Spot wyreżyserował Jakub Kossakowski. Za działania BTL odpowiada agencja ABC.
Źródło: Publicis Groupe