logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: „Rozpraw się z leniwcem w sobie” z Bodymax

  PR 09.07.2020, przeczytano 331 razy
ilustracja

Ruszył kolejny etap nowej kampanii reklamowej marki Bodymax – konkurs na Instagramie. Leniwiec w roli głównej to pomysł agencji CU Communication Unlimited.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-_rozpraw-sie-z-leniwcem-w-sobie_-z-bodymax,387714,artykul.html

Leniwce, jak sugeruje nazwa, są symbolem leniwego trybu życia. Przede wszystkim z powodu ich powolnych ruchów oraz umiłowania snu. Te sympatyczne zwierzątka zostały głównymi postaciami najnowszej kampanii reklamowej marki Bodymax.

Leniwiec jest personifikacją problemu, jakim jest zmęczenie, znużenie, ospałość i brak energii. Czasem każdy z nas tak się czuje, a antidotum na takie samopoczucie są wszystkie produkty Bodymax.

W nowej, kolejnej odsłonie kampanii Bodymax zaprasza do wzięcia udziału w Instagramowym konkursie, który polega na użyciu dedykowanego filtra znajdującego się na @bodymax_polska w zakładce z efektami i pokazanie „jak rozprawiamy się z leniwcem w sobie na co dzień”.

Nagrodą główną dla każdego z pięciu uczestników najlepszych pomysłów jest bon do Zalando o wartości 300 zł oraz zestaw 5 wariantów tabletek musujących Bodymaxa o wartości 65 zł. Druga nagroda dla każdego z 50 uczestników to zestaw 5 wariantów tabletek musujących Bodymaxa o wartości 65 zł. Konkurs trwa do 17 lipca, a ogłoszenie laureatów nastąpi 23 lipca.

Historie o leniwcach w nas są obecne w portalach społecznościowych: YouTube, Facebook i Instagram.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Restart branży za nami – Festiwaldruku.pl oczami wystawców targów
Blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców – tak w liczbach można podsumować zakończony w zeszłym tygodniu FestiwalDruku.pl. Ale liczby nie wyrażą wszystkiego. Szczególnie w przypadku tej wyjątkowej edycji w niecodziennych czasach. O opinię organizator poprosił więc głównych zainteresowanych – czyli wystawców.
Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej
O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym?
Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie
Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy
The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki
#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.
Lovebrands Medical - nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764