logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adam Małysz w kampanii Wirtualnego Portfela od Banku Pocztowego

  PR 08.11.2023, przeczytano 661 razy
ilustracjastrzałka

Pod nazwą Wirtualny Portfel Bank Pocztowy promuje swoje wybrane produkty z oferty dostępnej online. Produkty, z których można skorzystać bez wychodzenia z domu to wygodna propozycja dla osób, które chcą szybciej wziąć kredyt czy mieć natychmiastowy dostęp do karty płatniczej z atrakcyjnym pakietem ubezpieczeń zakupów online np. by właśnie zrobić zakupy przez internet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adam-malysz-w-kampanii-wirtualnego-portfela-od-banku-pocztowego,401988,artykul.html

Analizując oczekiwania naszych Klientów dostrzegliśmy pewną niszę w obszarze e-commerce. Stąd kampania, którą nazwaliśmy Wirtualny Portfel. Pod taką nazwą promujemy kilka usług, po które w szybki i bezpieczny sposób można sięgnąć chcąc skorzystać np. ze świątecznych promocji internetowych czy tych pojawiających się przy okazji Black Friday i Cyber Monday. Połączyliśmy w komunikacji nasze dobrze znane rynkowi produkty bankowe, tworząc portfel rozwiązań dostępnych online, umożliwiający szybką reakcję na pojawiające się okazje. Podkreślamy m.in. możliwość skorzystania przy zakupie sprzętu AGD i elektroniki z bezpłatnego przedłużenia ich gwarancji – mówi Radosław Kazimierski, dyrektor Departamentu Marketingu i PR Banku Pocztowego.

W skład Wirtualnego Portfela wchodzą: Konto w Porządku z możliwością uruchomienia bez wizyty w placówce Banku, wirtualna karta wraz z pakietem ubezpieczeń zakupów w sieci oraz kredyt onlineW kampanii Bank wskazuje na atrakcyjne ceny usług – niskie oprocentowanie kredytu online, brak opłat za konto i kartę przy spełnieniu prostych warunków oraz fakt, że Klienci mogą liczyć na bezpłatny pakiet ubezpieczeń zakupów online oferowany do karty wirtualnej, w tym możliwość bezpłatnego przedłużenia gwarancji na zakupy RTV i AGD o rok oraz gwarancję najniższej ceny na zakupiony produkt. Szczegóły oferty dostępne są na dedykowanej stronie https://www.pocztowy.pl/lp/wirtualny-portfel.

Działania promocyjne, obejmujące szeroką komunikację w internecie, będą trwały od 8 listopada do 17 grudnia 2023 r. Jej twarzą został Ambsador Banku Pocztowego Adam Małysz – były skoczek narciarski, wielokrotny mistrz świata oraz multimedalista igrzysk olimpijskich.

Kampania internetowa zostanie zrealizowana na Allegro – największej platformie zakupowej w kraju – oraz Facebooku. Reklamy będą wyświetlać się osobom zainteresowanym zakupami internetowymi urządzeń AGD oraz RTV. W ramach kampanii zostaną wykorzystane różne formaty bannerów internetowych oraz działania mailingowe.

Źródło: Bank Pocztowy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764