logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Agencja Brand New Heaven z kampanią „Teraz pstrąg”

  PR 20.10.2021, przeczytano 717 razy
ilustracja

Pyszny, zdrowy, łatwo dostępny i… akwakulturalny – taki właśnie jest pstrąg. Do jedzenia tej właśnie ryby zachęca kampania „Teraz pstrąg” – wspólna inicjatywa Stowarzyszenia Producentów Ryb Łososiowatych oraz Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, za której realizację odpowiada agencja Brand New Heaven. Ambasadorem akcji jest Pascal Brodnicki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-agencja-brand-new-heaven-z-kampania-_teraz-pstrag_,393455,artykul.html

Kampania „Teraz pstrąg” promuje jedzenie pstrąga – ryby o prozdrowotnych właściwościach. To najpopularniejszy gatunek dostępny w naszym kraju, hodowany w nowoczesnej akwakulturze. Można go przyrządzić na wiele smacznych sposobów, o czym przekonuje ambasador akcji, Pascal Brodnicki. Do udziału w kampanii zostali zaproszeni także influencerzy, m.in.: Anna Starmach, Paulina Ihnat, Damian Kordas, Grzegorz Zawierucha, Katarzyna Błażejewska, Alicja Ogonowska czy Agata Woźniak.

Kampania wystartowała 15 października na outdoorze, a 18 października w telewizji oraz Internecie (VOD, YouTube, Facebook, Instagram, Ad Words).

Za kreację i produkcję kampanii, działania PR oraz za zakup mediów odpowiada agencja Brand New Heaven, która wygrała konkursprzetarg na realizację tego projektu. Kreacją zajmuje się zespół, na którego czele stoi Adam Kaczanowski, a obsługą - Tomasz Wesoły, Robert Pietrzyk i Zuzanna Bielińska. Za działania PR odpowiada Karolina Kowalska.

- Jest to kolejna kampania społeczna realizowana przez naszą agencję. Na przestrzeni ostatnich lat doświadczenie w tym zakresie zyskaliśmy m.in. we współpracy z Fundacją Avalon oraz mBankiem. Lubimy wspierać proekologiczne kampanie, a jednocześnie zachęcające do zdrowego trybu życiu. Dzięki temu nasza agencja nie tylko po prostu realizuje kolejny projekt, ale także dokłada cegiełkę do edukacji Polaków - Robert Pietrzyk, Managing Director - Brand New Heaven.

Organizatorem kampanii „Teraz pstrąg” jest Stowarzyszenie Producentów Ryb Łososiowatych wraz z partnerem – Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Kampania jest kontynuacją projektu realizowanego w latach 2011-2014 z Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze”, współfinansowana ze środków Unii Europejskiej. Projekt realizowany będzie w latach 2021-2023 w trzech corocznych odsłonach.

Źródło: Brand New Heaven

www.brandnewheaven.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764