logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Z Julkiem Bobrem dziel się dobrem” - Auchan na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce

  PR 24.11.2020, przeczytano 1582 razy
ilustracjastrzałka

Z Julkiem Bobrem dziel się dobrem − to hasło przedświątecznej akcji charytatywnej Auchan Retail Polska, która rozpoczyna się 16 listopada br. Jej celem jest pomoc podopiecznym Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce, a także zwrócenie uwagi na aspekt tolerancji. Bohaterem akcji jest bóbr Julek, sympatyczny pluszak, choć z jednym tylko zębem. Trzy złote ze sprzedaży każdej maskotki przekazane zostanie na rzecz potrzebujących dzieci, wsparcia ich zdrowia i aktywności fizycznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_z-julkiem-bobrem-dziel-sie-dobrem_---auchan-na-rzecz-stowarzyszenia-sos-wioski-dzieciece,389300,artykul.html

- SOS Wioski Dziecięce to miejsca wyjątkowe, otaczające opieką dzieci pokrzywdzone przez los, stwarzające im bezpieczny dom pełen rodzinnego ciepła. Auchan od lat aktywnie działa na rzecz najbardziej potrzebujących dzieci, a współpraca ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce oraz wsparcie poprzez Fundację Auchan na rzecz młodzieży na stałe wpisały się w naszą działalność. Dziś rozpoczynamy wyjątkową akcję − w specjalnie wydzielonej strefie z zabawkami czeka maskotka Bóbr Julek, każdy kto kupi tego sympatycznego pluszaka podaruje Wioskom Dziecięcym trzy złote − mówi Gérard Gallet, dyrektor generalny Auchan Retail Polska. - Mamy  nadzieję, że zakrojona na dużą skalę kampania przekona do zakupu zabawki jak najliczniejsze grono naszych klientów. Chcielibyśmy podarować możliwie jak najwyższą kwotę podopiecznym Stowarzyszenia, dlatego liczymy na ich zaangażowanie − dodaje.

Bóbr Julek jest dostępny we wszystkich sklepach Auchan, można go również kupić poprzez platformę zakupy.auchan.pl i auchandirect.pl.

Kampania wspierająca akcję prowadzona będzie przez ponad miesiąc, począwszy od 16-go listopada. Jej założeniem jest wejście w interakcję z odbiorcami − dla lepszego zrozumienia, że maskotka pomaga dzieciom z Wiosek SOS oraz wspiera ich rozwój.

Z myślą o tych ostatnich przygotowano szereg specjalnych atrakcji − na stronie auchan.pl udostępnione będą:

  • dedykowana STRONA
  • e-booki oraz audiobooki z zestawem bajek dla dzieci, których głównym bohaterem jest Bóbr Julek i Kraina Dobro Bobra
  • kolorowanka do wydruku
  • puzzle do wydruku

- W ramach akcji „Z Julkiem Bobrem dziel się dobrem” nie tylko niesiemy pomoc, ale też edukujemy, pokazujemy, co to znaczy pomagać, również wtedy, gdy jest się dzieckiem. Kampania ma uczyć także tolerancji. Dzieci poznając w bajkach przygody swojego nowego przyjaciela – innego, bo tylko z jednym ząbkiem – dowiadują się, że każdy jest wartościowy, wspaniały i zasługuje na przyjaźń. Rozbudzają też swoją wyobraźnię i wrażliwość – mówi Dorota Patejko, dyrektor ds. Komunikacji i CSR  Auchan Retail Polska.

- Pomoc naszym małym podopiecznym, szczególnie w tak trudnym czasie pandemii, jest dla naszego Stowarzyszenia ogromnie ważna. Dzięki takim akcjom oraz otrzymanemu wsparciu jesteśmy w stanie nieprzerwanie troszczyć się o potrzeby zarówno medyczne, jak i edukacyjne dzieci. Co więcej, zebrane środki przeznaczone zostaną również na budowę placu zabaw w Rodzinnym Domu Czasowego Pobytu, który jest bezpieczną przystanią dla dzieci, które nie mogły pozostać w swoich rodzinach i opuściły je w trybie interwencyjnym – mówi Anna Choszcz-Sendrowska, przedstawicielka SOS Wiosek Dziecięcych w Polsce.

Najnowszą akcję Auchan wspierać będzie kampania reklamowa w telewizji i mediach społecznościowych sieci, a także kilkuetapowy cykl newsletterów, publikacje na stronie www i w ramach aplikacji  Auchan oraz w gazetkach i sklepach sieci w całej Polsce. Do włączenia się w zainicjowaną przez Auchan akcję namawiać będzie także w ramach swoich kanałów społecznościowych jej ambasadorka, Katarzyna Glinka.

Źródło: Auchan Polska Sp. z o.o.

www.auchan.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764