logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Agencja Change Serviceplan z pierwszą kampanią dla Ariston Polska

  PR 05.10.2023, przeczytano 329 razy
ilustracjastrzałka

Pod koniec września br. wystartowała kampania "Ciepło, cieplej, Ariston". Jest to pierwsza kampania zrealizowana przez agencję Change Serviceplan (Group One) dla Ariston Polska po wygranym przetargu na obsługę marki. Działania wizerunkowe i produktowe będą prowadzone do stycznia 2024 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-agencja-change-serviceplan-z-pierwsza-kampania-dla-ariston-polska,401604,artykul.html

Kampania ma na celu zwiększenie świadomości włoskiej marki pomp ciepła na polskim rynku. Agencja Change Serviceplan przez hasło "Ciepło, cieplej, Ariston" w przejrzysty sposób nawiązuje do kultowej gry z dzieciństwa "ciepło-zimno". Działania skierowane są do klientów, dla których przy wyborze pomp ciepła ważna jest innowacyjność oferowanych rozwiązań oraz aspekt ekonomiczny i technologiczny.

Kampania online obejmuje materiały wideo (spoty: 15-sekundowe i 6-sekundowe), reklamy display oraz treści w mediach społecznościowych. Przygotowane kreacje mają charakter wizerunkowy oraz produktowy.

Za strategię komunikacji, przygotowanie konceptu kreatywnego na rynek polski oraz produkcję materiałów do kampanii odpowiada agencja Change Serviceplan. Zakup i planowanie mediów realizowany jest w ramach Group One.

Agencja Change Serviceplan została wyłoniona w drodze przetargu ogłoszonego przez Ariston Polska w lipcu 2023 roku.

Źródło: Change Serviceplan

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Harman Phoenix - nowy, kolorowy film fotograficzny
HARMAN technology Ltd, jeden z największych na świecie producentów analogowych klisz fotograficznych, papierów do ciemni i chemii fotograficznej, ogłosił dzisiaj wprowadzenie na rynek HARMAN Phoenix 200, zupełnie nowego, limitowanego filmu kolorowego ISO 200, 35 mm.
Piotr Morko awansuje w Newline Interactive
Piotr Morko jest związany z Newline Interactive – liderem wśród producentów monitorów interaktywnych – od lipca 2020 roku. Odpowiadał dotychczas za komunikację marketingową w Polsce i Europie Wschodniej. Awans na stanowisko Senior Marketing Manager wiąże się z rozszerzeniem obowiązków o zarządzanie projektami w całym regionie EMEA oraz...
Superbet i Lech: real time branding na stadionie
„Bartek Mrozek TOP” – taki komunikat wyświetlił się na centralnym ekranie LED na stadionie przy Bułgarskiej podczas meczu Lecha z Widzewem kilka sekund po wybronionym przez bramkarza gospodarzy rzucie karnym. O co chodzi? To nowe narzędzie marketingowe sponsora głównego zespołu z Poznania. Firma bukmacherska Superbet jako pierwsza w Polsce wprowadziła do swoich...
Żołądkowa Gorzka w nowej butelce
Żołądkowa Gorzka przechodzi kolejną metamorfozę w swojej historii. Stock Polska prezentuje nową elegancką odsłonę butelki swojego flagowego produktu w portfolio, którego smak opiera się na recepturze sprzed 200 lat.
Mariusz Przybylski nowym ambasadorem Samsung
Mariusz Przybylski jest jednym z najpopularniejszych projektantów mody w Polsce. Jego projekty charakteryzują się wyjątkową formą i kreatywnością, a jego kreacje wybiera wiele polskich gwiazd i nie tylko. Jednocześnie projektant w swojej pracy stawia na wysoką jakość tkanin, a te z kolei wymagają odpowiedniej pielęgnacji. Partnerstwo z Samsung AirDresser oraz całą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764