logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Advertis przywraca blask Teatru Studio Buffo

  PR 26.09.2017, przeczytano 1742 razy
ilustracjastrzałka

Hol Teatru Studio Buffo przeszedł niezwykłą metamorfozę. Dzięki gruntownej rewitalizacji, wnętrza teatru odzyskują blask.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-advertis-przywraca-blask-teatru-studio-buffo,33871,artykul.html

Stałych bywalców Teatru Studio Buffo, po przestąpieniu progu czeka spora niespodzianka. Reprezentacyjne przestrzenie łączące wejście z salą teatralną zmieniły się nie do poznania. Nowa aranżacja zachwyca kolorystyką i wyszukanymi materiałami.

- Rewitalizacja holu Studio Buffo marzyła się jego zespołowi od dłuższego czasu.Teatr w osobie Pani Haliny Tabęckiej, zaprosił do tej realizacji zaufane firmy o dużym doświadczeniu w projektach dla instytucji kultury i nieszablonowym podejściu. Plastics Group z firmą Advertis stworzyli  przestrzeń na miarę artystów występujących na deskach Teatru Studio Buffo – mówi Zbigniew Tulwin, Prezes firmy Plastics Group Sp. z o.o.

ilustracjastrzałka

Firma Advertis zaprojektowała i wykonała rewitalizację przestrzeni, natomiast firmy Plastics Group, Muraspec i Bergmen przekazały wysokiej jakości materiały. Nowoczesny i zarazem szlachetny charakter wnętrz uzyskany został dzięki połączeniu miedzi, wysokogatunkowych tkanin i  satynowego szkła akrylowego w kolorze turkusowym.

ilustracjastrzałka

- Zależało nam na uzyskaniu eleganckich wnętrz z mocnym akceptem kolorystycznym, który wprowadza powiew świeżości do rewitalizowanych pomieszczeń. Doskonałym dopełnieniem miedzi i turkusu, są głębokie szarości, które stanowią tło i podkreślają kunszt wykorzystanych materiałów – mówi Monika Gardasiewicz, Art Director Advertis.

Wzrok odwiedzających przykuwa ozdobne wykończenie strefy kas. Ścianę pokrywa instalacja z fragmentów miedzianych płyt, które różnią się między sobą fakturą oraz odcieniem, dzięki czemu uzyskany został efekt mozaiki. Detale z miedzi zdobią również wnęki, w których eksponowane są plakaty spektakli. Ściany pokryte zostały szykownymi tkaninami Muraspec w odcieniu srebrzystej szarości, które komponują się z kolorystyką sufitu oraz posadzki. Tkaniny udrapowane zostały na wzór teatralnej kurtyny. Na etapie projektowania zadbano nie tylko o estetykę przestrzeni, lecz także kwestie funkcjonalne – szczególnie ważne dla specyfiki pracy teatru. Elementy narażone na uszkodzenia podczas transportu dekoracji otoczone zostały lakierowaną blachą, która jednocześnie nadaje nowoczesny charakter wnętrzom i zabezpiecza ściany. Matowy grafit przełamany został lśniącym turkusem ścian pokrytych satynowym pleksi. Tworzywo ufundowane przez firmę Plastics Group stanowi ozdobny i mocny akcent kolorystyczny, który powtarza się również na obudowach 4 lamp rozświetlających przestrzeń kas. System podświetlania transparentnych płyt akrylowych oraz dobrane do stylu wnętrza wiszące lampy przekazane zostały przez firmę Bergmen.

- Wejście do naszego teatru przez całe lata spędzało nam sen z powiek: budynek jest mocno wyeksploatowany i niedofinansowany. Dlatego jesteśmy bardzo szczęśliwi, że w końcu udało nam się pozyskać wrażliwych i profesjonalnych partnerów, dzięki którym możemy dzisiaj witać naszych widzów przyjaźnie, ciepło i… „kulturalnie”.  By to osiągnąć potrzeba było wyobraźni, pomysłu ale też fachowej wiedzy i doświadczenia. I za to naszym partnerom dziękujemy – mówi Janusz Stokłosa, kompozytor i pianista, współzałożyciel teatru Studio Buffo.

ilustracjastrzałka

Aranżacja wykonana została dzięki zaangażowaniu firm Plastics Group, Advertis, Muraspec oraz Bergmen.

Źródło: Advertis

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764