logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: „Rozpraw się z leniwcem w sobie” - kampania marki Bodymax

  PR 01.06.2020, przeczytano 2725 razy
ilustracja

Rusza nowa kampania reklamowa marki Bodymax, której kulminacja nastąpi jesienią. Autorem kampanii z leniwcem w roli głównej jest agencja CU Communication Unlimited.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-_rozpraw-sie-z-leniwcem-w-sobie_---kampania-marki-bodymax,387238,artykul.html

Najważniejszą postacią reklam jest powolny i sympatyczny Leniwiec, a hasłem - „Rozpraw się z leniwcem w sobie”.

- Tworzeniu kampanii towarzyszy bardzo odważna i wyrazista idea. Leniwiec to personifikacja problemu, jakim jest zmęczenie, znużenie, ospałość i brak energii, a na te problemy odpowiadają wszystkie produkty marki Bodymax, czyli eksperta od zdrowej energii. W reklamie w humorystyczny sposób pokazujemy, że czasem każdy z nas czuje się, jakby był leniwcem. Nie lubimy tego  w sobie, bo bycie leniwcem zawsze kończy się dla nas kiepsko (zawalone egzaminy, słabe wyniki w pracy, spóźnianie się do pracy, roztargnienie), dlatego chcemy coś z tym zrobić i zwalczyć leniwca w sobie – mówi Rafał Grzeszkowski, Creative Director Communication Unlimited.

- To najważniejsza od 20 lat kampania naszej marki, która związana jest z nową koncepcją jej rozwoju, a co za tym idzie wprowadzeniem na rynek innowacyjnych wariantów produktów Bodymax skierowanych do nowych grup docelowych. A są nimi m.in. osoby młode, aktywne, które chcą poprawić pamięć i koncentrację, wspomóc układ  nerwowy, ale również zadbać  wygląd skóry i włosów -  informuje Klaudia Szymańczyk, Brand Manager Bodymax.

W pierwszym, digitalowym etapie kampanii, która ruszyła z początkiem czerwca, zaprezentowane zostaną nowe suplementy diety: Żelazna Kondycja (pomaga w transporcie tlenu w organizmie i wspomaga metabolizm energetyczny),  Siła Piękna (poprawia wygląd skóry i włosów), Świeży Umysł (wspomaga układ nerwowy i zmniejsza uczucie zmęczenia), Przepływ energii (przywraca energię i zmniejsza uczucie zmęczenia) i Pełna Koncentracja (wspomaga układ nerwowy i wpływa na sprawność umysłu). Nowością jest również rozpuszczalna forma tabletek, a także design opakowań.  Wprowadzono też nowy headline marki „By umysł i ciało chciało”

Historie o leniwcach w nas będą obecne w portalach społecznościowych: You Tube oraz na Facebooku. Natomiast kolejne odsłony kampanii pojawią się jesienią.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
Cofające się streamy w promocji filmu Omen
W ramach promocji filmu “Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764