Ruszył kolejny etap nowej kampanii reklamowej marki Bodymax – konkurs na Instagramie. Leniwiec w roli głównej to pomysł agencji CU Communication Unlimited.
Leniwce, jak sugeruje nazwa, są symbolem leniwego trybu życia. Przede wszystkim z powodu ich powolnych ruchów oraz umiłowania snu. Te sympatyczne zwierzątka zostały głównymi postaciami najnowszej kampanii reklamowej marki Bodymax.
Leniwiec jest personifikacją problemu, jakim jest zmęczenie, znużenie, ospałość i brak energii. Czasem każdy z nas tak się czuje, a antidotum na takie samopoczucie są wszystkie produkty Bodymax.
W nowej, kolejnej odsłonie kampanii Bodymax zaprasza do wzięcia udziału w Instagramowym konkursie, który polega na użyciu dedykowanego filtra znajdującego się na @bodymax_polska w zakładce z efektami i pokazanie „jak rozprawiamy się z leniwcem w sobie na co dzień”.
Nagrodą główną dla każdego z pięciu uczestników najlepszych pomysłów jest bon do Zalando o wartości 300 zł oraz zestaw 5 wariantów tabletek musujących Bodymaxa o wartości 65 zł. Druga nagroda dla każdego z 50 uczestników to zestaw 5 wariantów tabletek musujących Bodymaxa o wartości 65 zł. Konkurs trwa do 17 lipca, a ogłoszenie laureatów nastąpi 23 lipca.
Historie o leniwcach w nas są obecne w portalach społecznościowych: YouTube, Facebook i Instagram.
Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.