logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aleksandra Pająk nowym Communication Directorem Value Media

  PR 01.06.2020, przeczytano 1344 razy
ilustracja

Po ponad dekadzie pracy w agencji Zenith, Aleksandra Pająk przeszła do największej niezależnej grupy komunikacyjnej w Polsce, Group One, zajmując w Value Media stanowisko Communication Director.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aleksandra-pajak-nowym-communication-directorem-value-media,387232,artykul.html

Aleksandra Pająk z branżą mediową związana jest od 2004 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywała z ZenithOptimedia Group, a następnie od 2015 roku w agencji Zenith, z którą związana była do 2020 roku. W ciągu ostatnich lat jako Communication and Business Director odpowiadała za strategię komunikacji takich firm jak m.in. Wedel, GSK, Santander, Essity, Lactalis, czy Sanofi.

W Value Media na stanowisku Communications Director będzie rozwijała biznes m.in. takich klientów jak.: Adamed, Suzuki, OTCF (czyli 4F, Under Armour, Outhorn), Grycan, Luxmed czy Synexus. Zespół Aleksandry Pająk będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup kampanii komunikacyjnych 360 oraz działanie na styku komunikacji, mediów i marketingu w szeroko rozumianym innowacyjnym podejściu do biznesu Klienta jako partner.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764