logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Altavia Kamikaze + K2 z kampanią dla Maybelline New York

  PR 04.06.2025, przeczytano 504 razy
ilustracjastrzałka

Marka Maybelline New York startuje w Polsce z kampania launchującą nowy produkt - tusz Colossal Bubble. Za strategię, koncept kreatywny oraz egzekucję odpowiada agencja Altavia Kamikaze + K2, która w I kwartale br. wygrała przetarg Grupy L’Oréal na obsługę marki Maybelline New York i od II kwartału stała się wiodącą agencją kreatywną dla tego brandu w Polsce. Kampania kierowana jest do kobiet w wieku 18-44 lat i potrwa do drugiej połowy lipca, a wiodącym medium jest digital. Równolegle przygotowana przez agencję kampania przeprowadzona zostanie również na 3 innych rynkach regionu - w Estonii oraz na Litwie i Łotwie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-altavia-kamikaze-%2B-k2-z-kampania-dla-maybelline-new-york,409125,artykul.html

W ramach działań związanych z kampanią agencja przygotowała m.in. pełną strategię, big idea, pomysły na aktywacje oraz szereg materiałów na potrzeby działań komunikacyjnych online (wideo 15-sekundowe i 6-sekundowe, kreacje Social Media na YouTube, Meta oraz TikTok a także materiały display). Aktywności w tych obszarach uzupełnione zostaną działaniami z obszaru influencer marketingu oraz PR.

Hasło przewodnie kampanii to: “Rzęsy w wersji Bubble. Pełna objętość bez grudek”. Komunikacja nawiązuje do znanych programów informacyjnych i zachęca do śledzenia newsów dotyczących mocnego aktualnego trendu (na rzęsy w wersji bubble; którego Colossal Bubble jest prekursorem).

Za planowanie oraz zakup mediów online i offline odpowiada agencja Wavemaker, a za działania z obszaru influencer marketingu - agencja Enyo. Działania będą się toczyły w 3 fazach, całość komunikacji potrwa do drugiej połowy lipca.

Kampania została również zlokalizowana na potrzeby Litwy, Łotwy i Estonii i toczyć się będzie na tych rynkach w tym samym czasie co w Polsce.

Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg Grupy L’Oréal na obsługę marki Maybelline New York w I kwartale br. i od początku kwietnia jest wiodącą agencją kreatywną dla tego brandu w Polsce.

Altavia Kamikaze + K2 współpracuje z L’Oréal Polska od 15 lat, obsługując w różnym zakresie marki takie jak: CeraVe, La Roche-Posay, Vichy, Kerastase, L’Oréal Professionnel, Redken, YSL, Giorgio Armani, Valentino, Lancôme, Kiehl's, Biotherm oraz Prada.

Źródło: Agencja Altavia Kamikaze + K2

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Carlsberg partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025
Marka Carlsberg została oficjalnym partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025, jednego z najpopularniejszych wydarzeń muzycznych tego lata w Polsce. Przez całe wakacje piwo Carlsberg będzie obecne na festiwalowej trasie ze swoją strefą, która stanie się przestrzenią spotkań, relaksu i dobrej zabawy w duchu hasła „Wszystko co najlepsze zaczyna się od ciekawości?...
Biedronka i marka Polaris wspierają młodych piłkarzy ręcznych
Biedronka, która już od ubiegłego roku wspiera polską piłkę ręczną, rozszerza współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce. Woda Polaris, dostępna wyłącznie w sklepach sieci, została Oficjalną Wodą Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn do lat 21, a sieć Biedronka - „Narodowym Dostawcą” mistrzostw. Inauguracja rozgrywek najlepszych młodych piłkarzy...
Krzysztof Ibisz i Awantura o kasę w kampanii Plusha
Rozpoczyna się najnowsza kampania Plusha, który wjechał na plan teleturnieju „Awantura o kasę”. Drużyna Miśtrzów przebiła uczestników… milionem gigabajtów.
CAMINO A ESPANA - warszawska opowieść o hiszpańskim wzornictwie
11 czerwca 2025 roku Warszawa na kilka godzin przeniosła się na Półwysep Iberyjski. Wszystko za sprawą wydarzenia „SPAIN IS IN - CAMINO A ESPAÑA", które po raz drugi odbyło się w stolicy Polski. Inicjatywa ICEX España Exportación e Inversiones, Ambasady Hiszpanii i agencji OKK! PR ponownie przyciągnęła architektów,...
Kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”
16 czerwca wystartowała kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”, organizowana przez All About Parenting. Jej celem jest zwrócenie uwagi rodziców na to, jak codzienne słowa wpływają na emocje i rozwój dzieci oraz zachęcenie ich do refleksji nad tym, co sami słyszeli w dzieciństwie i jak dziś komunikują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764