logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Agencja Webtalk odpowiedzialna za nową kampanię Triumph - Comfort My Way

  PR 14.04.2022, przeczytano 684 razy
ilustracja

“Comfort My Way” to hasło nowej kampanii marki Triumph, która jest celebracją prawa do definiowania komfortu na swoich własnych zasadach i pielęgnowania go we wszystkich aspektach życia. Kampania została zaplanowana na 30 rynków, a soundtrackiem został cover utworu Backstreet Boys. Za koncepcję kreatywną i realizację odpowiada agencja WebTalk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-agencja-webtalk-odpowiedzialna-za-nowa-kampanie-triumph---comfort-my-way,395498,artykul.html

4 państwa, 7 osób, 10 dni zdjęciowych - tak w liczbach można skrócić powstawanie najnowszego spotu promującego kampanię “Comfort My Way” Triumph. W 240 sekundach materiału ujęto dziesiątki kultowych lokalizacji z europejskich miast - Berlina, Como, Warszawy i Londynu. Każde pokazywało inną bohaterkę, o odmiennym stylu życia, potrzebach i wymaganiach, które mimo potencjalnych różnic – więcej łączy, niż dzieli. Chcą żyć po swojemu, realizować się bez ograniczeń, z odwagą i dumą mówić o obranym kierunku.

I Want It My Way” - tak brzmi tekst kultowego utworu boysbandu Backstreet Boys w aranżacji WebTalk i wykonaniu influencerek. Do udziału w kampanii marka Triumph zaprosiła 4 ambasadorki z różnych europejskich krajów o łącznej liczbie obserwujących przekraczającej 2,2 miliony - Joanna Koroniewska (Polska), Josie Gibson (Wielka Brytania), Mandy Capristo (Niemcy) i Giorgia Lucini (Włochy). Odświeżony numer usłyszeć można w spocie opublikowanym na kanałach społecznościowych Triumph, jak i w sklepach stacjonarnych marki.

-    Komfort to cos więcej niż stan relaksu. Chodzi o sposób myślenia, który pozwala kobietom czuć się dobrze we wszystkich dziedzinach życia, bez względu czy wychodzimy rano pobiegać, spędzamy popołudnie z dzieckiem czy biegamy ze spotkania na spotkanie. Właśnie dlatego w kampanii Comfort My Way sięgnęliśmy po piosenkę, bo śpiewanie jest czymś co często nieświadomie robimy, gdy czujemy się komfortowo i jesteśmy szczęśliwi. Myślę, że video z udziałem naszych ambasadorek dokładnie odzwierciedla tę ideę – mówi Maria Dominik-Hanczyn, Triumph Head of Marketing EAST.

Agencja WebTalk odpowiadała za stworzenie koncepcji kreatywnej działań digital kampanii, jak i nadzór realizacji spotu. Zespół odpowiadał również za aranżację i produkcję coveru oraz dostosowanie go do idei kampanii. Za realizację odpowiadał dom produkcyjny Graffiti Films. Reżyserką oraz scenopisarką spotu była Mary Gruszecka (Bryk&More). Ze względu na dynamiczne zmiany związane z restrykcjami, szczególnie dla podróżujących, spot emitowany na 30 rynkach, wyprodukował okrojony zespół złożony zaledwie z 7 osób.

-    Strefa komfortu - tak wiele o niej mówimy, a tak rzadko faktycznie podejmujemy działania, by o nią zadbać. Wyprodukowany przez nas spot ma, zgodnie z myślą przewodnią kampanii, zachęcać kobiety do działania w sposób zgodny ze sobą i udowodnić im, że to ich komfort jest najważniejszy. W samej produkcji dużym wyzwaniem była logistyka. Na produkcję mieliśmy jedynie 10 dni, a materiał kręciliśmy w czterech państwach. Każde miało własne restrykcje związane z pandemią i własne regulacje. Co więcej, nagrywając materiał wideo w jednym kraju, jednocześnie tworzyliśmy ścieżkę audio w innym, aby następnego dnia zdjęciowego mieć partię utworu gotową do synchronizacji z nowopowstającym obrazem  – mówi Przemysław Puchalski, Creative Director w WebTalk.

Na przełomie marca i kwietnia kampania “Comfort My Way” wystartowała w 30 państwach: Austrii, Luksemburgu, Belgii, Portugalii, Holandii, Bułgarii, Norwegii, Chorwacji, Polsce, Danii, Rumunii, Estonii, Finlandii, Słowacji, Francji, Słowenii, Hiszpanii, Grecji, Szwecji, Szwajcarii, Łotwie, Wielkiej Brytanii, Litwie, Irlandii, Izraelu, Włoszech, Czechach, Niemczech, Węgrzech i na Cyprze. Stworzone wideo zostało opublikowane na Facebooku, YouTubie i Instagramie Triumph.

Źródło: WebTalk

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764