logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Agencja Lotna autorem brandingu nowych serii kosmetyków Vis Plantis Loton

  PR 17.10.2022, przeczytano 734 razy
ilustracja

Vis Plantis, we współpracy z Loton Cosmetics, stworzyło linię kosmetyków Vis Plantis Loton – 4 serie do skutecznej i kompleksowej pielęgnacji włosów. Za pomysł kreatywny opakowań wszystkich produktów oraz stworzenie ich projektów odpowiada agencja kreatywno-brandingowa Lotna.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-agencja-lotna-autorem-brandingu-nowych-serii-kosmetykow-vis-plantis-loton,397621,artykul.html

- Głównym zadaniem projektowym było jak najlepsze wyeksponowanie charakterystyki produktów – komentuje Anita Kamila Sochacka – Co-owner Lotnej, która nadzorowała prace pod kątem kreatywnym. – Postawiliśmy na wyraźne i wpadające w oko zdjęcia składników wykorzystanych w poszczególnych seriach – dodaje.

Dzięki temu, konsument już intuicyjnie może łatwo odróżnić linie od siebie i wybrać produkt odpowiedni dla swoich potrzeb. Dodatkowo, 4 linie (z kreatyną, olejem arganowym, jedwabiem i algami) posiadają jasny i czytelny układ informacji, który został podkreślony kolorowymi aplami – wszystko w celu jeszcze większej czytelności. Na opakowaniach zastosowano również uszlachetnienia w postaci metalizy odbijającej światło.

Lotna, w ramach współpracy, zaprojektowała łącznie 20 etykiet.

- Cieszymy się, że mogliśmy brać udział w tym projekcie – mówi Sylwia Dudzińska – Client Service Director Lotnej. – Cenimy współprace, których efektem są nie tylko kreatywne projekty, ale które też wiążą się z budowaniem wizerunku i wspieraniem polskich marek. Satysfakcja jest tym większa, bowiem Vis Plantis i Loton Cosmetics mają bogatą i wieloletnią tradycję.

Źródło: Lotna

www.lotna.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764