logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Ancymony (*ancy) z kampanią dla marki Venus

  PR 11.09.2024, przeczytano 339 razy
ilustracjastrzałka

Trwa kampania reklamowa marki Venus należącej do Pharma CF – polskiego producenta kosmetyków pielęgnacyjnych. Za jej realizację odpowiada agencja Ancymony (*ancy).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-ancymony-%28%2Aancy%29-z-kampania-dla-marki-venus,405618,artykul.html

Działania kampanijne kierowane są do kobiet, a w szczególności do przedstawicielek pokolenia Z, które marka chce zachęcić do używania kosmetyków przeznaczonych do depilacji i higieny intymnej, stawiając na edukację w zakresie pielęgnacji skóry.

Na potrzeby kampanii przygotowany został żywy, kolorowy spot digital osadzony w klimacie produktów i idei kreatywnej, pod znanym już hasłem "Kobiety są z Venus, a Venus jest z kobietami".

Tym samym kontynuowane są idee ciałopozytywności i przełamywania schematów, zapoczątkowane spotem z 2016 roku Kobiety są z Venus, a Venus jest z kobietami:

Kampania, prowadzona pod hasłem "Kobiety są z Venus", celebruje unikalność każdej kobiety, łącząc delikatność z efektywnością pielęgnacji. Kosmetyki Venus to synonim troski o skórę, która po goleniu jest jedwabiście gładka i nawilżona. Nowa kampania podkreśla, że niezależnie od tego, kim jesteś i jaką drogę wybierasz, Venus jest tu, aby Cię wspierać, dbając o Twoją pewność siebie na każdym kroku.

Małgorzata Funek, Brand Manager w Pharma C Food Sp. z o.o.

W ramach tegorocznej współpracy do udziału w kampanii zaproszone zostały znane influencerki, m.in. Sandra Rugała, która nagrała piosenkę przewodnią. Utwór w ciągu miesiąca osiągnął 1,6 miliona wyświetleń. 

Z firmą Venus współpracowaliśmy już w 2016 roku. Nasza kampania zakończyła się wielkim sukcesem, dlatego w 2024 postanowiliśmy ją... odświeżyć! Zremasterowaliśmy piosenkę sprzed 8 lat przy współpracy z influencerką, Sandrą Rugałą. Mocny beat, soczyste kolory, świeżość, młodość i radość: w ten sposób chcemy dotrzeć do odbiorczyń z pokolenia Z. - komentuje Kasia Borowiec, senior digital specialist w Ancymonach (*ancy)

Kampania jest realizowana w digitalu i skupiona mocno wokół social mediów (Tik Tok, Instagram, Facebook) oraz influencer marketingu. Potrwa 3 miesiące. W jej ramach zaplanowana jest również aktywacja konsumencka w formie konkursu, który zorganizowany zostanie na Instagramie marki Venus.

Źródło: Ancymony (*ancy)

www.ancy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

HP Print AI - również dla dużego formatu
Podczas wydarzenia HP Imagine firma HP zaprezentowała HP Print AI, inteligentne środowisko drukowania1 stworzone z myślą o zmianie sposobu, w jaki drukujemy. Funkcje HP Print AI ułatwiają drukowanie i konfigurowanie sprzętu. Pierwsza funkcja – Perfect Output – poprawia jakość i wygląd wydruków - jest już dostępna w wersji beta. HP...
Kerris z nowym projektem digital dla the:protocol
Agencja KERRIS, odpowiedzialna za kompleksową obsługę mediów społecznościowych platformy rekrutacyjnej theprotocol.it, należącej do Grupy Pracuj i skierowanej do specjalistów IT & tech, rozpoczęła nowy projekt contentowy mający na celu zwiększenie rozpoznawalności marki oraz zaangażowanie specjalistów z sektora IT i technologii.
Life in Pink: Zara Larsson twarzą kampanii słuchawek Sony
Aby podkreślić symbiotyczny związek dźwięku ze stylem, firma Sony rozpoczyna kampanię „Life in Pink”, promującą nagradzane słuchawki z systemem redukcji hałasu WH-1000XM5 w nowej wersji kolorystycznej „Smoky Pink”. Twarzą tej kampanii jest piosenkarka, autorka tekstów i ikona stylu Zara Larsson („Symphony”,...
Festiwalu Kinomural zbliża się we Wrocławiu
Sztuka, która zmienia miasto w galerię - tak jednym zdaniem można określić Kinomural. Podczas tego wydarzenia, 19 i 20 października, wrocławskie kamienice po raz kolejny przemienią się w wielkoformatowe ekrany, na których zaprezentowane zostaną prace artystów i artystek sztuki nowych mediów z całego świata.
Agencja Assembly otwiera dział medialny w Polsce
Assembly, międzynarodowa agencja medialna działająca w oparciu o model omnichannel należąca do Stagwell (STGW), ogłosiła dalsze inwestycje w działalność w Polsce oraz otwarcie nowego działu medialnego. Nowy dział wzmocni zintegrowaną ofertę Assembly z zakresu mediów i e-handlu w Europie Środkowej i Wschodniej, co pozwoli agencji sprostać rosnącym potrzebom...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764