logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Agencja Lotna autorem brandingu nowych serii kosmetyków Vis Plantis Loton

  PR 17.10.2022, przeczytano 590 razy
ilustracja

Vis Plantis, we współpracy z Loton Cosmetics, stworzyło linię kosmetyków Vis Plantis Loton – 4 serie do skutecznej i kompleksowej pielęgnacji włosów. Za pomysł kreatywny opakowań wszystkich produktów oraz stworzenie ich projektów odpowiada agencja kreatywno-brandingowa Lotna.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-agencja-lotna-autorem-brandingu-nowych-serii-kosmetykow-vis-plantis-loton,397621,artykul.html

- Głównym zadaniem projektowym było jak najlepsze wyeksponowanie charakterystyki produktów – komentuje Anita Kamila Sochacka – Co-owner Lotnej, która nadzorowała prace pod kątem kreatywnym. – Postawiliśmy na wyraźne i wpadające w oko zdjęcia składników wykorzystanych w poszczególnych seriach – dodaje.

Dzięki temu, konsument już intuicyjnie może łatwo odróżnić linie od siebie i wybrać produkt odpowiedni dla swoich potrzeb. Dodatkowo, 4 linie (z kreatyną, olejem arganowym, jedwabiem i algami) posiadają jasny i czytelny układ informacji, który został podkreślony kolorowymi aplami – wszystko w celu jeszcze większej czytelności. Na opakowaniach zastosowano również uszlachetnienia w postaci metalizy odbijającej światło.

Lotna, w ramach współpracy, zaprojektowała łącznie 20 etykiet.

- Cieszymy się, że mogliśmy brać udział w tym projekcie – mówi Sylwia Dudzińska – Client Service Director Lotnej. – Cenimy współprace, których efektem są nie tylko kreatywne projekty, ale które też wiążą się z budowaniem wizerunku i wspieraniem polskich marek. Satysfakcja jest tym większa, bowiem Vis Plantis i Loton Cosmetics mają bogatą i wieloletnią tradycję.

Źródło: Lotna

www.lotna.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764