logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: „Uniqalni” w najnowszej kampanii z okazji 30-lecia Uniqa

  PR 10.09.2020, przeczytano 677 razy
ilustracja

Gdyby każdy w wieku 30 lat żył tak samo byłoby nudno. Życie przynosi różne scenariusze, a my jesteśmy UNIQAlni - przekonuje ubezpieczyciel w najnowszej kampanii. W ten sposób marka świętuje swój jubileusz w mediach społecznościowych. Właśnie mija 30 lat od podpisania pierwszej polisy UNIQA Polska. Za koncept i realizację kampanii odpowiada Bluerank.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-_uniqalni_-w-najnowszej-kampanii-z-okazji-30-lecia-uniqa,388396,artykul.html

Zaczęło się od kilku pokoi w łódzkiej oficynie. Dziś UNIQA w Polsce zatrudnia prawie 900 osób, a jej przypis składki przekracza 1 mld zł rocznie. Jedno nie zmienia się od 30 lat - zawsze jej największą wartością byli ludzie i ich różnorodność. I do tego nawiązuje najnowsza kampania marki.

- Nasz najnowszy spot to historia czterech zupełnie innych osób, które właśnie obchodzą swoje 30. urodziny. To analogia do 30-letniej historii naszej firmy. Każdy z nas jest inny, każda historia ukształtowała naszą firmę taką, jaką widzimy dziś, w 30. urodziny. Razem tworzymy jeden zespół, jedną UNIQA. Razem żyjemy lepiej. - Katarzyna Ostrowska, dyrektorka ds. komunikacji marketingowej i PR w UNIQA Polska.

Spot pokazuje młodą dziewczynę, która postanawia znaleźć w życiu nową pasję. Widzimy też przyszłą mamę i 30-latkę, mimo pewnych ograniczeń, świętującą swoje urodziny w gronie przyjaciół. Ostatnia z historii ukazuje mężczyznę, który postanawia spędzić ten dzień na własnych zasadach.

- Poprzez te historie chcieliśmy pokazać, że w wieku 30 lat człowiek może być na różnych etapach życia. Nie ma jednego sposobu na przeżycie urodzin, jak i całego życia. I to jest właśnie piękne. Żyjmy UNIQAlnie, czyli według swoich zasad, potrzeb i poglądów. - Aleksandra Abramczyk, Social Media Specialist w Bluerank.

Spot „30-tka – UNIQAlnie” pojawi się na Facebooku oraz YouTube. W kolejnych czterech filmach poznamy bliżej historie głównych bohaterów. Wszystkie zostały zrealizowane we współpracy z LDZFILM.

To już kolejna kampania promocyjna UNIQA i Bluerank. Poprzednie opowiadały o dźwiękach bezpieczeństwa i rachunku bezpieczeństwa. Agencja od 2019 odpowiada za komunikację ubezpieczyciela na Facebooku.

Źródło: Bluerank Sp. z o.o.

www.bluerank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764