logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Altavia projektuje opakowania dla marek Dog’s Menu i Cat’s Menu

  PR 11.09.2019, przeczytano 275 razy
ilustracjastrzałka

Produkty w nowych opakowaniach w najbliższych dniach trafią na półki sklepów Carrefour w całej Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-altavia-projektuje-opakowania-dla-marek-dog%E2%80%99s-menu-i-cat%E2%80%99s-menu,383927,artykul.html

Dog’s Menu i Cat’s Menu to marki własne Carrefour, którymi sygnowane są produkty skierowane do właścicieli psów i kotów. Zadaniem agencji było przygotowanie nowych opakowań dla całej lini tych produktów, w tym m.in. puszek, saszetek, dużych opakowań z karmą itp.

Agencja miała za zadanie m.in. odświeżenie szaty graficznej etykiet, zmiany tekstów dotyczących składu produktów oraz zaprojektowanie opakowań dla nowości produktowych - nowych smaków karmy, przeznaczonych dla kilku grup psów, w tym np. psów starszych (np. karma dla psa SENIOR z cieleciną i kurczakiem).

Klienci, do których skierowane są produkty Dog’s Menu i Cat’s Menu w nowych opakowaniach przygotowanych przez Altavię, to właściciele kotów oraz psów, ze szczególnym uwzględnieniem psów aktywnych, psów starszych oraz psów małych ras.

ilustracjastrzałka

Altavia Polska współpracuje z Carrefour od 7 lat, m.in. w zakresie projektowania opakowań marki własnej Carrefour. W 2018 roku agencja przygotowała dla Carrefour ponad 300 projektów opakowań. Wcześniej, w 2017 roku, Altavia Polska zrealizowała zamówienia na 259 projektów dla Carrefour w ramach rebrandingu opakowań marek na wyłączność.

Źródło: Altavia Polska

www.altavia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rema Congress – prelekcje z Krzysztofem Sarneckim
RemaCongress to okazja do poszerzenia wiedzy branżowej na targach RemaDays Warsaw. Podczas najbliższej edycji gościem specjalnym tego wydarzenia będzie Krzysztof Sarnecki – Przedsiębiorca, konsultant strategiczny, zawodowy negocjator, trener biznesu i coach.
Rusza zimowa kampania reklamowa marki Lech Premium
Leszek powraca w zimowej odsłonie, po raz piąty odkrywając przed konsumentami limitowaną edycję wyjątkowych puszek! Inspirowane górskim krajobrazem oraz zamarzniętym, krystalicznie czystym jeziorem, przywodzą na myśl tegoroczne hasło marki, które przekonuje, że nawet kiedy zimowe spotkania zapowiadają się chłodno, Leszek przełamuje lody.
Kampania edukacyjna poświęcona „Zrozumieć AZS”
Ponad 91%[1] pacjentów cierpiących na atopowe zapalenie skóry doświadcza przewlekłego  bólu, którego nie sposób uśmierzyć – wynika z ankiety przeprowadzonej przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych wśród pacjentów z AZS. Rozdrapane do krwi, sączące się rany powodują, że boli całe ciało, a zwykłe nałożenie...
Wideo 360 stopni to już standard na rynku
Rynek kamer sportowych, nieruchomości czy amatorskiego fotografowania przeszedł już na filmowanie w 360 stopniach. Rejestrowanie obrazu dookoła pozwala na immersyjne przeżycia i zanurzenie się w przekazywanej treści. Handlowcom pomaga to przenieść klienta do oferowanej inwestycji, nawet jeśli nie zostały jeszcze wylane pod nią fundamenty. W tej chwili producenci skupiają się...
Bezpłatne szkolenie online z obsługi drukarki 3D Makerbor Method X
Dowiedz się, jak wykorzystać najnowszą drukarkę 3D MakerBot METHOD X w zastosowaniach przemysłowych. Sprawdź, jakie technologie odpowiadają za dokładność i powtarzalność druku z inżynieryjnych materiałów. Bezpłatne webinarium odbędzie się 17 grudnia o godz. 11:00.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764