logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Agencja Imagine dla Desa Unicum

  PR 01.06.2020, przeczytano 1194 razy
ilustracjastrzałka
fot. Marcin Koniak

DESA Unicum - największy polski dom aukcyjny - został nowym klientem agencji Imagine. W ramach współpracy przeprowadzona została m.in. optymalizacja UX serwisu internetowego firmy i wdrożona jego nowa koncepcja wizualna. Zmiany te są częścią procesu rebrandingu DESA Unicum, zapoczątkowanego pod koniec ubiegłego roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-agencja-imagine-dla-desa-unicum,387237,artykul.html

W ramach rebrandingu dom aukcyjny DESA Unicum wprowadził w ostatnich miesiącach m.in. aktualizację identyfikacji  wizualnej, a także uruchomił nową odsłonę serwisu internetowego www.desa.pl.

– Celem rebrandingu było podkreślenie najważniejszych wartości marki oraz misji DESA Unicum jaką jest profesjonalizacja i rozwijanie rynku sztuki w Polsce. DESA Unicum jest liderem kategorii, a nowy serwis internetowy ma właśnie wspomagać utrzymanie tej pozycji – mówi Aleksandra Kołaczek, Project Manager Imagine.

ilustracjastrzałka

Prace nad nową wersją strony internetowej trwały kilka miesięcy. Przez ten czas zespół złożony ze specjalistów Imagine oraz ekspertów DESA Unicum stworzył makiety strony oraz wdrożył przejrzysty serwis. Ważnym krokiem do osiągnięcia satysfakcjonującego efektu było odpowiednie skategoryzowanie przedmiotów wystawianych na aukcjach.

– Naszym nadrzędnym celem w procesie projektowym była dbałość o użytkownika: „oczyszczenie interfejsu”, poprawa jego czytelności i ułatwienie nawigacji po jego bardzo bogatych zasobach merytorycznych i aukcyjnych – dodaje Aleksandra Kołaczek.

ilustracjastrzałka

DESA Unicum to dom aukcyjny z największym udziałem w polskim rynku sztuki, jest wyłącznym partnerem polskich banków w zakresie art bankingu. Posiada również największą w Polsce kolekcję dzieł sztuki na sprzedaż, w tym prac malarskich, rzeźb, grafik oraz fotografii. Prowadzi szereg projektów wspierających wchodzenie na rynek nowych, obiecujących artystów, np. poprzez Aukcje Młodej Sztuki. Firma oferuje kompleksowe indywidualne doradztwo w zakresie kupna i sprzedaży dzieł sztuki.

ilustracjastrzałka

Źródło: Imagine

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764