logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Aktywacja marki Pandora z okazji Dnia Matki

  PR 23.05.2024, przeczytano 262 razy
ilustracja

W ramach stałej współpracy agencja reklamowa Hand Made przygotowała aktywację konsumencką realizowaną w kanałach społecznościowych marki Pandora - polskim, czeskim oraz węgierskim.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-aktywacja-marki-pandora-z-okazji-dnia-matki,404328,artykul.html

Z okazji zbliżającego się Dnia Matki Hand Made przygotowała angażującą koncepcję gry online. Konkurs organizowany jest nie tylko na polskim, ale i czeskim oraz węgierskim kanale marki. Agencja Hand Made jest organizatorem konkursu, odpowiada za kreacje graficzne, koordynację działań związanych z programowaniem i wdrożeniem gry, kwestie prawne i logistyczne, komunikację akcji oraz moderację.

Skupiamy się na podkreśleniu, jak ważna dla każdego z nas jest mama. W komunikacji podsuwamy pomysły na najpiękniejsze prezenty z okazji jej święta. Dodatkowo, organizujemy konkurs konsumencki, w którym do wygrania są vouchery online na produkty Pandory - dla laureatki oraz mamy.

Hand Made współpracuje z marką Pandora nieprzerwanie od 4 lat. Agencja odpowiada za obsługę social mediów - w tym kreację i publikację postów, moderację, cyklicznie organizowane konkursy tematyczne i okazjonalne aktywacje-gry z wykorzystaniem aplikacji Post Sticker.

Źródło: Hand Made

Dodatkowe informacje:

Pandora jest największą na świecie marką biżuteryjną, która produkuje ręcznie wykończoną biżuterię z wysokiej jakości materiałów. Elementy kolekcji można dowolnie ze sobą łączyć, co daje nieskończone możliwości do wyrażania własnego stylu. Swoją działalność Pandora rozpoczęła ponad 40 lat temu jako mały sklep w Kopenhadze, a dzisiaj obecna jest w ponad 100 krajach na całym świecie. Priorytetem firmy jest zrównoważony i odpowiedzialny rozwój biznesu. Od 2025 roku Pandora zobowiązuje się do kupowania srebra i złota pochodzącego wyłącznie z recyklingu oraz do zmniejszenia do 2030 roku o połowę emisji gazów cieplarnianych w ramach całego łańcucha dostaw.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Oclean X-Ultra jako HyperGram: hologramy na Dworcu Centralnym
Oclean, producent zaawansowanych technologicznie urządzeń do domowej higieny jamy ustnej, hologramowo wyświetlił najnowszy model szczoteczki Oclean X Ultra w ramach doświadczenia HyperGram. To pierwsze tego typu działanie w Polsce, które odbiorcy obejrzą na Dworcu Centralnym w Warszawie i centrum handlowym Westfield Arkadia.
Public Dialog rozpoczyna współpracę z AirHelp
Agencja Public Dialog rozpoczęła w czerwcu długofalową współpracę z AirHelp, firmy z branży tech travel, jednym największych ambasadorów praw pasażerów lotniczych na świecie. W ramach podpisanej umowy agencja zajmie się doradztwem w obszarze komunikacji korporacyjnej oraz employer brandingu.
Kaufland rusza z kampanią na EURO 2024
Emocje związane z rozgrywkami EURO 2024 w piłce nożnej ogarnęły miliony fanów tego sportu. Kibicować można na różne sposoby – swoją akcję rozpoczyna właśnie Kaufland, pod hasłem „Zostań mistrzem oszczędzania w Kauflandzie”. Za każdego gola strzelonego przez reprezentację Polski sieć nagrodzi uczestników programu lojalnościowego Kaufland...
Samsung: ekspozycja telewizorów The Frame na targach Art Basel
Na odbywających się właśnie targach Art Basel w Bazylei firma Samsung, jako pierwszy oficjalny partner wystawy, zaprezentowała najnowszą linię unikatowych telewizorów The Frame. Tegoroczne wydarzenie odbywa się w dniach 13-16 czerwca w centrum wystawienniczym Messe Basel w Szwajcarii.
Wielki sport, wielkie dylematy
Rok 2024 obfituje w wiele wydarzeń sportowych, w tym jedne z największych – Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej oraz Letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu, które skupiają na sobie uwagę zarówno milionów fanów sportu, jak i wielu branż szukających w nich miejsca dla siebie. Tak wielkim imprezom towarzyszą także dylematy moralne – czy na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764