Pyszny, zdrowy, łatwo dostępny i… akwakulturalny – taki właśnie jest pstrąg. Do jedzenia tej właśnie ryby zachęca kampania „Teraz pstrąg” – wspólna inicjatywa Stowarzyszenia Producentów Ryb Łososiowatych oraz Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, za której realizację odpowiada agencja Brand New Heaven. Ambasadorem akcji jest Pascal Brodnicki.
Kampania „Teraz pstrąg” promuje jedzenie pstrąga – ryby o prozdrowotnych właściwościach. To najpopularniejszy gatunek dostępny w naszym kraju, hodowany w nowoczesnej akwakulturze. Można go przyrządzić na wiele smacznych sposobów, o czym przekonuje ambasador akcji, Pascal Brodnicki. Do udziału w kampanii zostali zaproszeni także influencerzy, m.in.: Anna Starmach, Paulina Ihnat, Damian Kordas, Grzegorz Zawierucha, Katarzyna Błażejewska, Alicja Ogonowska czy Agata Woźniak.
Kampania wystartowała 15 października na outdoorze, a 18 października w telewizji oraz Internecie (VOD, YouTube, Facebook, Instagram, Ad Words).
Za kreację i produkcję kampanii, działania PR oraz za zakup mediów odpowiada agencja Brand New Heaven, która wygrała konkursprzetarg na realizację tego projektu. Kreacją zajmuje się zespół, na którego czele stoi Adam Kaczanowski, a obsługą - Tomasz Wesoły, Robert Pietrzyk i Zuzanna Bielińska. Za działania PR odpowiada Karolina Kowalska.
- Jest to kolejna kampania społeczna realizowana przez naszą agencję. Na przestrzeni ostatnich lat doświadczenie w tym zakresie zyskaliśmy m.in. we współpracy z Fundacją Avalon oraz mBankiem. Lubimy wspierać proekologiczne kampanie, a jednocześnie zachęcające do zdrowego trybu życiu. Dzięki temu nasza agencja nie tylko po prostu realizuje kolejny projekt, ale także dokłada cegiełkę do edukacji Polaków - Robert Pietrzyk, Managing Director - Brand New Heaven.
Organizatorem kampanii „Teraz pstrąg” jest Stowarzyszenie Producentów Ryb Łososiowatych wraz z partnerem – Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Kampania jest kontynuacją projektu realizowanego w latach 2011-2014 z Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze”, współfinansowana ze środków Unii Europejskiej. Projekt realizowany będzie w latach 2021-2023 w trzech corocznych odsłonach.
Źródło: Brand New Heaven