logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Agencja Webtalk odpowiedzialna za nową kampanię Triumph - Comfort My Way

  PR 14.04.2022, przeczytano 278 razy
ilustracja

“Comfort My Way” to hasło nowej kampanii marki Triumph, która jest celebracją prawa do definiowania komfortu na swoich własnych zasadach i pielęgnowania go we wszystkich aspektach życia. Kampania została zaplanowana na 30 rynków, a soundtrackiem został cover utworu Backstreet Boys. Za koncepcję kreatywną i realizację odpowiada agencja WebTalk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-agencja-webtalk-odpowiedzialna-za-nowa-kampanie-triumph---comfort-my-way,395498,artykul.html

4 państwa, 7 osób, 10 dni zdjęciowych - tak w liczbach można skrócić powstawanie najnowszego spotu promującego kampanię “Comfort My Way” Triumph. W 240 sekundach materiału ujęto dziesiątki kultowych lokalizacji z europejskich miast - Berlina, Como, Warszawy i Londynu. Każde pokazywało inną bohaterkę, o odmiennym stylu życia, potrzebach i wymaganiach, które mimo potencjalnych różnic – więcej łączy, niż dzieli. Chcą żyć po swojemu, realizować się bez ograniczeń, z odwagą i dumą mówić o obranym kierunku.

I Want It My Way” - tak brzmi tekst kultowego utworu boysbandu Backstreet Boys w aranżacji WebTalk i wykonaniu influencerek. Do udziału w kampanii marka Triumph zaprosiła 4 ambasadorki z różnych europejskich krajów o łącznej liczbie obserwujących przekraczającej 2,2 miliony - Joanna Koroniewska (Polska), Josie Gibson (Wielka Brytania), Mandy Capristo (Niemcy) i Giorgia Lucini (Włochy). Odświeżony numer usłyszeć można w spocie opublikowanym na kanałach społecznościowych Triumph, jak i w sklepach stacjonarnych marki.

-    Komfort to cos więcej niż stan relaksu. Chodzi o sposób myślenia, który pozwala kobietom czuć się dobrze we wszystkich dziedzinach życia, bez względu czy wychodzimy rano pobiegać, spędzamy popołudnie z dzieckiem czy biegamy ze spotkania na spotkanie. Właśnie dlatego w kampanii Comfort My Way sięgnęliśmy po piosenkę, bo śpiewanie jest czymś co często nieświadomie robimy, gdy czujemy się komfortowo i jesteśmy szczęśliwi. Myślę, że video z udziałem naszych ambasadorek dokładnie odzwierciedla tę ideę – mówi Maria Dominik-Hanczyn, Triumph Head of Marketing EAST.

Agencja WebTalk odpowiadała za stworzenie koncepcji kreatywnej działań digital kampanii, jak i nadzór realizacji spotu. Zespół odpowiadał również za aranżację i produkcję coveru oraz dostosowanie go do idei kampanii. Za realizację odpowiadał dom produkcyjny Graffiti Films. Reżyserką oraz scenopisarką spotu była Mary Gruszecka (Bryk&More). Ze względu na dynamiczne zmiany związane z restrykcjami, szczególnie dla podróżujących, spot emitowany na 30 rynkach, wyprodukował okrojony zespół złożony zaledwie z 7 osób.

-    Strefa komfortu - tak wiele o niej mówimy, a tak rzadko faktycznie podejmujemy działania, by o nią zadbać. Wyprodukowany przez nas spot ma, zgodnie z myślą przewodnią kampanii, zachęcać kobiety do działania w sposób zgodny ze sobą i udowodnić im, że to ich komfort jest najważniejszy. W samej produkcji dużym wyzwaniem była logistyka. Na produkcję mieliśmy jedynie 10 dni, a materiał kręciliśmy w czterech państwach. Każde miało własne restrykcje związane z pandemią i własne regulacje. Co więcej, nagrywając materiał wideo w jednym kraju, jednocześnie tworzyliśmy ścieżkę audio w innym, aby następnego dnia zdjęciowego mieć partię utworu gotową do synchronizacji z nowopowstającym obrazem  – mówi Przemysław Puchalski, Creative Director w WebTalk.

Na przełomie marca i kwietnia kampania “Comfort My Way” wystartowała w 30 państwach: Austrii, Luksemburgu, Belgii, Portugalii, Holandii, Bułgarii, Norwegii, Chorwacji, Polsce, Danii, Rumunii, Estonii, Finlandii, Słowacji, Francji, Słowenii, Hiszpanii, Grecji, Szwecji, Szwajcarii, Łotwie, Wielkiej Brytanii, Litwie, Irlandii, Izraelu, Włoszech, Czechach, Niemczech, Węgrzech i na Cyprze. Stworzone wideo zostało opublikowane na Facebooku, YouTubie i Instagramie Triumph.

Źródło: WebTalk

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Huawei wzmacnia dział marketingu
Zmiany w warszawskim biurze Huawei. Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP Marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe, doświadczone osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PRu.
Ikea: „Odkryj dom na nowo”
IKEA od lat pasjonuje się życiem w domu, dlatego chętnie odwiedza ludzi w ich mieszkaniach zlokalizowanych na całym świecie. Marka chce przy tym poznać zwyczaje oraz odmienne potrzeby mieszkańców i jak najlepiej na nie odpowiadać. W ten sposób powstała seria filmów „Life at Home Stories”, które wykorzystane zostały na festiwalach, m.in. Milan...
W całej Polsce dzieci uczyły się jak dbać o domowe ogródki
Pierwsza edycja #ZDROWOROSNA, marki W. Legutko właśnie dobiega końca. Liczby mówią za siebie - wydarzenie, w którym wzięło udział ponad 153 tys. dzieci z całej Polski, 5100 grup i klas oraz 1360 zgłoszonych placówek nie mogło przejść bez echa.
Nadmorskie Suweniry
Pamiątki z wakacji nad morzem w wydaniu jednego z najbardziej uznanych polskich projektantów będzie można oglądać w lipcu w siedzibie Stowarzyszenia Traffic Design. Wernisaż „Nadmorskich suwenirów” Jakuba Stępnia odbędzie się w najbliższy czwartek 30 czerwca o godz. 19 przy ul. Żeromskiego 36 w Gdyni.
Hisense wyróżnia piłkarki poprzez kampanię #Rememberthename
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie kibiców piłką nożną kobiet na całym świecie zdecydowanie wzrosło. Będąc honorowym partnerem UEFA Women’s EURO 2022, firma Hisense pragnie przyczynić się do zasadniczego wzrostu i profesjonalizacji kobiecej piłki nożnej, inspirować i wspierać zawodniczki oraz kibiców, którzy z entuzjazmem podchodzą do tego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764