W sezonie jesień - zima 2023 marka Deichmann i Agencja oS3, wraz z Sylwią Grzeszczak kierują światła reflektorów na wszystkie kobiety, bo wszystkie są wyjątkowe, również w tych codziennych, zwykłych momentach.
Celebracja radości z życia i wiara w swoją wyjątkowość to przekaz kontynuowanej w kolejnym sezonie kampanii marki Deichmann, której twarzą jest Sylwia Grzeszczak. Kolejna, jesienno- zimowa odsłona kampanii “Bądź wyjątkowa. Bo chodzi o to, żeby być sobą” pokazuje wyjątkowość każdej kobiety. Pełne pasji, idące za głosem serca i wierne swoim wartościom - wszystkie kobiety są niezwykłe i dlatego wyjątkowe. Pokazujemy ich wyjątkowość w ich zwykłym życiu, w codzienności.
– W tym sezonie do ekipy Sylwii Grzeszczak dołączają kolejne, naprawdę inspirujące kobiety. Nasze bohaterki stawiają na to, co jest dla nich naprawdę ważne - rodzina, przyjaciele i prawdziwe pasje. Pozwalamy naszym odbiorcom zmienić perspektywę i odkryć, że bycie wyjątkowym jest wyjątkowo proste - wystarczy być sobą - komentuje Marta Hermanowicz, Creative Director w Agencji oS3.
Ambasadorką kampanii, od początku 2022 roku jest Sylwia Grzeszczak – jedna z najpopularniejszych artystek w Polsce. Sylwia uosabia ideę kampanii “Bądź wyjątkowa. Bo chodzi o to, żeby być sobą”, gdyż pomimo tego, że jest powszechnie rozpoznawalną osobą, pozostaje sobą i podąża własną drogą. W spotach Deichmann widzimy ją, gdy dołącza do innych wyjątkowych kobiet towarzysząc im w codziennych sytuacjach. Inspiracje do scenariuszy tej odsłony kampanii dostarczyły nam kobiety, które opowiadały nam o swojej wyjątkowości przy okazji naszych wspólnych konkursów organizowanych z radiem ZET i RMF FM.
W tym sezonie kampania nabrała nieco innego dźwięku. Spoty zyskały dodatkową energię z nowym singlem Sylwii Grzeszczak “Bang Bang” w którym Sylwia umacnia kobiety podkreślając energię płynącą z bycia sobą i wybierania własnej drogi.
– Badania przeprowadzone po zakończeniu dwóch odsłon kampanii w 2022 roku pokazały, że nowa komunikacja została bardzo dobrze przyjęta przez grupę docelową marki i oceniona jako atrakcyjna oraz zwracająca uwagę. Szczególnie wysoko została oceniona sympatia do ambasadorki - Sylwii Grzeszczak.
- Oceniając wyniki kampanii możemy stwierdzić, że miały one pozytywny wpływ nie tylko na wizerunek marki Deichmann, ale też na intencję zakupu - mówi Małgorzata Tyliba, Head of Marketing and PR Central and Northeast Europe marki Deichmann - Wprowadzenie nowego utworu muzycznego - nowego singla Sylwii Grzeszczak nadaje nowej energii w komunikacji a wydźwięk utworu komponuje się z przekazem kampanii - Wszystkie kobiety są wyjątkowe.
Kampania jesień/zima 2023/2024 realizowana jest w podziale na dwie odsłony - wrześniową i październikową.
Wrześniowa odsłona kampanii wystartuje 11 września. W emisji będzie zarówno główny, 30-sekundowy spot, jak i cztery 15-sekundowe skróty produktowe, dostosowane komunikatem do różnych grup docelowych kampanii. Spoty będą emitowane w głównych stacjach telewizyjnych, programach tematycznych i na platformach VOD. Komunikacja w telewizji będzie wsparta również działaniami w digitalu, przede wszystkim w serwisach YouTube, Tik Tok, Instagram i Facebook. Kampanii towarzyszą także działania PR, reklama w prasie oraz materiały POS w sklepach Deichmann.
Premiera październikowej odsłony kampanii planowana jest na 11 października.
Za koncept strategiczny platformy oraz ideę kreatywną kampanii, a także nadzór nad produkcją odpowiada Agencja oS3, która od 2021 roku obsługuje markę Deichmann.
Za produkcję sesji zdjęciowej i materiałów filmowych odpowiedzialny był ponownie dom produkcyjny Tango Production, a za postprodukcję odpowiadało studio Lunapark.
Także tym razem spoty wyreżyserował Marcin Starzecki. W tym sezonie za zdjęcia do materiałów kampanii odpowiadał Paweł Fabjański.
Media kupowane są natomiast przez dom mediowy Starcom.
Zespół po stronie agencji oS3 odpowiedzialny za projekt:
- Strategia – Anna Roman Pluta (Strategy Director)
- Koncept kreatywny – Marta Hermanowicz (Creative Director), Małgorzata Gontarczuk (Senior Art Director), Natalia Gregorowicz (Copywriter)
- Obsługa klienta i procesu – Mariola Jarząbek (Account Director)
Źródło: oS3