logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Kiszka awansowała w strukturach Kerris na stanowisko Account Directora

  PR 07.11.2022, przeczytano 915 razy

Anna Kiszka, wcześniej Account Manager w KERRIS, w ramach nowych obowiązków pokieruje całym działem client service, obsługującym takich klientów jak m. in. delio, Elektrownia Powiśle, Tołpa, Jan Niezbędny, Magda Butrym. Do jej zadań należy zarządzanie wszystkimi projektami prowadzonymi w ramach agencji, rozwój współpracy z klientami, a także zwiększanie poziomu satysfakcji ze świadczonych usług.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-kiszka-awansowala-w-strukturach-kerris-na-stanowisko-account-directora,397869,artykul.html

Przed dołączeniem do KERRIS, Anna Kiszka zdobywała doświadczenia po stronie klienta pracując m.in. w Lite e-Commerce, Cinema City, TIGI (Unilever) w Niemczech, a także w agencjach reklamowych, takich jak Saatchi & Saatchi czy Delikatessen Brand & Design, obsługując m.in. Lidl, Procter & Gamble, Unilever, REWE czy Rossman.

Źródło: KERRIS

www.kerris.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764