logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: „Te studia to tragedia!” - kampania białostockiej Akademii Teatralnej

  PR 12.08.2020, przeczytano 328 razy
ilustracja

Akademia Teatralna im. A. Zelwerowicza Filia w Białymstoku to uczelnia z ponad 40-letnią historią, kształcąca aktorów, reżyserów i technologów teatru lalek. W tym roku, przy wsparciu agencji White Bits, dociera do przyszłych studentów przewrotną kampanią w mediach społecznościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-_te-studia-to-tragedia%21_---kampania-bialostockiej-akademii-teatralnej,388078,artykul.html

„Rodzice mówią ci: nie rób komedii. Zawsze słuchasz rodziców?”

Cele kampanii to wzmocnienie rozpoznawalności marki uczelni i rekrutacja na nowy rok akademicki. Projekt obejmował analizę strategiczną, koncepcję i realizację kampanii w social media.

Grupą docelową są młodzi ludzie, zainteresowani sztuką, sceną i szukający dróg do realizacji swoich pasji. Koncepcja kreatywna kampanii „Te studia to tragedia!” to mrugnięcie do nich okiem w kontekście tych niełatwych wyborów i nawiązanie do „porad”, jakie słyszą młodzi ludzie wybierający uczelnię artystyczną.

ilustracjastrzałka

„Wyrażaj się. W tych murach to przystoi”

Prof. dr hab. Marta Rau, prorektor Akademii: - W Akademii od zawsze dbamy o bliskie, partnerskie, szczere relacje ze studentami. W tym trudnym roku, kiedy stajemy wobec wyzwań rekrutacji zdalnej, komunikujemy się z młodymi ludźmi i mówimy o naszych wartościach poprzez kampanię w social media.

ilustracjastrzałka

- To kolejny projekt edukacyjny, który realizujemy w tym roku - obok ogólnopolskiej kampanii dla Wyższych Szkół Bankowych. Znalezienie języka i narzędzi, by dziś, w zmieniającej się rzeczywistości, mówić o edukacji „bez ściemy”, to duże wyzwanie i duża satysfakcja. - dodaje Paweł Stempniak, CEO White Bits.

ilustracjastrzałka

Kampania trwa do końca sierpnia 2020 roku.

ilustracjastrzałka

Źródło: White Bits

www.whitebits.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pod koniec sierpnia br. Good One PR rozpoczęła współpracę z Fundacją Kultury bez Barier. Agencja odpowiada za biuro prasowe i doradztwo komunikacyjne wszystkich projektów realizowanych przez fundację. Działania prowadzone są pro bono.
Rozwiązania digital signage od LG na platformie Digital Connect 2020
Wirtualne showroomy to nic nowego, jednak w wyjątkowych okolicznościach, jakie przyniósł rok 2020, ich znaczenie dla przedsiębiorstw, sektora B2B i klientów wzrosło. Pozwalają one firmom w łatwy sposób (bez konieczności odbywania spotkań twarzą w twarz) informować o oferowanych korzyściach, co pomaga klientom podejmować przemyślane decyzje zakupowe.
Sony: korpus α7C i nowy zmiennoogniskowy obiektyw
Firma Sony powiększa swoją imponującą ofertę sprzętu fotograficznego o trzy nowe produkty: pełnoklatkowy korpus α7C (model ILCE-7C), obiektyw zmiennoogniskowy FE 28–60 mm F4–5.6 (model SEL2860) i lampę błyskową HVL-F28RM.
Nowy wyświetlacz Micro LED firmy LG
LG MAGNIT, nowe rozwiązanie Micro LED firmy LG, zapewni przełomową jakość wyświetlania obrazu dzięki zastrzeżonej przez LG technologii Black Coating. Zastosowanie montażu blokowego pozwoli natomiast na niezwykle wygodny i szybki montaż urządzenia. LG MAGNIT już wkrótce zadebiutuje w Polsce.
Nowa marka na rynku kolarstwa ekstremalnego - PRIME Bicycles wybrała agencję Dziadek do orzechów do stworzenia komunikacji oraz pozycjonowania marki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764