logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Agencja S4 z kampanią „Chorobowe bez papierka od 1 grudnia” dla ZUS

  PR 08.11.2018, przeczytano 228 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła ogólnopolska kampania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, realizowana pod hasłem „Chorobowe bez papierka od 1 grudnia”. Informuje ona o e-ZLA, czyli elektronicznych zwolnieniach lekarskich, które od 1 grudnia 2018 będą wystawiane tylko elektronicznie. Kreacja i produkcja materiałów promocyjnych zrealizowana została przez Agencję Reklamową S4.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-agencja-s4-z-kampania-_chorobowe-bez-papierka-od-1-grudnia_-dla-zus,380058,artykul.html

Celem kampanii jest poinformowanie kluczowych grup odbiorców, czyli lekarzy, pracowników oraz pracodawców o najważniejszych zaletach e-ZLA i przypomnienie, iż od 1 grudnia będą obowiązywały zwolnienia lekarskie tylko z formie elektronicznej.

W ramach prac przy kampanii „Chorobowe bez papierka od 1 grudnia” S4 przygotowało jej koncept kreatywny w przełożeniu na ATL (spoty TV, prasa, radio) oraz materiały do Internetu, w tym 2-5 minutowy animowany spot e-ZLA na facebookowy kanał Elektronicznyzus, a także spoty do emisji w kinach wielosalowych, komunikacji miejskiej i PKP.

Kampanię można zobaczyć m.in. w stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat, TVN a także usłyszeć np. w Polskim Radiu. Działania promocyjne zaczęły się 22 października.

Jest to pierwsza realizacja S4 dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, współpraca pomiędzy agencją i klientem została nawiązana zgodnie z zasadami ustawy Prawo zamówień publicznych.

Źródło: Agencja Reklamowa S4 S.A.

www.s4.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

#SportPrzeciwHomofobii: Kampania społeczna KPH
Gwiazda piłki nożnej, mistrzyni świata w żeglarstwie, mistrz świata w brazylijskim Jiu-jitsu, mistrz Polski w Muay Thai, pływaczka paraolimpijska, wicemistrz Europy w Jiu-jitsu i trener MMA... Cała siódemka, jako pierwsi sportowcy i sportsmenki w Polsce wzięli udział w kampanii #SportPrzeciwHomofobii wyrażając swój sprzeciw wobec homofobii w środowisku sportowym.
Nie daj się wymienić na robota: Kampania szkoły programowania Codecool
Już za dziesięć lat 90 proc. obecnych kompetencji zawodowych ulegnie dezaktualizacji – wynika zbadania  „Future of Skills. Employment in 2030”.  Rynek pracy, a także otaczająca nas rzeczywistość z pewnością będą wyglądać zupełnie inaczej, a to za sprawą dynamicznie postępującej robotyzacji. Czy maszyny zabiorą nam pracę? Odpowiedzi na to pytanie stara się udzielić...
Premiera nowego logo Infoshare
Zakończył się pierwszy etap prac nad nową linią wizualną Infoshare, konferencji o nowych technologiach organizowanej w Gdańsku. Marka pokazała nowe logo. Zmiany są ściśle związane z obraniem nowego kierunku komunikacji marki. Infoshare w pełnej nowej odsłonie zobaczymy 8 maja podczas otwarcia 13. edycji wydarzenia w gdańskim Amber Expo.
Z połową lutego właściciel marki MOWI – Mowi Poland S.A. (wcześniej Marine Harvest), największy na świecie producent i przetwórca łososia atlantyckiego, rozpoczyna współpracę z 24/7Communication. Agencja jest odpowiedzialna za strategię i implementację działań PR skierowanych do konsumentów i sektora HORECA.
Komunikacja Plus strategicznym partnerem ABSL
Komunikacja Plus została Partnerem Strategicznym ABSL, organizacji zrzeszającej kluczowe podmioty z branży nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce. Ścisła współpraca obejmować będzie obszar komunikacji wizerunkowej i employer brandingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764