
Gdyby każdy w wieku 30 lat żył tak samo byłoby nudno. Życie przynosi różne scenariusze, a my jesteśmy UNIQAlni - przekonuje ubezpieczyciel w najnowszej kampanii. W ten sposób marka świętuje swój jubileusz w mediach społecznościowych. Właśnie mija 30 lat od podpisania pierwszej polisy UNIQA Polska. Za koncept i realizację kampanii odpowiada Bluerank.
Zaczęło się od kilku pokoi w łódzkiej oficynie. Dziś UNIQA w Polsce zatrudnia prawie 900 osób, a jej przypis składki przekracza 1 mld zł rocznie. Jedno nie zmienia się od 30 lat - zawsze jej największą wartością byli ludzie i ich różnorodność. I do tego nawiązuje najnowsza kampania marki.
- Nasz najnowszy spot to historia czterech zupełnie innych osób, które właśnie obchodzą swoje 30. urodziny. To analogia do 30-letniej historii naszej firmy. Każdy z nas jest inny, każda historia ukształtowała naszą firmę taką, jaką widzimy dziś, w 30. urodziny. Razem tworzymy jeden zespół, jedną UNIQA. Razem żyjemy lepiej. - Katarzyna Ostrowska, dyrektorka ds. komunikacji marketingowej i PR w UNIQA Polska.
Spot pokazuje młodą dziewczynę, która postanawia znaleźć w życiu nową pasję. Widzimy też przyszłą mamę i 30-latkę, mimo pewnych ograniczeń, świętującą swoje urodziny w gronie przyjaciół. Ostatnia z historii ukazuje mężczyznę, który postanawia spędzić ten dzień na własnych zasadach.
- Poprzez te historie chcieliśmy pokazać, że w wieku 30 lat człowiek może być na różnych etapach życia. Nie ma jednego sposobu na przeżycie urodzin, jak i całego życia. I to jest właśnie piękne. Żyjmy UNIQAlnie, czyli według swoich zasad, potrzeb i poglądów. - Aleksandra Abramczyk, Social Media Specialist w Bluerank.
Spot „30-tka – UNIQAlnie” pojawi się na Facebooku oraz YouTube. W kolejnych czterech filmach poznamy bliżej historie głównych bohaterów. Wszystkie zostały zrealizowane we współpracy z LDZFILM.
To już kolejna kampania promocyjna UNIQA i Bluerank. Poprzednie opowiadały o dźwiękach bezpieczeństwa i rachunku bezpieczeństwa. Agencja od 2019 odpowiada za komunikację ubezpieczyciela na Facebooku.
Źródło: Bluerank Sp. z o.o.