
Vis Plantis, we współpracy z Loton Cosmetics, stworzyło linię kosmetyków Vis Plantis Loton – 4 serie do skutecznej i kompleksowej pielęgnacji włosów. Za pomysł kreatywny opakowań wszystkich produktów oraz stworzenie ich projektów odpowiada agencja kreatywno-brandingowa Lotna.
- Głównym zadaniem projektowym było jak najlepsze wyeksponowanie charakterystyki produktów – komentuje Anita Kamila Sochacka – Co-owner Lotnej, która nadzorowała prace pod kątem kreatywnym. – Postawiliśmy na wyraźne i wpadające w oko zdjęcia składników wykorzystanych w poszczególnych seriach – dodaje.
Dzięki temu, konsument już intuicyjnie może łatwo odróżnić linie od siebie i wybrać produkt odpowiedni dla swoich potrzeb. Dodatkowo, 4 linie (z kreatyną, olejem arganowym, jedwabiem i algami) posiadają jasny i czytelny układ informacji, który został podkreślony kolorowymi aplami – wszystko w celu jeszcze większej czytelności. Na opakowaniach zastosowano również uszlachetnienia w postaci metalizy odbijającej światło.
Lotna, w ramach współpracy, zaprojektowała łącznie 20 etykiet.
- Cieszymy się, że mogliśmy brać udział w tym projekcie – mówi Sylwia Dudzińska – Client Service Director Lotnej. – Cenimy współprace, których efektem są nie tylko kreatywne projekty, ale które też wiążą się z budowaniem wizerunku i wspieraniem polskich marek. Satysfakcja jest tym większa, bowiem Vis Plantis i Loton Cosmetics mają bogatą i wieloletnią tradycję.
Źródło: Lotna