logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Aleph z kampanią Santander Bank na Spotify

  PR 08.11.2024, przeczytano 422 razy
ilustracjastrzałka

Aleph przygotował dla Santandera kampanię „Nie wierz w bajki” na Spotify – grupa docelowa to użytkownicy tej platformy w wieku 18-44 lat. Działania właśnie startują, potrwają do drugiej połowy listopada. Równolegle toczyć się będą również w radiu oraz w obszarze SEM. Całościowo za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Dentsu X.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-aleph-z-kampania-santander-bank-na-spotify,406398,artykul.html

Kampania, prowadzona pod hasłem „Nie wierz w bajki”, ma charakter wizerunkowy i edukacyjny, a jej celem jest dotarcie do maksymalnie szerokiego kręgu odbiorców z informacjami dotyczącymi cyberbezpieczeństwa. Grupa docelowa kampanii to użytkownicy Spotify w wieku 18-44 lat – w Polsce stanowią oni aż 85% (czyli niemal 4 mln) wszystkich korzystających z darmowej wersji Spotify (w ramach której emitowane są reklamy).

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

- W kampanii wykorzystywany jest format Audio Everywhere, który jest najbardziej zasięgowym produktem reklamowym na Spotify. Jest wyjątkowy, ponieważ dociera do użytkownika zarówno kiedy patrzy się na ekran jak i kiedy ma telefon w kieszeni czy w torebce i słucha muzyki na słuchawkach. Doskonale pasuje do klimatu kampanii ponieważ zachęca do odsłuchania i obejrzenia krótkich bajek z przestrogą, oddając esencję danego odcinka – mówi Weronika Roszkowska, Client Partner, Spotify w polskim oddziale Aleph.

Każda z bajek opowiadanych w kampanii („Alibaba i 40 smsów”, Kot bez butów", Lis i kruczek", O dwóch takich, co okradli księżyc", Dziadek bez kokosów") bierze pod lupę wybrane współczesne cyberzagrożenia, związane z finansami, bankowością, pieniędzmi. Opowiadają one o tych zagrożeniach i zachęcają do przekazania tej wiedzy bliskim, szczególnie osobom starszym, by zwiększyć również ich świadomość na temat oszustw internetowych.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

– Cyberzagrożenia mogą mieć wiele form, a bez poznania zasad ich funkcjonowania trudno jest przygotować skuteczną strategię ochrony. Grupą szczególnie podatną na takie zagrożenia są osoby starsze, które padają ofiarami przestępstw internetowych. Cyberprzestępcy, wykorzystując brak znajomości technologii u tych osób, narażają je na utratę pieniędzy. W kampanii zwracamy uwagę odbiorców na fakt, że oprócz ochrony nas samych, musimy zwrócić uwagę na edukację naszych bliskich. Zwiększajmy świadomości osób starszych na tematy związane z różnego rodzaju oszustwami internetowymi, w tym zwłaszcza z wyłudzaniem danych (tzw. phishing), a także stosowanymi przez oszustów manipulacjami i socjotechniką. W Santanderze chcemy wspierać bezpieczeństwo naszych klientó– dodaje Joanna Bucholc, ekspertka ds. social media w Santander Bank Polska.

Landing page kampanii: niewierzwbajki.pl

Źródło: Aleph

www.alephholding.com

Dodatkowe informacje:

O Aleph
Aleph to globalna firma zajmująca się reklamą cyfrową, działająca w ponad 140 krajach, łącząca ponad 26 000 reklamodawców z ponad 3 miliardami konsumentów. Dzięki partnerstwu sprzedażowemu z ponad 60 wiodącymi platformami mediów cyfrowych, Aleph wzmacnia pozycję firm i społeczności, budując i dostarczając własne technologie wraz ze zlokalizowanymi rozwiązaniami, jak również oferując lokalne zespoły ekspertów branżowych i platformowych.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Webinar Harbingers: Jak budować wizerunek i maksymalizować zyski?
Już 17 grudnia 2024 roku o godzinie 10.00 odbędzie się bezpłatny webinar organizowany przez Harbingers poświęcony nowoczesnym strategiom sprzedaży, podczas którego poruszone będą zagadnienia związane ze skutecznym generowaniem leadów i zwiększaniem sprzedaży dzięki metodom Brandformance oraz Profit on Ad Spend (POAS), jak również wykorzystywaniem platformy...
Dziewczyny pomagają na Movember
Movember, czyli polski wąsopad jest coroczną akcją, w której mężczyźni symbolicznie zapuszczają wąsy, aby okazać solidarności z chorującymi na raka. To także pretekst do dyskusji na temat profilaktyki nowotworów prostaty i jąder.
Oranżada Hellena Party z kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do celebrowania nawet najmniejszych, nieoczywistych momentów w życiu. Komunikacja obejmuje m.in. współpracę z influencerami, działania w przestrzeni digitalowej oraz konkurs dla...
Samsung zaprasza na salony wraz z Marcinem Szczeliną
Samsung nawiązuje partnerstwo z Marcinem Szczeliną, krytykiem i kuratorem architektury, w ramach autorskiego formatu „Salon Warszawski”.
Bank Pekao zaprasza młodych graczy do Fortnite
Dla wszystkich fanów gamingu i przyszłych mistrzów finansów Bank Pekao S.A. przygotował coś specjalnego. Wyszedł z inicjatywą stworzenia innowacyjnej mapy Tycoon w grze Fortnite, łącząc świat gamingu z edukacją finansową. Ta koncepcja skierowana jest do młodych osób, które chcą zdobywać umiejętności zarządzania finansami, bawiąc się przy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764