logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: „Wejdź w nowy wymiar” z Suzuki S-Cross Hybrid

  PR 29.12.2021, przeczytano 623 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła nowa kampania samochodów hybrydowych Suzuki. Kreatywną adaptację reklamy centralnej przygotowała agencja CU Communication Unlimited, z którą Suzuki Motor Poland współpracuje od 6 lat.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-_wejdz-w-nowy-wymiar_-z-suzuki-s-cross-hybrid,394272,artykul.html

Kampania promuje Suzuki S-CROSS z napędem hybrydowym, który jest „Wszechstronnym i bogato wyposażonym SUV- em”.

Nowy S-CROSS HYBRID łączy w sobie cechy samochodu kompaktowego z rozwiązaniami stosowanymi w modelach terenowych. Eleganckie nadwozie, komfortowa kabina pasażerska, duży bagażnik (430 litrów pojemności), zaawansowany napęd na 4 koła ALLGRIP, który zapewniają pewne pokonywanie trudniejszych tras – to tylko niektóre wyróżniki hybrydowego S-CROSS`a. Stąd też hasło kampanii „Wejdź w nowy wymiar”.

Reklama jest obecna w głównych i tematycznych kanałach TVN, Polsat i TVP, a także w internecie i mediach społecznościowych. Zakupem mediów na zlecenie CU zajął się dom mediowy Value Media.

CU Communication Unlimited współpracuje Suzuki Motor Poland od 2014 roku. Agencja w ramach strategii marki realizuje dla Suzuki kampanie w Internecie, prasie, TV i radiu oraz prowadzi działania outdoorowe. Odpowiada za prowadzenie działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych. Obsługuje również sieć dealerską Suzuki w zakresie komunikacji, w tym zakupie mediów. Agencja jest odpowiedzialna także  za wdrożenie nowego standardu salonów sieci dealerskiej Suzuki Motor Poland. 

Źródło: Communication Unlimited

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja PR Hub opracowała i realizuje strategię komunikacji korporacyjnej dla Lagardère Travel Retail – wiodącego operatora rynku travel retail w Polsce, który działa także w lokalizacjach typowo handlowych i ma w portfolio ok. 40 brandów takich jak Relay, So Coffee, InMedio czy Aelia Duty Free. W zakresie działań PR Hub znalazł się również kompleksowy konsulting, którego...
Andrzej Skibniewski na nowym stanowisku w Mediacom Warszawa
Andrzej Skibniewski objął stanowisko New Business & Marketing Directora w agencji MediaCom Warszawa, z którą zawodowo jest związany od 21 lat. W nowej roli Andrzej Skibniewski zajmie się pozyskiwaniem kluczowych klientów, rozwojem produktu oraz strategią i działaniami z obszarów Marketingu i PR. Będzie raportował bezpośrednio do Jakuba Kossuta, CEO w MediaCom Warszawa.
Do grona klientów greyotters dołączyła Squla, platforma edukacyjna online dla dzieci.
Mural marki Rituals w centrum Warszawy
Mural zrealizowany przez Braughman Group Media na warszawskim Powiślu przy ul. Tamka promuje wyjątkowe zestawy podarunkowe marki kosmetycznej Rituals. Jest to kampania non-standard, czyli połączenie muralu z techniką iluminacji laserowej.
Retail Challenge, czyli współczesne szanse i wyzwania
Zmiany na rynku, stale powstające trendy i nowe wyzwania, które pojawiają się przed sieciami handlowymi, wpływają na powstawanie wydarzeń tematycznych, które są dedykowane branżowym specjalistom. Stanowią doskonałą okazję do wymiany doświadczeń oraz wskazówek, a także są okazją do wzięcia udziału w ciekawych dyskusjach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764