logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja K2 z kampanią świąteczną PAH

  PR 03.12.2020, przeczytano 617 razy
ilustracjastrzałka

Do grona klientów projektowych Agencji K2 dołączyła fundacja Polska Akcja Humanitarna. Zadaniem agencji będzie wsparcie PAH w realizacji kampanii fundraisingowej, planowanej na koniec 2020 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-k2-z-kampania-swiateczna-pah,389414,artykul.html

W ramach współpracy Agencja K2 wypracowała strategię mediową oraz koncept kreatywny. K2 odpowiada także za samą realizację działań digital, w tym płatną komunikację w mediach społecznościowych oraz niestandardowe działania influencerskie. O wyborze agencji zdecydowało dobre zrozumienie potrzeb organizacji oraz strategiczne dopasowanie zaproponowanych działań komunikacyjnych do grupy odbiorców.

– Celem kampanii, która rozpocznie się w połowie listopada, jest zbiórka funduszy na działania statutowe PAH – mówi Maria Bonarowska, specjalistka ds. marketingu PAH. – Dzięki uzyskanym środkom, możliwa będzie pomoc osobom cierpiącym w wyniku kryzysów humanitarnych, spowodowanych konfliktami zbrojnymi i katastrofami naturalnymi, a także przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu.

W tym roku pomoc humanitarna jest realizowana w niezwykle trudnych warunkach ze względu na pandemię koronawirusa. Jednak uświadomiła także jak bardzo współzależny jest nasz świat i jak ważna jest troska o wszystkich ludzi, żeby poradzić sobie z kryzysem. Kampania realizowana pod hasłem „Jesteśmy w tym razem” ma za zadania pokazać także realny wpływ darczyńców PAH na poprawę losu osób dotkniętych kryzysem humanitarnym.

– Ten rok był niezwykle trudny globalnie, stąd tendencja do skupiania naszej uwagi na najbliższym otoczeniu. To sprawia, że działania pomocowe są trudniejsze niż dotychczas, ale jeszcze bardziej potrzebne. Jeśli nasze kompetencje reklamowe mogą w jakikolwiek sposób pomóc światu, to nasza praca ma sens – mówi Michał Rutkowski, dyrektor zarządzający Agencji K2.

Współpraca, która została nawiązana w październiku ma charakter projektowy. Z ramienia agencji pracę zespołu koordynuje Anna Rogalska, Account Executive w Agencji K2. Rogalska od prawie czterech lat związana jest z reklamą i rynkiem agencji reklamowych. W tym czasie odpowiedzialna była za zarządzenie projektami dla klientów takich jak IKEA, FOX, Unilever czy Link4.

ilustracjastrzałka

Źródło: Agencja K2

www.k2.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764