logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Asap&Asap przygotowała kampanię dla marki Emolium

  PR 14.11.2023, przeczytano 583 razy
ilustracjastrzałka

Agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP, specjalizująca się w projektach łączących kanały ATL i BTL z digital, przygotowała kampanię dla marki Emolium, z portfolio Perrigo Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-asapandasap-przygotowala-kampanie-dla-marki-emolium,402057,artykul.html

Kampania potrwa do grudnia. Jej celem jest budowanie wizerunku marki Emolium oraz wsparcie sprzedaży online produktów tej marki z 3 różnych linii: Dermocare, A-Topic i Intensive Pro.

Komunikacja prowadzona jest równolegle do kilku różnych grup docelowych, w zależności od linii produktowej. Są to przede wszystkim: Mamy małych dzieci, Mamy dzieci ze skórą atopową oraz dorośli ze skórą atopową.

Na potrzeby kampanii na Facebooku i Instagramie agencja przygotowała nowe kreacje dla Emolium Dermocare oraz Emolium A-topic oraz zaktualizowała formaty kampanijne balsamu Emolium Intensive Pro (ze względu na nowe wytyczne związane z reklamowaniem wyrobów medycznych).  Natomiast na potrzeby kampanii na YouTube dla Intensive Pro powstał nowy 15-sekundowy spot, komunikujący najważniejsze benefity produktu.

Za zakup mediów do kampanii odpowiada ASAP&ASAP Media. W ramach kampanii prowadzone są również działania z obszaru influencer marketingu – za tę część odpowiada agencja Lettly.

Link do spotu Intensive Pro: youtube.com/watch?v=2vm70KB4wG4&ab_channel=Emolium

Źródło: ASAP&ASAP

Dodatkowe informacje:

Perrigo jest producentem produktów leczniczych OTC, a także wyrobów medycznych, kosmetyków, czy suplementów diety. W portfolio marek tej firmy znajdują się m.in. takie brandy jak: NiQuitin, Coldrex, IWOSTiN, Lactacyd, Solpadeine, Dermosan, Sebidin, Capivit, IWOSTiN, czy Emolium.

ASAP&ASAP współpracuje z firmą Perrigo od 2017 roku, obsługując projektowo różne marki z jej portfolio. Od 2021 r. agencja obsługuje na stałe brandy Emolium oraz IWOSTiN w obszarze digital.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W maju do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączyły dwie nowe firmy specjalizujące się w postprodukcji: Xantus oraz Locomotive, powiększając grono zrzeszonych studiów do 29. Nowi członkowie wzmocnią sekcję postprodukcji oraz grupy robocze zajmujące się szkoleniami i zagadnieniami AI.
Letnia aktywacja Peroni od Hand Made
Agencja Hand Made wygrała przetarg i poprowadzi działania w ramach letniej kampanii Peroni, marki należącej do Kompanii Piwowarskiej.
Luckyyou dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich
Wystartowała kampania społeczna „Co za różnica?” promująca wolontariat na rzecz osób starszych i samotnych w ramach Programu „Obecność” Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Za kompleksową realizację akcji odpowiada agencja LUCKYYOU.
Walk Creative wspiera Sony Europe
Agencja Walk Creative po wygranym przetargu wsparła Sony Europe B.V. Oddział w Polsce przy wprowadzeniu nowych produktów na polski rynek. W ramach kampanii powstało pięć spotów, w których główny bohater, jeden z najpopularniejszych polskich raperów White 2115, i produkty z nowej serii ULT POWER SOUND znajdują się w zupełnie różnych,...
Energetyczna kampania od Warki Energy
Napój energetyczny Warka Energy powstał z myślą o młodych dorosłych. To także im dedykowana jest najnowsza kampania marki. W serii krótkich, przepełnionych towarzyską energią spotów, zaprezentowane zostały typowe aktywności Gen Z&Y. Motywem przewodnim klipów są neonowe napisy, spójne z designem puszek Warki Energy 0,0% oraz hasło „Włącz się”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764