logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Aktywacja na Euro 2024 w marketach MediaMarkt

  PR 20.06.2024, przeczytano 371 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyły Euro 2024, a wraz z nimi oczywiście ogromne piłkarskie emocje. Od tego tygodnia klienci MediaMarkt mogą je poczuć na własnej skórze i sami rozegrać mecze w specjalnych strefach kibica. Atrakcyjne nagrody można zdobywać do 13 lipca. Za aktywację sportowej zabawy odpowiada Gutenberg Warsaw z Grupy DDB.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-aktywacja-na-euro-2024-w-marketach-mediamarkt,404735,artykul.html

Jak wziąć udział w tym wydarzeniu? Wystarczy przyjść do MediaMarkt, zasiąść wygodnie na piłkarskich pufach w specjalnie przygotowanych strefach kibica i podkręcić piłkarskie emocje. Każdy, kto rozegra turniej w e-piłkarzyki i wygra, ma szansę na wylosowanie atrakcyjnego sprzetu RTV. Codziennie do wygrania także kupony rabatowe myMediaMarkt.

Za konceptem, przygotowaniem gry i materiałami POS, wizualizacjami oraz aranżacjami wszystkich stref kibica (w 80 marketach MediaMarkt) stoi Gutenberg Warsaw, zaś za obsługę części loteryjnej odpowiada Grzegrzółka Loterie.

Źródło: DDB Warszawa

www.ddb.pl

Dodatkowe informacje:

Gutenberg Warsaw to agencja z Grupy DDB, specjalizująca się w obsłudze sieci retailowych i omnichannelowej komunikacji w punkcie zakupu (point of purchase). Gutenberg jest częścią Omnicom, międzynarodowego lidera komunikacji marketingowej. Klientami agencji są m.in. Biedronka, Castorama, McDonald’s, Pepco, Super-Pharm.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764