logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Absolut i VMLY&R łamią konwenanse w nowej kampanii

  PR 16.11.2020, przeczytano 783 razy
ilustracjastrzałka

"Nie da się wybrać za dobrze" - tym hasłem marka Absolut, w nowej kampanii, mówi swoim konsumentom, że określenie "za dobrze" nie istnieje. Agencja VMLY&R odpowiada za koncept strategiczny i kreatywny oraz za realizację kampanii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-absolut-i-vmlyandr-lamia-konwenanse-w-nowej-kampanii,389184,artykul.html

W świecie, w którym jesteśmy zalewani morzem ofert i możliwości, warto wybierać to, co najlepsze. W imię szwedzkiego Onödigt Bra. Wychodząc poza przyjęte schematy, robimy coś lepiej, niż się tego od nas wymaga, a dzięki temu możemy doświadczać więcej każdego dnia.

- W najnowszej platformie komunikacji marki Absolut chodzi o perfekcję, a nie jedynie akceptację na poziomie przysłowiowego „kciuka w górę”. W kampanii podkreślamy najwyższy poziom intensywności doznań, w analogii do procesu produkcji. Absolut tworzy bowiem wspaniałą wódkę, która z małego miasteczka w Szwecji, Åhus trafia na stół każdego, kto docenia to, co najlepsze. - Agnieszka Michalska, Senior Brand Manager marki Absolut

W pierwszej fazie komunikacji, marka odsłania wideo manifest, wybrzmiewa w nim myśl przewodnia: "Nie da się wybrać za dobrze". W ramach kampanii powstały również materiały podkreślające szwedzkość produktu. Działania promocyjne potrwają do stycznia 2021 roku.

Za koncept kreatywny, strategię, współpracę z influencerami oraz działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja VMLY&R.

ilustracjastrzałka

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764