logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Portfolio: Above and Beyond. Polskie studia kreatywne projektują wystawę astronomiczną

   18.06.2019, przeczytano 854 razy
ilustracja

10 kwietnia 2019 roku w obserwatorium astronomicznym w Lejdzie w Holandii zainaugurowana została nowa wystawa Above and Beyond: Making Sense Of The Universe For 100 Years. Ekspozycję otworzył John Grunsfeld, astronauta NASA oraz nowojorska blogerka Maria Popova, autorka znanego bloga Brain Pickings.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-above-and-beyond.-polskie-studia-kreatywne-projektuja-wystawe-astronomiczna,382932,artykul.html

W 2019 roku mija 50 lat od momentu, w którym Neil Armstrong jako pierwszy człowiek w historii postawił stopę na powierzchni Księżyca. Przez cały nadchodzący rok można się więc spodziewać wielu projektów celebrujących to wydarzenie. Swoje stulecie obchodzi również Międzynarodowa Unia Astronomiczna, stowarzyszenie astronomów do którego należeli m.in. Albert Einstein, Stephen Hawking czy Carl Sagan.

Nieprzypadkowo w tym roku otwarta została wystawa Above and Beyond - projekt z obszaru art & science, za którego koncepcję i realizację odpowiadają polskie studia kreatywne: Science Now - inicjator wystawy i twórca konceptu kreatywnego, Stellar Fireworks - odpowiedzialne za produkcję, Leniva Studio - odpowiedzialne za oprawę wizualną oraz Liniaprosta - zespół, który dostarczył projekt przestrzeni.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Prosty i funkcjonalny język wizualny zaprojektowany przez Leniva Studio umożliwił reinterpretację skomplikowanych zagadnień naukowych w czytelny i przystępny dla widza sposób. Minimalistyczne infografiki pokazują m.in jak liczne i zróżnicowane są egzoplanety, przygotowano też 8-metrową oś czasu z kluczowymi misjami kosmicznymi i ich dokonaniami. Nie zabrakło również odniesień do najciekawszych kosmicznych motywów obecnych w kulturze – od motywu znanego z płyty „Unknown Pleasures” zespołu Joy Division inspirowanego pierwszym radiowym zapisem pulsara, przez wizerunki Alberta Einsteina w pop-artowej kresce Andy’ego Warhola po rozrysowane blueprinty najbardziej ikonicznych statków kosmicznych znanych z filmów science-fiction (m.in. U.S.S. Entreprise czy Solaris).

Od redakcji Signs.pl: nie podajemy adresu internetowego projektu, który prezentowany będzie w kolejnych miastach, w tym także w Warszawie. Powodem są błędy w konstrukcji strony powodujące zawieszanie się przeglądarki - z żalem odradzamy próby odszukania i odwiedzania tego adresu, ponieważ pod względem graficznym serwis zaprojektowany jest bardzo interesująco.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konferencja Online Marketing Day 2020 zakończona sukcesem
Ponad 3 500 osób wzięło udział w pierwszej edycji Online Marketing Day - konferencji poświęconej digital marketingowi. W jej ramach 16 ekspertów i praktyków podzieliło się swoją wiedzą na temat: SEO, content marketingu, reklamy w social media, Google Ads i E-commerce. Wydarzenie, pod honorowym patronatem IAB Polska, zostało zorganizowane przez SEMSTORM. Konferencja była...
Automatyzacja reklam dla Pizzaportal
Czy da się zrealizować kampanię reklamową online dla kilku tysięcy restauracji tak, by była aktualna, w czasie rzeczywistym i nie wprowadzała klientów w błąd? Tak, kluczem do sukcesu jest automatyzacja reklam! Dodatkowo, rozwiązanie może przynieść gigantyczne oszczędności. Dzięki współpracy z Bluerak, PizzaPortal wydała ponad milion złotych mniej na reklamę i zanotowała...
Z dwóch minut na antenie w trzynaście tysięcy publikacji
Christian Paul zyskał sławę 22 czerwca tuż po emisji materiału w głównym serwisie informacyjnym Telewizji Polskiej na temat kreacji Pierwszej Damy Agaty Kornhauser – Dudy. Wówczas udzielając komentarza, poświęcono mu łącznie 2 minuty czasu antenowego, które w wyniku researchu dziennikarzy i osób ze świata mody w kolejnych dniach przerodziło się w...
Besymbio - jak wprowadzić markę kosmetyków w czasie pandemii?
Polska marka innowacyjnych naturalnych produktów, których skład opiera się na certyfikowanych wyciągach roślinnych zamkniętych w szklanych opakowaniach – tym właśnie jest BeSymbio. Launch tego brandu jest potwierdzeniem na to, że nie warto odkładać realizacji biznesowych marzeń na później, pomimo trudnego czasu pandemii. Jakie działania miały miejsce w pierwszych tygodniach...
Od chwili, gdy więcej czasu spędzamy w domach, a mniej w galeriach, handel internetowy jest na fali. Jednocześnie wraz z recesją stajemy się mniej skłonni do beztroskich zakupów. E-sklepy już się na nią przygotowują i zmieniają swoją strategię działania. Eksperci Shoper opisują pięć zjawisk, które będą się umacniać w świecie postpandemicznym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764