logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Agencja Os3 dla Deichmann

  PR 11.09.2023, przeczytano 527 razy
ilustracja

W sezonie jesień - zima 2023 marka Deichmann i Agencja oS3, wraz z Sylwią Grzeszczak kierują światła reflektorów na wszystkie kobiety, bo wszystkie są wyjątkowe, również w tych codziennych, zwykłych momentach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-agencja-os3-dla-deichmann,401328,artykul.html

Celebracja radości z życia i wiara w swoją wyjątkowość to przekaz kontynuowanej w kolejnym sezonie kampanii marki Deichmann, której twarzą jest Sylwia Grzeszczak. Kolejna, jesienno- zimowa odsłona kampanii “Bądź wyjątkowa. Bo chodzi o to, żeby być sobą” pokazuje wyjątkowość każdej kobiety. Pełne pasji, idące za głosem serca i wierne swoim wartościom - wszystkie kobiety są niezwykłe i dlatego wyjątkowe. Pokazujemy ich wyjątkowość w ich zwykłym życiu, w codzienności.

W tym sezonie do ekipy Sylwii Grzeszczak dołączają kolejne, naprawdę inspirujące kobiety. Nasze bohaterki stawiają na to, co jest dla nich naprawdę ważne - rodzina, przyjaciele i prawdziwe pasje. Pozwalamy naszym odbiorcom zmienić perspektywę i odkryć, że bycie wyjątkowym jest wyjątkowo proste - wystarczy być sobą - komentuje Marta Hermanowicz, Creative Director w Agencji oS3.

Ambasadorką kampanii, od początku 2022 roku jest Sylwia Grzeszczak – jedna z najpopularniejszych artystek w Polsce. Sylwia uosabia ideę kampanii “Bądź wyjątkowa. Bo chodzi o to, żeby być sobą”, gdyż pomimo tego, że jest powszechnie rozpoznawalną osobą, pozostaje sobą i podąża własną drogą. W spotach Deichmann widzimy ją, gdy dołącza do innych wyjątkowych kobiet towarzysząc im w codziennych sytuacjach. Inspiracje do scenariuszy tej odsłony kampanii dostarczyły nam kobiety, które opowiadały nam o swojej wyjątkowości przy okazji naszych wspólnych konkursów organizowanych z radiem ZET i RMF FM.

W tym sezonie kampania nabrała nieco innego dźwięku. Spoty zyskały dodatkową energię z nowym singlem Sylwii Grzeszczak “Bang Bang” w którym Sylwia umacnia kobiety podkreślając energię płynącą z bycia sobą i wybierania własnej drogi.

Badania przeprowadzone po zakończeniu dwóch odsłon kampanii w 2022 roku pokazały, że nowa komunikacja została bardzo dobrze przyjęta przez grupę docelową marki i oceniona jako atrakcyjna oraz zwracająca uwagę. Szczególnie wysoko została oceniona sympatia do ambasadorki - Sylwii Grzeszczak.

- Oceniając wyniki kampanii możemy stwierdzić, że miały one pozytywny wpływ nie tylko na wizerunek marki Deichmann, ale też na intencję zakupu - mówi Małgorzata Tyliba, Head of Marketing and PR Central and Northeast Europe marki Deichmann - Wprowadzenie nowego utworu muzycznego - nowego singla Sylwii Grzeszczak nadaje nowej energii w komunikacji a wydźwięk utworu komponuje się z przekazem kampanii - Wszystkie kobiety są wyjątkowe.

Kampania jesień/zima 2023/2024 realizowana jest w podziale na dwie odsłony - wrześniową i październikową.

Wrześniowa odsłona kampanii wystartuje 11 września. W emisji będzie zarówno główny, 30-sekundowy spot, jak i cztery 15-sekundowe skróty produktowe, dostosowane komunikatem do różnych grup docelowych kampanii. Spoty będą emitowane w głównych stacjach telewizyjnych, programach tematycznych i na platformach VOD. Komunikacja w telewizji będzie wsparta również działaniami w digitalu, przede wszystkim w serwisach YouTube, Tik Tok, Instagram i Facebook. Kampanii towarzyszą także działania PR, reklama w prasie oraz materiały POS w sklepach Deichmann.

Premiera październikowej odsłony kampanii planowana jest na 11 października.

Za koncept strategiczny platformy oraz ideę kreatywną kampanii, a także nadzór nad produkcją odpowiada Agencja oS3, która od 2021 roku obsługuje markę Deichmann.

Za produkcję sesji zdjęciowej i materiałów filmowych odpowiedzialny był ponownie dom produkcyjny Tango Production, a za postprodukcję odpowiadało studio Lunapark.

Także tym razem spoty wyreżyserował Marcin Starzecki.  W tym sezonie za zdjęcia do materiałów kampanii odpowiadał Paweł Fabjański.

Media kupowane są natomiast przez dom mediowy Starcom.

Zespół po stronie agencji oS3 odpowiedzialny za projekt:

  • Strategia – Anna Roman Pluta (Strategy Director)
  • Koncept kreatywny – Marta Hermanowicz (Creative Director), Małgorzata Gontarczuk (Senior Art Director), Natalia Gregorowicz (Copywriter)
  • Obsługa klienta i procesu – Mariola Jarząbek (Account Director)

Źródło: oS3

www.os3.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764