logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adam Wysocki w jury Effie Awards

  PR 16.06.2020, przeczytano 648 razy

Adam Wysocki znalazł się w składzie jury Effie Awards. Będzie oceniał prace w kategorii Performance marketing / e-commerce; Retail; Tech driven.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adam-wysocki-w-jury-effie-awards,387432,artykul.html

- Zaproszenie do jury Effie to dla mnie wielkie wyróżnienie, możliwość wymiany poglądów i dyskusji z koleżankami i kolegami z branży. W tym roku czeka nas szczególnie trudne zadanie, ponieważ oceniany okres zahaczył już o globalną pandemię. Będę oceniał zgłoszenia pod kątem oryginalności, kreatywności, ale przede wszystkim pod kątem realizacji celów biznesowych stawianych przed kampaniami. Kategoria „efektywnościowa” jest dla mnie szczególnie bliska, zwłaszcza projekty e-commerce, których znaczenie dynamicznie rośnie w strategiach marketingowych.

Co roku do grona członków jury zapraszani są reprezentanci reklamodawców: prezesi, dyrektorzy marketingu, brand managerowie oraz przedstawiciele mediów, agencji komunikacyjnych, pracownicy instytutów badawczych i niezależni, branżowi eksperci.

Komitet organizacyjny konkursu wybrał ostateczny skład jury w drodze glosowania online. Spośród 300 kandydatów wyłoniono 150-sosobwy skład, który podzielono na dziewięć grup jurorów. Obradom tegorocznych Effie będzie przewodniczył Tomasz Suchański, Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny, Żabka Polska.

Źródło: LVL UP MEDIA Sp. z o.o.

www.levelupmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764