logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Advertis i wiosenna odsłona witryn salonów Sono Idoni

  PR 17.03.2016, przeczytano 1086 razy
strzałkistrzałka
Advertis i wiosenna odsłona witryn salonów Sono Idoni ZOBACZ ILUSTRACJE

Intensywne kolory i egzotyka zawitały do włoskiego salonu Sono Idoni. Za projekt witryny kolekcji wiosna-lato 2016 zarówno w Poznaniu, jak i w nowo otwartym salonie w Katowicach odpowiedzialny jest zespół Advertis.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-advertis-i-wiosenna-odslona-witryn-salonow-sono-idoni,27864,artykul.html

Współpraca zainicjowana jesienią ubiegłego roku, zaowocowała między innymi projektem charakterystycznych onyksowych portali tworzących eleganckie tło dla kolekcji jesiennej. Wiosna przyniosła soczyste odcienie zieleni i motyw kompozycji z egzotycznych liści – dominujący trend na nadchodzący sezon.
 
Ta tendencja wnosi powiew świeżości, odwołanie do natury w nieco bajkowej stylistyce. Nasycone kolory zestawione z bielą, w połączeniu z odpowiednim oświetleniem oraz drewnem, doskonale sprawdzają się w przeszklonej przestrzeni witryn sklepowych – mówi Monika Gardasiewicz, Art Director Advertis.

Botaniczny wzór ma długą tradycję w branży wnętrzarskiej i wyraża, tak charakterystyczne dla mody włoskiej zestawienie klasyki z finezją. Dopełnieniem kompozycji są towarzyszące manekinom flamingi, które wnoszą nieco surrealistyczny klimat, z gracją zapraszając przechodniów do wnętrza włoskiego salonu.

Wiosenną odsłonę witryn Sono Idoni, już wkrótce będzie można zobaczyć nie tylko w Poznaniu, lecz także w Katowicach. W 17 marca odbędzie się otwarcie nowego salonu w Centrum Handlowym Silesia.  Wśród marek dostępnych w Sono Idoni znajdują się tak znane włoskie marki jak Emporio Armani, GAS, Pal Zileri, Peserico, Gaudi, Tombolini, AT.P.CO., DIESEL, VERSACE i L.B.M 1911.

Źródło: Advertis

Galeria: Advertis i wiosenna odsłona witryn salonów Sono Idoni

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Spójna i wiarygodna komunikacja może przesądzić o przyszłości wielu firm
Pandemia koronawirusa wpłynęła nie tylko na sytuację finansową firm, lecz także na ich komunikację. Duża część zrezygnowała z niej całkowicie, w ten sposób wysyłając w świat komunikat: nie wiadomo, co się u nas dzieje. Tymczasem właściwe zarządzanie informacją jest kluczowe właśnie teraz – może pomóc firmom w przezwyciężeniu kryzysu i opłaci się...
Oranżada Hellena w kampanii „Cudze chwalicie, swego nie znacie”
21 marca ruszyła kampania marki Oranżada Hellena z Kubą Wojewódzkim w roli głównej. Aktywności, prowadzone pod hasłem Cudze chwalicie, swego nie znacie!, komunikują Oranżadę Hellena jako napój gazowany, który wyszedł Polakom wybitnie. Działania reklamowe są realizowane równolegle w telewizji i Internecie.
Polski startup pomoże przetrwać biznesom z komunikacją w czasie pandemii
Meetbit, polski startup, specjalizujący się w tworzeniu aplikacji biznesowych oraz systemach rozwiązań dla branży MICE (turystyka biznesowa), opracowuje aplikację, która ma być odpowiedzią na problemy komunikacyjne występujące w kryzysowych sytuacjach, m.in. takich jak pandemia. Meetlify, bo o niej mowa, to inteligentny system komunikacji B2B, który wspomaga kontakt...
Agencja po wygranym przetargu odpowiada za działania reklamowe (ATL / Digital) dla pierwszej oryginalnej produkcji BBC Brit zrealizowanej w Polsce.
KGHM świeci na niebiesko
KGHM Polska Miedź S.A. po raz kolejny przyłączyła się do inicjatywy „Polska na niebiesko”. Akcja organizowana jest 2 kwietnia, w Światowym Dniu Świadomości Autyzmu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764