logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: „Rozpraw się z leniwcem w sobie” - kampania marki Bodymax

  PR 01.06.2020, przeczytano 816 razy
ilustracja

Rusza nowa kampania reklamowa marki Bodymax, której kulminacja nastąpi jesienią. Autorem kampanii z leniwcem w roli głównej jest agencja CU Communication Unlimited.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-_rozpraw-sie-z-leniwcem-w-sobie_---kampania-marki-bodymax,387238,artykul.html

Najważniejszą postacią reklam jest powolny i sympatyczny Leniwiec, a hasłem - „Rozpraw się z leniwcem w sobie”.

- Tworzeniu kampanii towarzyszy bardzo odważna i wyrazista idea. Leniwiec to personifikacja problemu, jakim jest zmęczenie, znużenie, ospałość i brak energii, a na te problemy odpowiadają wszystkie produkty marki Bodymax, czyli eksperta od zdrowej energii. W reklamie w humorystyczny sposób pokazujemy, że czasem każdy z nas czuje się, jakby był leniwcem. Nie lubimy tego  w sobie, bo bycie leniwcem zawsze kończy się dla nas kiepsko (zawalone egzaminy, słabe wyniki w pracy, spóźnianie się do pracy, roztargnienie), dlatego chcemy coś z tym zrobić i zwalczyć leniwca w sobie – mówi Rafał Grzeszkowski, Creative Director Communication Unlimited.

- To najważniejsza od 20 lat kampania naszej marki, która związana jest z nową koncepcją jej rozwoju, a co za tym idzie wprowadzeniem na rynek innowacyjnych wariantów produktów Bodymax skierowanych do nowych grup docelowych. A są nimi m.in. osoby młode, aktywne, które chcą poprawić pamięć i koncentrację, wspomóc układ  nerwowy, ale również zadbać  wygląd skóry i włosów -  informuje Klaudia Szymańczyk, Brand Manager Bodymax.

W pierwszym, digitalowym etapie kampanii, która ruszyła z początkiem czerwca, zaprezentowane zostaną nowe suplementy diety: Żelazna Kondycja (pomaga w transporcie tlenu w organizmie i wspomaga metabolizm energetyczny),  Siła Piękna (poprawia wygląd skóry i włosów), Świeży Umysł (wspomaga układ nerwowy i zmniejsza uczucie zmęczenia), Przepływ energii (przywraca energię i zmniejsza uczucie zmęczenia) i Pełna Koncentracja (wspomaga układ nerwowy i wpływa na sprawność umysłu). Nowością jest również rozpuszczalna forma tabletek, a także design opakowań.  Wprowadzono też nowy headline marki „By umysł i ciało chciało”

Historie o leniwcach w nas będą obecne w portalach społecznościowych: You Tube oraz na Facebooku. Natomiast kolejne odsłony kampanii pojawią się jesienią.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Restart branży za nami – Festiwaldruku.pl oczami wystawców targów
Blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców – tak w liczbach można podsumować zakończony w zeszłym tygodniu FestiwalDruku.pl. Ale liczby nie wyrażą wszystkiego. Szczególnie w przypadku tej wyjątkowej edycji w niecodziennych czasach. O opinię organizator poprosił więc głównych zainteresowanych – czyli wystawców.
Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej
O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym?
Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie
Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy
The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki
#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.
Lovebrands Medical - nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764