logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Agencja Ancymony z kreacją kampanii OOH dla Oshee i CD Projekt Red

  PR 20.10.2021, przeczytano 287 razy
ilustracja

W efekcie współpracy nawiązanej pomiędzy OSHEE i CD PROJEKT RED, od września br. na rynku dostępne są napoje funkcjonalne sygnowane marką OSHEE Wiedźmin. Za przygotowanie kreacji kampanii OOH, która właśnie startuje, odpowiada agencja Ancymony.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-agencja-ancymony-z-kreacja-kampanii-ooh-dla-oshee-i-cd-projekt-red,393454,artykul.html

Nowa, limitowana seria napojów izotonicznych i energetycznych łączy OSHEE World ze światem Wiedźmina. Produkty są dostępne w limitowanej dystrybucji na terenie całego kraju.

Kampania outdoorowa jest elementem szerokiej akcji reklamowej. Na billboardach, siatkach wielkoformatowych oraz citylightach premium czy backlight w dużych miastach w całej Polsce zobaczyć można postacie znane z gier wideo studia CD PROJEKT RED: Geralta, Yennefer, Ciri czy Eredina.

Projekty, jakie powstały w wyniku współpracy, to połączenie materiałów od obu marek, które skomponowane razem tworzą jeden spójny wizualny świat. Kreacje przyciągną wzrok nie tylko fanów uniwersum Wiedźmina.

Kampania obejmuje także loterię z nagrodami, działania digital: display, video oraz współpracę z influencerami.

Za kreację OOH odpowiada agencja Ancymony (Schulz). Za obsługę mediową – Spark Media.

ilustracjastrzałka

Źródło: Ancymony

www.ancy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hugo Boss zaczyna gwiazdorską kampanię, która ma odświeżyć wizerunek marek Boss i Hugo
HUGO BOSS uruchamia dwie jednoczesne kampanie promocyjne swoich marek BOSS i HUGO, w których udział wezmą liczne gwiazdy. Przedsięwzięcie stanowi pierwsze w historii marki odświeżenie jej wizerunku. Po niemal 50 latach istnienia HUGO BOSS wprowadza nowe logo dla swojej flagowej marki, czyli BOSS, jednocześnie dokonując jej rebrandingu we wszystkich punktach styczności z...
Rusza nowa kampania T-mobile
Na nartach ze znajomymi, podczas zabaw w gronie rodzinnym czy w przerwie w pracy – każda chwila ma znaczenie! Szczególnie teraz, kiedy na co dzień zmagamy się z wieloma ograniczeniami. W T-Mobile chcemy pomóc naszym klientom żyć bez limitów i przeżywać wyjątkowe momenty z bliskimi, w pełni wykorzystując dostępne możliwości. Dlatego startujemy z nową kampanią, w której...
Nowe monitory graficzne Eizo
EIZO Corporation zaprezentowało pierwsze modele ColorEdge nowej generacji: 27” CG2700X o rozdzielczości UHD i CG2700S z ekranem WQHD. Te flagowe modele będą obsługiwać standard HDR i jako pierwsze monitory graficzne EIZO będą miały wbudowaną kartę sieciową wykorzystującą złącze USB-C. Nowe modele mają też nową obudowę.
Creative Service Line dentsu Polska z nową strukturą
Grupa dentsu Polska upraszcza strukturę Creative Service Line. Dzięki integracji agencji digitalowej Isobar Polska i Red8 – agencji o mocnych kompetencjach ATL’owych – grupa będzie mogła zaoferować swoim klientom jeszcze lepszą obsługę, bardziej kompleksowe produkty i unikalne rozwiązania odpowiadające na ich potrzeby.
Mediaplus realizuje kampanię marki Purella i Nutribullet „Superfoody na co dzień”
Marka Purella wyemitowała 4. sezon serialu internetowego „Superfoody na co dzień”, przygotowanego wspólnie z producentem blenderów NutriBullet. Za realizację akcji odpowiada agencja mediowa Mediaplus, działająca we współpracy z agencją kreatywną Labcon.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764