logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Robimy swoje, tylko inaczej” w Motokinie z ING

  PR 29.06.2020, przeczytano 1469 razy
ilustracja

ING Bank Śląski - jako sponsor akcji Motokino - zaprasza na pokazy plenerowe nad morzem i w Polsce centralnej. To element kampanii „Robimy swoje, tylko inaczej”, w której bank pokazuje, że nawet niepewne czasy nie zatrzymują nas w działaniu i robieniu satysfakcjonujących rzeczy - tylko czasami w innej formule. Jak robić swoje to z pasją, a łatwiej robić swoje gdy ma się ogarnięte finanse.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_robimy-swoje%2C-tylko-inaczej_-w-motokinie-z-ing,387598,artykul.html

W ramach akcji Motokino, zaplanowano kilkadziesiąt pokazów plenerowych dla zmotoryzowanych widzów. Filmy będą wyświetlane na ekranach umieszczonych na wysokości 4 m od ziemi a dźwięk będzie nadawany na specjalnej fali radiowej, odbieranej przez radio samochodowe. W jednym seansie - w zależności od lokalizacji - udział wziąć może nawet do 600 samochodów. To bezpieczny sposób na letnie aktywności. Akcja potrwa do 12 września br.

ING Bank Śląski będzie obecny w Motokinach oraz w kinach stacjonarnych KinAds z 30’ wizerunkowym spotem kampanii „Robimy swoje, tylko inaczej”:

W TV kampania wizerunkowa została uzupełniona o odsłonę produktową. W 15’ spotach, ING promuje aplikację Moje ING, która podpowiada jak ogarnąć finanse. Wykorzystuje do tego powiadomienia push i dopasowane funkcje:

Budżet - dzięki niemu klienci mogą śledzić swoje miesięczne wydatki a aplikacja podpowiada im na jakim są etapie wykorzystania budżetu. Spot „Budżet”:

Podgląd kont z różnych banków w jednym miejscu - ING jest pierwszym bankiem na polskim rynku, który wdrożył usługę podglądu kont i kart z różnych banków w jednej aplikacji. Dzięki temu transakcje klienta ze wszystkich banków mogą być widoczne w jednej historii. Klient sam decyduje, kiedy włącza lub wyłącza widok kont z innych banków. Spot „Podgląd kont z różnych banków”:

  • Tytuł kampanii: „Robimy swoje, tylko inaczej”
  • Start kampanii: 17 czerwca 2020 r.
  • Narzędzia: TV, Internet, Motokino i kina stacjonarne KinAds – start 27 czerwca 2020 r. social media, oddziały, DM.
  • Agencje: Brain (strategia i kreacja), GONG (Internet)
  • Media: MullenLowe MediaHub

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ing.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764