logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aplan Media wypromuje Fundusze Europejskie w Wielkopolsce

  PR 20.11.2023, przeczytano 336 razy

APLAN MEDIA rozpoczął długofalową kampanię komunikacyjną na temat Funduszy Europejskich w woj. wielkopolskim, którą realizuje na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego. Agencja wygrała przetarg na dwuletnią obsługę projektu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aplan-media-wypromuje-fundusze-europejskie-w-wielkopolsce,402154,artykul.html

APLAN MEDIA skupi się m.in na promocji beneficjentów oraz korzyści płynących z sięgania po środki unijne, a także zwiększy świadomość mieszkańców województwa na temat zmian, jakie zachodzą w regionie dzięki Funduszom Unijnym. Kampania dla UMWP to pierwsze, kompleksowe działanie w ramach nowej perspektywy finansowej Unii Europejskiej.

Agencja zapewni długofalową opiekę marketingową, m.in. stworzy oraz zrealizuje strategię komunikacji social media (Instagram, Linkedin, Facebook, Twitter, YouTube)‍, wyprodukuje materiały wideo (np. spoty promocyjne, videocasty, serial o Funduszach Europejskich), zapewni liczne publikacje w mediach i zakup nośników OOH. Do obowiązków APLAN MEDIA należy organizacja eventów promocyjnych, prowadzenie płatnych kampanii w internecie oraz stała opieka graficzna.

Kampanie promocyjne funduszy europejskich to jedna ze specjalizacji APLAN MEDIA. Agencja ma na swoim koncie wiele cross-mediowych projektów informujących o efektach i inicjatywach RPO oraz możliwościach finansowych płynących z EU. W portfolio firmy znajdziemy nagradzane, wielomilionowe kampanie Zmieniamy Łódzkie z Funduszami Europejskimi” oraz "Z ludzkiej perspektywy" realizowane przy współpracy z Urzędem Marszałkowskim Województwa Łódzkiego.

Źródło: APLAN MEDIA

www.aplanmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fielmann z nową odsłoną kampanii „Widzimy Twoje potrzeby”
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 przygotowała dla marki Fielmann nową odsłonę kampanii wizerunkowej „Widzimy Twoje potrzeby“. W jej ramach zobaczymy nową komunikację w kanałach digital, w tym kontynuację serii reklam pod hasłem „Za okularami“ oraz działania promocyjne. Kampania potrwa do końca marca. Za mediaplan kampanii odpowiada Zenith...
Boris Manev dyrektorem ds. zrównoważonego rozwoju w Epson Europe
Nominat zamierza przyspieszyć ewolucję marki Epson w stronę zrównoważonego rozwoju i zwiększać wartość oferowanych przez nią w tym zakresie technologii.
Agencja Cut The Mustard wygrała przetarg i podpisała umowę z Frito Lay Poland, spółką należącą do PepsiCo - jednego z największych na świecie producentów napojów i słonych przekąsek. Agencja przygotuje działania kampanijne dla marek Lay’s Max i Doritos.
Fritz-kola doskonali wizerunek
fritz-kola, pionier na niezależnej scenie napojów typu kola, od 1 kwietnia 2024 r. będzie przyciągać konsumentów w Polsce i za granicą świeżym, nowoczesnym wyglądem. We współpracy z brytyjską agencją projektową Robot Food i ilustratorem Chrisem Mitchellem, marka wprowadza nowe, wyraziste logo. Unowocześnia także wygląd lemoniad fritz-limo oraz uzupełnia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764