logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Ambient uliczny: LoveBrands Group dla marki FRoSTA

  PR 29.10.2024, przeczytano 290 razy
ilustracja

FRoSTA ponownie wybrała LoveBrands Group na partnera do działań ambush marketingowych. Tym razem wyzwaniem agencji było przekonanie Polaków, że w 10 minut można przygotować pyszne danie, jakim jest flagowy produkt marki: Mexican Chicken. Udało się to dzięki eventowi, który zaskoczył osoby wracające z zakupów autobusem lub tramwajem z warszawskiego Centrum Handlowego Galeria Młociny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-ambient-uliczny%3A-lovebrands-group-dla-marki-frosta,406272,artykul.html

FRoSTA to marka, którą konsumenci, zwłaszcza najmłodsi, pokochali za pyszne paluszki rybne. Jednak jej oferta jest dużo szersza, a specjalnością są także gotowe, mrożone dania inspirowane kuchniami różnych stron świata, które można przygotować niezwykle szybko. Takim też daniem jest Mexican Chicken, które łączy soczyste kawałki kurczaka z ryżem i kolorowymi warzywami w meksykańskim stylu.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Tramwajem lub autobusem do Meksyku w 10 minut raczej nie dojedziemy, ale dzięki marce FRoSTA i jej flagowej propozycji, czyli właśnie Mexican Chicken, w tak krótkim czasie możemy przygotować danie, które przeniesie smak Meksyku do naszej kuchni. To dlatego ambientowy event, zrealizowany 23 października 2024 przez LoveBrands Group, nawiązał do tej idei. Agencja zaproponowała postawienie Food Trucka, w którym na żywo przygotowywano wspomniane danie, w pobliżu pętli komunikacyjnej na warszawskich Młocinach, z której co 10 minut odjeżdża kolejny pojazd transportu miejskiego. Oczekujący podróżni mogli naocznie się przekonać, że w 10 minut kucharz może przygotować dla nich danie, które zaskakuje głębią smaku i przywodzi myśl o egzotycznych wakacjach.

„To nie pierwszy ambientowy event, jaki przygotowujemy dla marki FRoSTA” – wyjaśnia Kamil Pasterkowski, Event Manager LoveBrands Group odpowiadający za realizację projektu. „Wcześniej zaskoczyliśmy warszawiaków pierwszym pływającym foodtruckiem, który promował nie tylko smaczne dania FRoSTA, ale także zrównoważone rybołówstwo, bo marka pozyskuje ryby do swoich produktów wyłącznie z certyfikowanych łowisk MSC. Z kolei poprzez ambientowe działanie na Zimowym Narodowym i food truck „Hot&Cold” z daniami FRoSTA pokazaliśmy, że dania tej marki cudownie rozgrzewają już w parę minut” – dodaje.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Wyzwaniem, jak w przypadku wielu plenerowych eventów, była oczywiście pogoda, która tym razem dopisała. Jednak agencja była przygotowana także na mniej pomyślny obrót wypadków i w pogotowiu miała namioty oraz obrandowane parasole, których na szczęście nie trzeba było wyjmować. W sumie, w trakcie trwającego zaledwie 3h ambush marketingowego eventu, niemal 1000 osób skorzystało z akcji, jednak zasięg eventu był zdecydowanie większy, dzięki temu, że food truck został postawiony w miejscu o sporej przepustowości, dzięki sąsiedztwu centrum handlowego Galeria Młociny.

Źródło: LoveBrands Group

lovebrandsgroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

RetailShow 2024: projektowanie przestrzeni sklepowych tematem Retail Congress
Aktualne trendy i praktyczne zastosowania w projektowaniu przestrzeni sklepowych będą wiodącymi tematami Retail Congress, towarzyszącego Targom Wyposażenia Sklepów RetailShow, które odbędą się 20-21 listopada w Centrum EXPO XXI w Warszawie. Liderzy opinii, projektanci, innowatorzy, wskażą także rozwiązania służące efektywnemu rozwijaniu sklepów i...
KE promuje praworządność: kampania informacyjna
W Polsce 89 proc. badanych uważa za istotne, by wszystkie państwa członkowskie UE przestrzegały podstawowych wartości Unii, w tym praworządności – wynika z badań Eurobarometru. Choć o łamaniu praworządności w ciągu ostatnich pięciu lat wiele się mówiło, również w Polsce, za dobrze poinformowanych na temat praworządności uważa się 62 proc. Polaków. Komisja...
Aleph z kampanią Santander Bank na Spotify
Aleph przygotował dla Santandera kampanię „Nie wierz w bajki” na Spotify – grupa docelowa to użytkownicy tej platformy w wieku 18-44 lat. Działania właśnie startują, potrwają do drugiej połowy listopada. Równolegle toczyć się będą również w radiu oraz w obszarze SEM. Całościowo za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Dentsu...
LFP Industrial Solutions: specjalna oferta z okazji Black Friday
LFP Industrial Solutions, lider w branży rozwiązań przemysłowych, z radością ogłasza wprowadzenie wyjątkowej oferty z okazji Black Friday. Już teraz Klienci mają szansę skorzystać z niepowtarzalnych upustów na urządzenia serii Vanguard, które łączą innowacyjność z niezawodnością.
Slodkie ze świąteczną ofertą dla klientów biznesowych
Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami. To idealny moment, by znaleźć prezenty dla partnerów w biznesie. W tym przypadku nie można zapominać o personalizacji – dzięki temu obdarowany poczuje się doceniony i będzie wiedział, że upominek był przemyślany. Doskonałym rozwiązaniem są słodycze reklamowe, o czym z powodzeniem przekonuje...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764