logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Andrzej Rysuje w kampanii społecznej Kompanii Piwowarskiej

  PR 16.09.2020, przeczytano 1929 razy
ilustracjastrzałka

Zespół Opus B przygotował akcję w social mediach, promującą odpowiedzialne spożycie alkoholu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-andrzej-rysuje-w-kampanii-spolecznej-kompanii-piwowarskiej,388459,artykul.html

„To było tylko jedno piwo, pojadę ostrożnie”, „To tylko kilka kilometrów, co może się stać?” – przykłady mitów związanych z jazdą po alkoholu można mnożyć. Polskie społeczeństwo ciągle usprawiedliwia takie zachowania, dlatego mimo kolejnych kampanii społecznych i edukacyjnych cały czas mamy do czynienia z plagą pijanych kierowców.

Zespół Opus B stworzył kampanię społeczną, którą przeprowadził w mediach społecznościowych Kompanii Piwowarskiej. Do akcji zaangażowano Andrzeja Milewskiego, autora popularnego fanpage’a Andrzej Rysuje.

ilustracjastrzałka

- Absurdalny humor rozprawia się z mitami dotyczącymi prowadzenia samochodu po spożyciu alkoholu, a charakterystyczna kreska i unikalne mentorstwa pozwoliły nam na dotarcie do naprawdę szerokiego grona kierowców - tłumaczy Kamila Klimczak, Social Media Manager w Opus B

ilustracjastrzałka

Kiedy rysownik wyśmiewa absurdalne pomysły i tłumaczenia nietrzeźwych kierowców, Kompania Piwowarska edukuje i zaprasza do wspólnej zabawy. Na profilu facebookowym firmy pomysłodawcy akcji ogłosili konkurs, w którym zachęcali użytkowników do wysyłania autorskich pomysłów na obalenie mitów związanych z piciem alkoholu.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Huawei wzmacnia dział marketingu
Zmiany w warszawskim biurze Huawei. Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP Marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe, doświadczone osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PRu.
Ikea: „Odkryj dom na nowo”
IKEA od lat pasjonuje się życiem w domu, dlatego chętnie odwiedza ludzi w ich mieszkaniach zlokalizowanych na całym świecie. Marka chce przy tym poznać zwyczaje oraz odmienne potrzeby mieszkańców i jak najlepiej na nie odpowiadać. W ten sposób powstała seria filmów „Life at Home Stories”, które wykorzystane zostały na festiwalach, m.in. Milan...
W całej Polsce dzieci uczyły się jak dbać o domowe ogródki
Pierwsza edycja #ZDROWOROSNA, marki W. Legutko właśnie dobiega końca. Liczby mówią za siebie - wydarzenie, w którym wzięło udział ponad 153 tys. dzieci z całej Polski, 5100 grup i klas oraz 1360 zgłoszonych placówek nie mogło przejść bez echa.
Nadmorskie Suweniry
Pamiątki z wakacji nad morzem w wydaniu jednego z najbardziej uznanych polskich projektantów będzie można oglądać w lipcu w siedzibie Stowarzyszenia Traffic Design. Wernisaż „Nadmorskich suwenirów” Jakuba Stępnia odbędzie się w najbliższy czwartek 30 czerwca o godz. 19 przy ul. Żeromskiego 36 w Gdyni.
Hisense wyróżnia piłkarki poprzez kampanię #Rememberthename
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie kibiców piłką nożną kobiet na całym świecie zdecydowanie wzrosło. Będąc honorowym partnerem UEFA Women’s EURO 2022, firma Hisense pragnie przyczynić się do zasadniczego wzrostu i profesjonalizacji kobiecej piłki nożnej, inspirować i wspierać zawodniczki oraz kibiców, którzy z entuzjazmem podchodzą do tego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764