logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Aktywacja marki Pandora z okazji Dnia Matki

  PR 23.05.2024, przeczytano 519 razy
ilustracja

W ramach stałej współpracy agencja reklamowa Hand Made przygotowała aktywację konsumencką realizowaną w kanałach społecznościowych marki Pandora - polskim, czeskim oraz węgierskim.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-aktywacja-marki-pandora-z-okazji-dnia-matki,404328,artykul.html

Z okazji zbliżającego się Dnia Matki Hand Made przygotowała angażującą koncepcję gry online. Konkurs organizowany jest nie tylko na polskim, ale i czeskim oraz węgierskim kanale marki. Agencja Hand Made jest organizatorem konkursu, odpowiada za kreacje graficzne, koordynację działań związanych z programowaniem i wdrożeniem gry, kwestie prawne i logistyczne, komunikację akcji oraz moderację.

Skupiamy się na podkreśleniu, jak ważna dla każdego z nas jest mama. W komunikacji podsuwamy pomysły na najpiękniejsze prezenty z okazji jej święta. Dodatkowo, organizujemy konkurs konsumencki, w którym do wygrania są vouchery online na produkty Pandory - dla laureatki oraz mamy.

Hand Made współpracuje z marką Pandora nieprzerwanie od 4 lat. Agencja odpowiada za obsługę social mediów - w tym kreację i publikację postów, moderację, cyklicznie organizowane konkursy tematyczne i okazjonalne aktywacje-gry z wykorzystaniem aplikacji Post Sticker.

Źródło: Hand Made

Dodatkowe informacje:

Pandora jest największą na świecie marką biżuteryjną, która produkuje ręcznie wykończoną biżuterię z wysokiej jakości materiałów. Elementy kolekcji można dowolnie ze sobą łączyć, co daje nieskończone możliwości do wyrażania własnego stylu. Swoją działalność Pandora rozpoczęła ponad 40 lat temu jako mały sklep w Kopenhadze, a dzisiaj obecna jest w ponad 100 krajach na całym świecie. Priorytetem firmy jest zrównoważony i odpowiedzialny rozwój biznesu. Od 2025 roku Pandora zobowiązuje się do kupowania srebra i złota pochodzącego wyłącznie z recyklingu oraz do zmniejszenia do 2030 roku o połowę emisji gazów cieplarnianych w ramach całego łańcucha dostaw.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polak opakowuje wiedeński Ringturm
W tym roku wieżowiec Ringturm stoi pod znakiem Polski: krakowski artysta Marcin Maciejowski opakowuje biurowiec pracą „Linking Tales”. Na parterze można bezpłatnie obejrzeć wystawę „Modernizm w Krakowie”.
Kampania „Own the Moment”: Hisense sponsorem FIFA Club World Cup 2025
Firma Hisense rozpoczęła nową kampanię marketingową, której hasło przewodnie „Own the Moment” (łap chwile) zwraca naszą uwagę na to, jak poprzez wspólne doświadczenia - takie jak oglądanie wyczekiwanych Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 FIFA Club World Cup 2025 - możemy zbliżyć się do siebie i czerpać większą radość z życia....
Przepis na dezinformację w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Cyfryzacji
Szczypta prawdy, przerobione zdjęcie, całość doprawiona strachem - to najprostszy "przepis na dezinformację". Pod takim właśnie tytułem Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło nową kampanię edukacyjną, aby przeciwdziałać dezinformacji. Składa się na nią cykl edukacyjnych filmów, które w przystępny sposób opwiadają o mechanizmach i skutkach...
Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764