logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: „Suzuki Show” - kampania reklamowa Suzuki

  PR 18.02.2021, przeczytano 2001 razy
ilustracja

Rusza nowa kampania reklamowa samochodów Suzuki z napędem hybrydowym pod nazwą „Suzuki Show. Czas hybryd”. Jej twarzami są znani dziennikarze motoryzacyjni i eksperci branży - Rafał Jemielita i Jarek Maznas. Koncept kreatywny przygotowała agencja Communication Unlimited


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-_suzuki-show_---kampania-reklamowa-suzuki,390278,artykul.html

Na innowacyjną kampanię Suzuki Motor Poland składają się spoty reklamowe oraz motoryzacyjne show, którego odcinki będą dostępne online.  

- Spoty, które będą obecne w wybranych kanałach telewizyjnych pełnią dwie funkcje: są reklamami modeli Suzuki, a jednocześnie zapowiedziami odcinków Suzuki Show dostępnych online. Zdecydowaliśmy się na taki krok, ponieważ doskonale rozumiemy, jak dziś konsumuje się treści TV - z laptopem na kolanach lub telefonem w dłoni. Zatem zaproszenie widzów TV do internetu jest w pełni uzasadnione – mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

Nazwa konceptu reklamowego „Suzuki Show” nawiązuje  do nowoczesnych programów telewizyjnych, formatów rozrywkowych, które ze specjalną oprawą, ale  przede wszystkim udziałem gwiazd, gwarantują dobrą zabawę. Gwiazdami „Suzuki Show” są dwaj znani dziennikarze motoryzacyjni – Rafał Jemielita i Jarek Maznas, którzy w spotach opowiadają o zaletach samochodów Suzuki wyposażonych w oszczędną technologię hybrydową.

– Rafał Jemielita i Jarosław Maznas to uznane nazwiska w świecie mediów. Są nie tylko wiarygodnymi ekspertami w dziedzinie motoryzacji, ale również pozytywnie kojarzonymi osobowościami telewizyjnymi, które w sposób przystępny i zrozumiały opowiadają o samochodach. Jednocześnie robią to w humorystycznym oraz niepowtarzalnym stylu. Ten motoryzacyjny duet już od wielu lat współpracuje z marką Suzuki przy okazji różnych wydarzeń. Dlatego wybór na ambasadorów marki był naturalną konsekwencją tej wieloletniej i owocnej współpracy – mówi Mikołaj Matsumoto, dyrektor marketingu Suzuki Motor Poland.

Kampanię rozpoczynają dwa spoty telewizyjne o hybrydowych modelach Vitara i SX4 S-Cross. W pierwszym spocie można zobaczyć, jak układ „mild hybrid” połączony z napędem AllGrip Select skutecznie radzi sobie w trudnym terenie. W kolejnym spocie oba modele Suzuki będą sprawdzane w swoim drugim naturalnym środowisku – miejskich uliczkach i drogach.

Kampania Suzuki Show rusza w najbliższy piątek 19.02 w stacjach telewizyjnych TVN, TVP i POLSAT oraz kanałach tematycznych tych stacji. Równolegle z dwoma spotami w TV, które są zachętą do obejrzenia więcej, będą opublikowane na stronie suzukishow.pl 7 minutowe filmy  o przygodach samochodów w mieście i w terenie. Kampania w mediach online (również społecznościowych) wystartuje w poniedziałek 22.02.

Koncept kreatywny przygotowała agencja Communication Unlimited, z którą Suzuki Motor Poland współpracuje od 7 lat. Za produkcję spotów odpowiada Selfish3.

Koncepcyjnym doborem oraz efektywnym zakupem mediów online i offline zajęła się agencja mediowa Value Media. Działania Value Media obejmują emisje spotów w TV, kampanię na portalach tematycznych i horyzontalnych, zakup powierzchni w modelu programmatic, VOD i YouTube.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764