logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: „Rozpraw się z leniwcem w sobie” z Bodymax

  PR 09.07.2020, przeczytano 867 razy

Ruszył kolejny etap nowej kampanii reklamowej marki Bodymax – konkurs na Instagramie. Leniwiec w roli głównej to pomysł agencji CU Communication Unlimited.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-_rozpraw-sie-z-leniwcem-w-sobie_-z-bodymax,387714,artykul.html

Leniwce, jak sugeruje nazwa, są symbolem leniwego trybu życia. Przede wszystkim z powodu ich powolnych ruchów oraz umiłowania snu. Te sympatyczne zwierzątka zostały głównymi postaciami najnowszej kampanii reklamowej marki Bodymax.

Leniwiec jest personifikacją problemu, jakim jest zmęczenie, znużenie, ospałość i brak energii. Czasem każdy z nas tak się czuje, a antidotum na takie samopoczucie są wszystkie produkty Bodymax.

W nowej, kolejnej odsłonie kampanii Bodymax zaprasza do wzięcia udziału w Instagramowym konkursie, który polega na użyciu dedykowanego filtra znajdującego się na @bodymax_polska w zakładce z efektami i pokazanie „jak rozprawiamy się z leniwcem w sobie na co dzień”.

Nagrodą główną dla każdego z pięciu uczestników najlepszych pomysłów jest bon do Zalando o wartości 300 zł oraz zestaw 5 wariantów tabletek musujących Bodymaxa o wartości 65 zł. Druga nagroda dla każdego z 50 uczestników to zestaw 5 wariantów tabletek musujących Bodymaxa o wartości 65 zł. Konkurs trwa do 17 lipca, a ogłoszenie laureatów nastąpi 23 lipca.

Historie o leniwcach w nas są obecne w portalach społecznościowych: YouTube, Facebook i Instagram.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
Jarosław Łuczka Product Ownerem w Adquery
Do zespołu platformy technologicznej adQuery, oferującej kompleksowe rozwiązania z zakresu kampanii digital, dołączył Jarosław Łuczka. Jako Product Owner odpowiada za rozwój technologii w zakresie nowych funkcjonalności, komunikację oraz rozbudowę oferty produktowej firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764