Producent premiksów dla zwierząt hodowlanych – Trouw Nutrition Polska – wystartował z akcją lojalnościową połączoną z loterią pod hasłem „Wielka Loteria Trouw”. Do realizacji przedsięwzięcia została wybrana agencja kreatywna Lotna.
Loteria wystartowała 26 lipca, a cała akcja zakończy się 14 lutego 2022 r. Klienci firmy, kupując opakowania premiksów dla zwierząt hodowlanych (Lidermix, Lidermix Premium i Porkovital), za pomocą specjalnej aplikacji mogą zeskanować kod QR znajdujący się na opakowaniach. Każdy kod to 1 punkt i 1 los w loterii. W momencie uzbierania 25 punktów, uczestnicy otrzymają kartę paliwową o wartości 25 zł do wykorzystania na stacjach Orlen. Klienci mogą wygrać więcej niż jedną kartę - aż do wyczerpania zapasów.
Każdy zeskanowany kod jest jednocześnie jednym losem, który weźmie udział w Wielkiej Loterii organizowanej na koniec akcji w lutym przyszłego roku. Uczestnicy mogą wygrać jedną z 3 finałowych nagród: Skuter Piaggo, Quad ALFARD lub rower elektryczny Winora Sima.
Całą akcję wspierają działania komunikacyjne za pomocą materiałów POS i BTL oraz działań w digitalu i mediach społecznościowych.
Agencja kreatywna Lotna odpowiedzialna jest za kompleksową realizację i koordynację loterii, mechanizm, logistykę, a także za kreację.
Źródło: Lotna