logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Agencja S4 z kampanią „Chorobowe bez papierka od 1 grudnia” dla ZUS

  PR 08.11.2018, przeczytano 696 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła ogólnopolska kampania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, realizowana pod hasłem „Chorobowe bez papierka od 1 grudnia”. Informuje ona o e-ZLA, czyli elektronicznych zwolnieniach lekarskich, które od 1 grudnia 2018 będą wystawiane tylko elektronicznie. Kreacja i produkcja materiałów promocyjnych zrealizowana została przez Agencję Reklamową S4.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-agencja-s4-z-kampania-_chorobowe-bez-papierka-od-1-grudnia_-dla-zus,380058,artykul.html

Celem kampanii jest poinformowanie kluczowych grup odbiorców, czyli lekarzy, pracowników oraz pracodawców o najważniejszych zaletach e-ZLA i przypomnienie, iż od 1 grudnia będą obowiązywały zwolnienia lekarskie tylko z formie elektronicznej.

W ramach prac przy kampanii „Chorobowe bez papierka od 1 grudnia” S4 przygotowało jej koncept kreatywny w przełożeniu na ATL (spoty TV, prasa, radio) oraz materiały do Internetu, w tym 2-5 minutowy animowany spot e-ZLA na facebookowy kanał Elektronicznyzus, a także spoty do emisji w kinach wielosalowych, komunikacji miejskiej i PKP.

Kampanię można zobaczyć m.in. w stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat, TVN a także usłyszeć np. w Polskim Radiu. Działania promocyjne zaczęły się 22 października.

Jest to pierwsza realizacja S4 dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, współpraca pomiędzy agencją i klientem została nawiązana zgodnie z zasadami ustawy Prawo zamówień publicznych.

Źródło: Agencja Reklamowa S4 S.A.

www.s4.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764