logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Agencja Lotna dla Loteria Trouw Nutrition

  PR 13.08.2021, przeczytano 811 razy
ilustracjastrzałka

Producent premiksów dla zwierząt hodowlanych – Trouw Nutrition Polska – wystartował z akcją lojalnościową połączoną z loterią pod hasłem „Wielka Loteria Trouw”. Do realizacji przedsięwzięcia została wybrana agencja kreatywna Lotna.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-agencja-lotna-dla-loteria-trouw-nutrition,392622,artykul.html

Loteria wystartowała 26 lipca, a cała akcja zakończy się 14 lutego 2022 r. Klienci firmy, kupując opakowania premiksów dla zwierząt hodowlanych (Lidermix, Lidermix Premium i Porkovital), za pomocą specjalnej aplikacji mogą zeskanować kod QR znajdujący się na opakowaniach. Każdy kod to 1 punkt i 1 los w loterii. W momencie uzbierania 25 punktów, uczestnicy otrzymają kartę paliwową o wartości 25 zł do wykorzystania na stacjach Orlen. Klienci mogą wygrać więcej niż jedną kartę - aż do wyczerpania zapasów.

Każdy zeskanowany kod jest jednocześnie jednym losem, który weźmie udział w Wielkiej Loterii organizowanej na koniec akcji w lutym przyszłego roku. Uczestnicy mogą wygrać jedną z 3 finałowych nagród: Skuter Piaggo, Quad ALFARD lub rower elektryczny Winora Sima.

Całą akcję wspierają działania komunikacyjne za pomocą materiałów POS i BTL oraz działań w digitalu i mediach społecznościowych.

Agencja kreatywna Lotna odpowiedzialna jest za kompleksową realizację i koordynację loterii, mechanizm, logistykę, a także za kreację.

Źródło: Lotna

lotna.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mieszanka Krakowska w kampanii Wawel
Wawel, producent kultowych galaretek w czekoladzie Mieszanka Krakowska, wprowadza nowy smak i startuje z kampanią reklamową, obejmującą spot telewizyjny przygotowany z wykorzystaniem AI, działania digital, PR i in-store.
Nowe studio w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych
Do grona członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączył niezależny dom produkcyjny Sugar Free, specjalizujący się w realizacjach digital i branded content.
Fabrizio Romano ogłasza transfery w kampanii STS
STS rusza z „Misjami”, czyli wielką akcją promocyjną dla graczy, w której pula nagród wyniesie aż 5 mln zł. To najwyższa w historii zakładów bukmacherskich w Polsce kwota przekazana graczom w ramach jednej akcji bonusowej. Ten rekordowy transfer gotówki ogłosił w mediach sam Fabrizio Romano ze swoim słynnym hasłem „Here we...
SEXEDPL z kampanią do nauczycieli
Rusza kolejna odsłona kampanii „Ciało obce”, realizowana przez fundację SEXEDPL we współpracy z agencją Ancymony (*ancy). Przekaz? Jeśli jesteście nauczycielami i szukacie dobrych narzędzi do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji seksualnej, to właśnie je znaleźliście!
Agencja ANDO zrealizuje kampanię „Niepełnosprawny, czyli jaki”
Fundacja Avalon, jedna z największych organizacji w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, ogłasza wynik konkursu na agencję współpracującą przy kolejnej swojej kampanii społecznej planowanej na koniec tego roku. Kampania zrealizowana zostanie wspólnie z Agencją Nie Do Ogarnięcia (ANDO).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764