logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Portfolio: Above and Beyond. Polskie studia kreatywne projektują wystawę astronomiczną

   18.06.2019, przeczytano 992 razy
ilustracja

10 kwietnia 2019 roku w obserwatorium astronomicznym w Lejdzie w Holandii zainaugurowana została nowa wystawa Above and Beyond: Making Sense Of The Universe For 100 Years. Ekspozycję otworzył John Grunsfeld, astronauta NASA oraz nowojorska blogerka Maria Popova, autorka znanego bloga Brain Pickings.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-above-and-beyond.-polskie-studia-kreatywne-projektuja-wystawe-astronomiczna,382932,artykul.html

W 2019 roku mija 50 lat od momentu, w którym Neil Armstrong jako pierwszy człowiek w historii postawił stopę na powierzchni Księżyca. Przez cały nadchodzący rok można się więc spodziewać wielu projektów celebrujących to wydarzenie. Swoje stulecie obchodzi również Międzynarodowa Unia Astronomiczna, stowarzyszenie astronomów do którego należeli m.in. Albert Einstein, Stephen Hawking czy Carl Sagan.

Nieprzypadkowo w tym roku otwarta została wystawa Above and Beyond - projekt z obszaru art & science, za którego koncepcję i realizację odpowiadają polskie studia kreatywne: Science Now - inicjator wystawy i twórca konceptu kreatywnego, Stellar Fireworks - odpowiedzialne za produkcję, Leniva Studio - odpowiedzialne za oprawę wizualną oraz Liniaprosta - zespół, który dostarczył projekt przestrzeni.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Prosty i funkcjonalny język wizualny zaprojektowany przez Leniva Studio umożliwił reinterpretację skomplikowanych zagadnień naukowych w czytelny i przystępny dla widza sposób. Minimalistyczne infografiki pokazują m.in jak liczne i zróżnicowane są egzoplanety, przygotowano też 8-metrową oś czasu z kluczowymi misjami kosmicznymi i ich dokonaniami. Nie zabrakło również odniesień do najciekawszych kosmicznych motywów obecnych w kulturze – od motywu znanego z płyty „Unknown Pleasures” zespołu Joy Division inspirowanego pierwszym radiowym zapisem pulsara, przez wizerunki Alberta Einsteina w pop-artowej kresce Andy’ego Warhola po rozrysowane blueprinty najbardziej ikonicznych statków kosmicznych znanych z filmów science-fiction (m.in. U.S.S. Entreprise czy Solaris).

Od redakcji Signs.pl: nie podajemy adresu internetowego projektu, który prezentowany będzie w kolejnych miastach, w tym także w Warszawie. Powodem są błędy w konstrukcji strony powodujące zawieszanie się przeglądarki - z żalem odradzamy próby odszukania i odwiedzania tego adresu, ponieważ pod względem graficznym serwis zaprojektowany jest bardzo interesująco.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Black Friday i Cyber Monday: czy e-sklepy odrobią straty?
W ubiegłym roku Black Friday był rekordowy pod wieloma względami. Aż trzech na czterech polskich konsumentów deklarowało, że skorzysta z promocji w tym dniu i był to największy odsetek w Europie.[1] Znacznie wzrosła wtedy także wartość przeciętnego koszyka w sieci. W tym roku promocje mogą być szansą na częściowe odrabianie przez sklepy strat spowodowanych pandemią...
Targetowanie reklam radiowych online
Osobista forma kontaktu z użytkownikiem i reklamy odporne na Adblocka. To największe atuty przekazów marketingowych emitowanych w stacjach radiowych online, podcastach i innych treściach opartych na audio w Internecie. Firma AdTonos, wyspecjalizowana w obsłudze kampanii programatycznych, przez ostatnich dziesięć miesięcy wyemitowała aż 63 159 425...
Specjalizacja graficzna

Zawód ilustrator: Specjalizacja graficzna

Ktoś poszukuje grafika, może cię to zainteresuje? – piszą znajomi w dobrej wierze, po czym zupełnie niezaskoczona odkrywam, że ogłoszenie nie ma nic wspólnego z moją specjalizacją. Zawsze jednak dziękuję im za pamięć.
Nowe rozwiązania w Employer Branding powstają w odpowiedzi na skutki pandemii
Nigdy jeszcze odporność fizyczna i psychiczna pracowników nie miała tak dużego znaczenia dla efektywności biznesowej firm, jak obecnie w czasie trwającej pandemii. Pracodawcy zaczęli zauważać, że zdrowie i samopoczucie pracowników ma mocne przełożenie na prawidłowe funkcjonowanie organizacji w trudnym okresie. W efekcie na rynku pojawiają się nowe rozwiązania z...
Jak wykorzystać czas pandemii do usprawnienia customer experience naszej firmy?
Większość z nas uważa, że nasze decyzje zakupowe podejmowane są w sposób całkowicie racjonalny. Gros z nich jest jednak podświadomie dyktowana przez nasze nastroje. Wiele globalnych badań potwierdza, iż emocje są najważniejszym czynnikiem wpływającym na kreowanie architektury doświadczeń klienta oraz odbiór marki. Równie ważnym aspektem jest obsługa na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764