logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Advertis i wiosenna odsłona witryn salonów Sono Idoni

  PR 17.03.2016, przeczytano 1945 razy

Intensywne kolory i egzotyka zawitały do włoskiego salonu Sono Idoni. Za projekt witryny kolekcji wiosna-lato 2016 zarówno w Poznaniu, jak i w nowo otwartym salonie w Katowicach odpowiedzialny jest zespół Advertis.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-advertis-i-wiosenna-odslona-witryn-salonow-sono-idoni,27864,artykul.html

Współpraca zainicjowana jesienią ubiegłego roku, zaowocowała między innymi projektem charakterystycznych onyksowych portali tworzących eleganckie tło dla kolekcji jesiennej. Wiosna przyniosła soczyste odcienie zieleni i motyw kompozycji z egzotycznych liści – dominujący trend na nadchodzący sezon.
 
Ta tendencja wnosi powiew świeżości, odwołanie do natury w nieco bajkowej stylistyce. Nasycone kolory zestawione z bielą, w połączeniu z odpowiednim oświetleniem oraz drewnem, doskonale sprawdzają się w przeszklonej przestrzeni witryn sklepowych – mówi Monika Gardasiewicz, Art Director Advertis.

Botaniczny wzór ma długą tradycję w branży wnętrzarskiej i wyraża, tak charakterystyczne dla mody włoskiej zestawienie klasyki z finezją. Dopełnieniem kompozycji są towarzyszące manekinom flamingi, które wnoszą nieco surrealistyczny klimat, z gracją zapraszając przechodniów do wnętrza włoskiego salonu.

Wiosenną odsłonę witryn Sono Idoni, już wkrótce będzie można zobaczyć nie tylko w Poznaniu, lecz także w Katowicach. W 17 marca odbędzie się otwarcie nowego salonu w Centrum Handlowym Silesia.  Wśród marek dostępnych w Sono Idoni znajdują się tak znane włoskie marki jak Emporio Armani, GAS, Pal Zileri, Peserico, Gaudi, Tombolini, AT.P.CO., DIESEL, VERSACE i L.B.M 1911.

Źródło: Advertis

Galeria: Advertis i wiosenna odsłona witryn salonów Sono Idoni

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764