logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Altavia przygotowała świąteczną akcję dla Kompanii Piwowarskiej

  PR 19.12.2018, przeczytano 1178 razy
ilustracjastrzałka

Altavia Polska przygotowała dla Kompanii Piwowarskiej świąteczną akcję B2B.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-altavia-przygotowala-swiateczna-akcje-dla-kompanii-piwowarskiej,380575,artykul.html

Akcja ma na celu budowanie relacji z kontrahentami Kompanii Piwowarskiej, takimi jak np. dostawcy czy partnerzy z kanału HoReCa.

Na zlecenie Kompanii Piwowarskiej agencja Altavia przygotowała projekt niestandardowego opakowania świątecznego kryjącego zestaw czterech piw. Zamykane na niewidoczne z zewnątrz magnesy, wygląda jak zwykłe pudełko prezentowe. Otwiera się jednak zupełnie nietypowo, niczym parawan, który z każdym rozsunięciem odkrywa coraz więcej. Oprócz świątecznych życzeń odbiorcy znajdą w jego wnętrzu piwa z portfolio Kompanii Piwowarskiej: Lech Free 0,0%, Kozel Ležák, Captain Jack i Książęce IPA.

ilustracjastrzałka

Taki prezent trafia właśnie w tych dniach do 360 odbiorców.

ilustracjastrzałka

Zarówno produkcją, jak i wysyłką prezentów do współpracujących z Kompanią Piwowarską firm zajeła się agencja Altavia.

Źródło: Altavia Polska

www.altavia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764