logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Akademia Silimax – pharmpedia od Nekk dla Filofarm

  PR 24.01.2022, przeczytano 355 razy
ilustracja

Dla Farmaceutycznej Spółdzielni Pracy Filofarm agencja NEKK opracowała strategię kampanii promocyjnej kierowanej do farmaceutów, jak i pacjentów. W efekcie powstała platforma e-learningowa – Akademia Silimax, na której farmaceuci mogą dowiedzieć się więcej o wybranej jednostce chorobowej, następnie zweryfikować swoją wiedzę za pomocą testu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akademia-silimax-%E2%80%93-pharmpedia-od-nekk-dla-filofarm,394516,artykul.html

NEKK z FSP Filofarm współpracuje już od sześciu lat. W ramach stałej współpracy agencja marketingu farmaceutycznego dba o szerokie portfolio klienta realizując szereg projektów obejmujących m.in: rebranding opakowań, komunikację do farmaceutów, pacjentów, materiały dla sił sprzedaży czy strony internetowe.

Najnowszy projekt dla Farmaceutycznej Spółdzielni Pracy „Filofarm” obejmował stworzenie „pharmpedii” – narzędzia skierowanego do farmaceutów o roślinnym leku Silimax. NEKK przygotował platformę e-learningową, na której znalazła się animacja produktowa o leku Silimax. Farmaceuta po zapoznaniu się z prezentacją i poprawnym rozwiązaniu testu wiedzy miał szansę wygrać nagrodę. Zapraszając tą grupę zawodową do udziału w akcji NEKK przygotował dedykowane przesyłki obejmujące m.in. pakiet materiałów informacyjnych oraz przepiśniki. Dodatkowo zespół agencji marketingu farmaceutycznego opracował materiały POS do aptek. Obecnie trwają prace nad materiałami kierowanymi do pacjentów (między innymi serwis www).

- Zrealizowaliśmy kilkadziesiąt projektów związanych z platformami edukacyjnymi zarówno dla farmaceutów jak i lekarzy czy pacjentów. Pierwsze dwie grupy wymagają bardzo specyficznego podejścia i zrozumienia przez marketerów ich potrzeb. Zależy nam by programy edukacyjne dla medycznych grup zawodowych były wartościowym źródłem wiedzy. Lekarze i farmaceuci mają niewiele czasu na edukację. Co miesiąc pojawiają się nowe leki i suplementy. Naszym zadaniem jest ułatwić tym grupom zawodowym zdobywanie szybkiej, konkretnej wiedzy w formie, która zostanie zapamiętana. Akademia Silimax jest bardzo dobrym przykładem sprawnie zrealizowanej kampanii edukacyjnej. Z platformy skorzystało niemal 1000 farmaceutów – mówi Izabela Wańka z agencji NEKK.

NEKK to agencja reklamowa której oferta skoncentrowana jest na szeroko rozumianym rynku ochrony zdrowia oraz marketingu farmaceutycznym. Od ponad 10 lat realizuje projekty sprzedażowe i wizerunkowe dla branży pharma.

Źródło: NEKK


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: AdNews

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IAA Power Hour: wszystko co najważniejsze o influencer marketingu
Trendy w influencer marketingu były tematem drugiego panelu IAA POWER HOUR, który odbył się w środę 18 maja i był transmitowany na żywo ze studia RASP. Podczas spotkania swoją wiedzą i inspiracjami podzielili się: Iwona Piwek, YouTube Sales Head, Google Poland, Adam Nowakowski, Creative Agency Partner CEE, Meta, Marcin Gruszka, Head of Communications, Allegro oraz Jacek...
Puma i Manchester City prezentują nowy zestaw domowy na sezon 2022/23
PUMA zaprezentowała dziś strój domowy Manchesteru City na sezon 2022/23, głównymi inspiracjami do zaprojektowania stroju był skład „The Citizens” z końca lat 60. oraz jeden z jego liderów, ikona klubu – Colin Bell.
STS, sponsor strategiczny Lecha i największa polska firma bukmacherska, zdecydował na ostatni mecz sezonu 2021/2022 o zmianie swojego logo na froncie koszulek na specjalnie zaprojektowany napis z okazji zdobycia mistrzostwa Polski przez poznańską drużynę. – Pomysł STS bardzo nam się spodobał i od razu przystąpiliśmy do pracy, by zdążyć na mecz z Zagłębiem Lubin -...
Unique One powiększa Zarząd
Agencja UNIQUE ONE powiększyła struktury Zarządu o trzy nowe osoby: Aleksandrę Izraelską, Emilię Kostkę i Macieja Olszankę. Grzegorz Bonder niezmiennie pozostaje na stanowisku Prezesa Zarządu.
Kampania Great Hair Stories dla Resibo od agencji Os3 i studia Warsaw Production
oS3 jako agencja wiodąca marki Resibo, odpowiada za komunikację wprowadzającą linię naturalnych kosmetyki do włosów. Kampania Great Hair Stories wspiera wejście marki w nową kategorię produktów do włosów, z zestawem szamponów, odżywek i serum na końcówki. Produkty to efekt dwóch lat pracy marki z technologami i trychologami. Każdy produkt posiada unikalną formulację,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764