logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Andrzej Rysuje w kampanii społecznej Kompanii Piwowarskiej

  PR 16.09.2020, przeczytano 2493 razy
ilustracjastrzałka

Zespół Opus B przygotował akcję w social mediach, promującą odpowiedzialne spożycie alkoholu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-andrzej-rysuje-w-kampanii-spolecznej-kompanii-piwowarskiej,388459,artykul.html

„To było tylko jedno piwo, pojadę ostrożnie”, „To tylko kilka kilometrów, co może się stać?” – przykłady mitów związanych z jazdą po alkoholu można mnożyć. Polskie społeczeństwo ciągle usprawiedliwia takie zachowania, dlatego mimo kolejnych kampanii społecznych i edukacyjnych cały czas mamy do czynienia z plagą pijanych kierowców.

Zespół Opus B stworzył kampanię społeczną, którą przeprowadził w mediach społecznościowych Kompanii Piwowarskiej. Do akcji zaangażowano Andrzeja Milewskiego, autora popularnego fanpage’a Andrzej Rysuje.

ilustracjastrzałka

- Absurdalny humor rozprawia się z mitami dotyczącymi prowadzenia samochodu po spożyciu alkoholu, a charakterystyczna kreska i unikalne mentorstwa pozwoliły nam na dotarcie do naprawdę szerokiego grona kierowców - tłumaczy Kamila Klimczak, Social Media Manager w Opus B

ilustracjastrzałka

Kiedy rysownik wyśmiewa absurdalne pomysły i tłumaczenia nietrzeźwych kierowców, Kompania Piwowarska edukuje i zaprasza do wspólnej zabawy. Na profilu facebookowym firmy pomysłodawcy akcji ogłosili konkurs, w którym zachęcali użytkowników do wysyłania autorskich pomysłów na obalenie mitów związanych z piciem alkoholu.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
Wyświetlacze LG na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764