Altavia Polska przygotowała dla Kompanii Piwowarskiej świąteczną akcję B2B.
Akcja ma na celu budowanie relacji z kontrahentami Kompanii Piwowarskiej, takimi jak np. dostawcy czy partnerzy z kanału HoReCa.
Na zlecenie Kompanii Piwowarskiej agencja Altavia przygotowała projekt niestandardowego opakowania świątecznego kryjącego zestaw czterech piw. Zamykane na niewidoczne z zewnątrz magnesy, wygląda jak zwykłe pudełko prezentowe. Otwiera się jednak zupełnie nietypowo, niczym parawan, który z każdym rozsunięciem odkrywa coraz więcej. Oprócz świątecznych życzeń odbiorcy znajdą w jego wnętrzu piwa z portfolio Kompanii Piwowarskiej: Lech Free 0,0%, Kozel Ležák, Captain Jack i Książęce IPA.
Taki prezent trafia właśnie w tych dniach do 360 odbiorców.
Zarówno produkcją, jak i wysyłką prezentów do współpracujących z Kompanią Piwowarską firm zajeła się agencja Altavia.
Źródło: Altavia Polska