logo
WIADOMOŚCI

Portfolio: Agencja S4 z kampanią „Chorobowe bez papierka od 1 grudnia” dla ZUS

  PR 08.11.2018, przeczytano 137 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła ogólnopolska kampania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, realizowana pod hasłem „Chorobowe bez papierka od 1 grudnia”. Informuje ona o e-ZLA, czyli elektronicznych zwolnieniach lekarskich, które od 1 grudnia 2018 będą wystawiane tylko elektronicznie. Kreacja i produkcja materiałów promocyjnych zrealizowana została przez Agencję Reklamową S4.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-agencja-s4-z-kampania-_chorobowe-bez-papierka-od-1-grudnia_-dla-zus,380058,artykul.html

Celem kampanii jest poinformowanie kluczowych grup odbiorców, czyli lekarzy, pracowników oraz pracodawców o najważniejszych zaletach e-ZLA i przypomnienie, iż od 1 grudnia będą obowiązywały zwolnienia lekarskie tylko z formie elektronicznej.

W ramach prac przy kampanii „Chorobowe bez papierka od 1 grudnia” S4 przygotowało jej koncept kreatywny w przełożeniu na ATL (spoty TV, prasa, radio) oraz materiały do Internetu, w tym 2-5 minutowy animowany spot e-ZLA na facebookowy kanał Elektronicznyzus, a także spoty do emisji w kinach wielosalowych, komunikacji miejskiej i PKP.

Kampanię można zobaczyć m.in. w stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat, TVN a także usłyszeć np. w Polskim Radiu. Działania promocyjne zaczęły się 22 października.

Jest to pierwsza realizacja S4 dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, współpraca pomiędzy agencją i klientem została nawiązana zgodnie z zasadami ustawy Prawo zamówień publicznych.

Źródło: Agencja Reklamowa S4 S.A.

www.s4.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Architektura spersonalizowana elementem brandingu TME
Budynki biurowe w naszym otoczeniu powstają jak grzyby po deszczu. W krajobrazie wielkich miast przywykliśmy już do zunifikowanej, utylitarnej architektury kodu kreskowego, która oferuje luksusowe, choć najczęściej pozbawione indywidualizmu biurowce pod wynajem. Rzadziej inwestorzy decydują się na budowę obiektu biurowego ściśle dopasowanego do ich własnych potrzeb – budynku,...
Durex w kampanii profilaktyki AIDS
Karolina Gilon i Jakob Kosel w polskiej odsłonie globalnej kampanii Durex, zachęcają do tego, by „uprawiać seks i ratować życie” (Have Sex and Save Lives). Za projekt, który swoim zasięgiem obejmuje OOH, kina, digital oraz social media, odpowiadają agencje VMLY&R Poland, Papaya, LiquidThread oraz Zenith.
Black Friday, Cyber Monday oraz zakupy świąteczne stanowią dla detalistów i producentów ostatnią prostą w handlowym maratonie roku. Ze względu na rosnący udział zakupów dokonywanych za pomocą urządzeń mobilnych na tym etapie istotną rolę odegra kanał sprzedaży online, z każdym rokiem coraz ważniejszy element w strategii omnichannel.
Spółka Centrum Targowo-Kongresowe, zarządzająca obiektem Global Expo wybudowanym na dawnych terenach FSO, podpisała 5-letnią umowę o współpracy z Health and Beauty Media należącą do wiodącego organizatora targów kosmetycznych w Europie – Health and Beauty Group. W ramach kontraktu w latach 2019-2023 na terenie niedawno otwartego, nowoczesnego centrum przy...
Dom mediowy Value Media, zdobywa budżet reklamowy iSpot, największego polskiego dystrybutora produktów Apple. Współpraca, nawiązana w drodze przetargu, ma charakter długofalowy i obejmuje działania w kanałach cyfrowych. Value Media odpowiada za strategię mediową, planowanie i zakup mediów. Doradztwem, analityką oraz optymalizacją procesu sprzedaży zajmie się...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone