logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Szwedzki sposób na zdrowy dom” – Electrolux z nową kampanią

  PR 16.11.2020, przeczytano 741 razy
ilustracjastrzałka

Marka Electrolux startuje z najnowszą kampanią promującą oczyszczacz powietrza – Pure A9. Kampania PR „Szwedzki sposób na zdrowy dom” wspierająca produkt, rozpoczyna się 14 listopada – w dniu, w którym w Polsce obchodzimy Dzień Czystego Powietrza. W ramach promocji zaplanowano działania online i w social mediach oraz współpracę z Influencerami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_szwedzki-sposob-na-zdrowy-dom_-%E2%80%93-electrolux-z-nowa-kampania,389182,artykul.html

Pure A9, najnowszy oczyszczacz powietrza marki Electrolux jest produktem rekomendowanym przez Polską Federację Stowarzyszeń Chorych na Astmę, Alergię i POChP. Zapewnia najwyższą na rynku zdolność oczyszczania przy zachowaniu niskiego poziomu hałasu. Czyste powietrze, poczucie komfortu oraz dobre samopoczucie, to coś, czego chciałby doświadczyć każdy konsument. Pure A9 odpowiada na te potrzeby.

Kampania „Szwedzki sposób na zdrowy dom” wpisuje się w obecną sytuację, kiedy powszechnie znane oraz szeroko komentowane jest zjawisko smogu i to, że jego skutki są o wiele bardziej dalekosiężne niż niekiedy mamy świadomość. Ważne jest zatem nie tylko odpowiednie edukowanie społeczeństwa w tym temacie, ale również zadbanie o odpowiednie, czyli czyste powietrze w naszych domach.

- Dbanie o własne samopoczucie jest nie mniej ważne od dbania o środowisko. Nie zawsze zdajemy sobie sprawę z tego, że nawet 80% zanieczyszczeń powietrza może przenikać z zewnątrz do naszych domów. Mając więc na uwadze, że jakość powietrza, którym oddychamy wpływa nie tylko na nasze samopoczucie, ale warunkuje również jakość naszego zdrowia i życia, niezwykle ważne jest utrzymanie wysokiej czystości powietrza. Dopóki jego jakość na zewnątrz nie ulegnie znaczącej poprawie (co w części również zależy od nas), powinniśmy dbać choćby o to, aby oddychać względnie czystym powietrzem we wnętrzach domów i mieszkań. Sposobem na jego poprawę w naszej prywatnej przestrzeni mogą być urządzenia, zapewniające nie tylko czyste powietrze, ale też komfort i dobre samopoczucie. Dzięki nim, w naszych domach stworzymy oczyszczoną przestrzeń, bez szkodliwych dla zdrowia substancji. – mówi Artur Badyda, dr hab. inż., Zakład Informatyki i Badań Jakości Środowiska Politechniki Warszawskiej

W materiałach promujących, które zostały przygotowane na potrzeby kampanii, podkreślone zostały najważniejsze cechy oczyszczacza Electrolux, czyli m.in. jego minimalny poziom hałasu, wynoszący zaledwie 16 dB a przy pełnej prędkości tylko od 48 do 52 dBA w zależności od modelu, unikalny system PureSense, który stale mierzy poziom zanieczyszczeń w pomieszczeniach, reguluje przepływ powietrza dbając o zdrowe środowisko we wnętrzach, pochłanianie w procesie filtracji zanieczyszczeń, takich jak kurz, szkodliwe dla zdrowia pyły PM2,5 i PM10 oraz nieprzyjemne zapachy. Dodatkowo, urządzenie posiada System AirSurround wywołując spiralny ruch powietrza, dociera do wszystkich trudno dostępnych miejsc w pomieszczeniach, utrzymując naturalną cyrkulację powietrza, odpowiednią dla zdrowia domowników.    

Na kampanię Electrolux składają się bilboard sponsorski w TV, działania w social mediach, a także współpraca z Influencerami. Za współpracę z mediami odpowiedzialny jest Dom mediowy Zenith, zaś za kreację agencja kreatywna Cut The Mustard.

ilustracjastrzałka

Źródło: Electrolux Poland Sp. z o.o.

www.electrolux.net/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764