logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Asap&Asap projektuje opakowania dla marki Iwostin

  PR 29.11.2023, przeczytano 520 razy
ilustracjastrzałka

Po wygranym przetargu agencja ASAP&ASAP przygotowała dla marki kosmetyków IWOSTIN (z portfolio Perrigo Poland) projekty opakowań zestawów prezentowych. Nowe opakowania przenoszą ducha marki z social mediów do offlineu - zostały zaprojektowane w stylu graficznym, który wcześniej agencja wraz z marketerem wypracowały dla komunikacji w social mediach. Wprowadzeniu nowych opakowań do sprzedaży towarzyszy kampania digital, mająca promować zestawy prezentowe IWOSTIN jako pomysł na prezent świąteczny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-asapandasap-projektuje-opakowania-dla-marki-iwostin,402268,artykul.html

ASAP&ASAP obsługuje brand IWOSTIN od 2021 r., w zakresie komunikacji digital. Prace przy designie opakowań są jednak efektem osobnego przetargu, wygranego niedawno przez ASAP. Jest to pierwszy projekt tej agencji dla Perrigo z obszaru projektowania opakowań.

Agencja stworzyła dla IWOSTIN projekty opakowań 4 zestawów kosmetyków (z produktami z linii: IWOSTIN Age Lift oraz IWOSTIN Hydro Sensitia), zrealizowała również sesję zdjęciową (m.in. z elementami / dodatkami świątecznymi).

ilustracjastrzałka

Kampania wspierająca zestawy prezentowe IWOSTIN, skierowana do kobiet, odbywać się będzie w social mediach, przede wszystkim na Facebooku i Instagramie. Agencja przygotowała na jej potrzeby zestaw kreacji (reklamy statyczne i animowane). Za zakup mediów do kampanii odpowiada ASAP&ASAP Media. Działania mediowe właśnie się rozpoczynają i potrwają do Świąt Bożego Narodzenia. Mają na celu promocję (budowanie świadomości i wspieranie sprzedaży online) zestawów prezentowych IWOSTIN jako pomysłu na prezent świąteczny.

ASAP&ASAP współpracuje z firmą Perrigo od 2017 roku, obsługując projektowo różne marki z jej portfolio. Od 2021 r. agencja obsługuje na stałe brandy Emolium oraz IWOSTIN w obszarze digital.

Źródło: ASAP&ASAP

asapasap.pl

Dodatkowe informacje:

Perrigo jest producentem produktów leczniczych OTC, a także wyrobów medycznych, kosmetyków, czy suplementów diety. W portfolio marek tej firmy znajdują się m.in. tak znane brandy jak: NiQuitin, Coldrex, Lactacyd, Solpadeine, Compeed, Xylorin, Undofen, Capivit, czy IWOSTIN.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bossa Nova Events dla Tectum Group
17 maja 2024 roku Tectum Group, ekspert w usługach dekarskich na polskim rynku, zorganizował wydarzenie celebrujące 20-lecie swojej działalności w Polsce oraz inaugurujące nową siedzibę firmy. Realizację eventu powierzono agencji Bossa Nova Events, należącej do grupy Creative Brand Stories.
PIAP uczestniczy w spotkaniu EAC w Sztokholmie
Europejskie stowarzyszenia jednoczą się, aby rozwijać branżę produktów promocyjnych. W dniach 23-24 maja 2024 roku w Sztokholmie w Szwecji Polska Izba Artykułów Promocyjnych (PIAP) uczestniczyła jako słuchacz w spotkaniu kilku europejskich stowarzyszeń i Międzynarodowego Stowarzyszenia Produktów Promocyjnych (PPAI). Podczas wydarzenia przedstawiciele dziesięciu...
Stor9 z rekordowym wzrostem przychodów w 2023 roku
Stor9 – firma dynamicznie rozwijająca się w obszarach produkcji contentu oraz influencer marketingu – osiągnęła wzrost przychodów i zysku netto w 2023 roku. Przychody Stor9 wyniosły 23,9 mln zł, co oznacza 73-procentowy wzrost w porównaniu do roku poprzedniego. Zysk netto w tym okresie zwiększył się o 233% osiągając poziom 457 tys. zł.
mBank nowym klientem Altavia Kamikaze + K2
Altavia Kamikaze + K2 wygrywa przetarg mBanku i rozpoczyna obsługę marki w obszarze social mediów.
Kawy Nescafé w nowych opakowaniach
NESCAFÉ, pierwsza kawa rozpuszczalna, której początki sięgają 1938 roku, prezentuje swoją nową odsłonę. Marka zmienia identyfikację wizualną, którą można już zobaczyć m.in. na półkach sklepowych. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764