logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Asap&Asap z kampanią Betadine VAG

  PR 26.02.2024, przeczytano 431 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała przygotowana przez ASAP&ASAP kampania leku OTC Betadine VAG, dla którego podmiotem odpowiedzialnym jest firma Egis Pharmaceuticals PLC, reprezentowana w Polsce przez firmę EGIS Polska. Jest to pierwszy efekt współpracy po wygranym przez agencję w ubiegłym roku przetargu. Betadine VAG to lek na infekcje intymne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-asapandasap-z-kampania-betadine-vag,403246,artykul.html

Prowadzona pod hasłem “BETADINE VAG. Bądź nie do zatrzymania” kampania ma miejsce w telewizji i w kanale digital. Jej celem jest zbudowanie świadomości leku wśród kobiet w każdym wieku, zmagających się z nawracającymi infekcjami intymnymi. Betadine VAG to lek, który od wielu lat dostępny był w Polsce wyłącznie na receptę, a w ubiegłym roku zmienił kategorię dostępności na lek OTC.

Agencja ASAP&ASAP stworzyła na potrzeby kampanii Big Ideę, KV kampanijny, koncepcję spotu telewizyjnego oraz digitalowego. Produkcją spotu telewizyjnego, jego postprodukcją oraz animacjami 3D, zajął się dom produkcyjny Alefajnie (alefajnie.com).

W kampanii telewizyjnej i digitalowej są wykorzystywane spoty główne 30” i 15” oraz dodatkowe video przeznaczone specjalnie dla kanału digital. Podczas planu filmowego nakręcone zostały spoty telewizyjne i digital oraz przeprowadzona została sesja zdjęciowa z bohaterkami spotu; materiały z niej będą wykorzystywane w kampanii digital oraz działaniach promocyjnych w aptekach. Większość ujęć spotów była kręcona w pionie, nawiązując do materiałów wideo jakie są dzisiaj popularne m.in. na TikToku czy Instagramie.

ASAP&ASAP przygotowała również stronę www.betadine.pl oraz zajmuje się działaniami content marketingowymi.

Za zakup i planowanie kampanii telewizyjnej odpowiada dom mediowy Media Group, a zakup kampanii digital opracował dom mediowy iProspect (Dentsu).

Kampania jest częścią umowy ramowej agencji z klientem, na obsługę marki w 2024 r.

Źródło: ASAP&ASAP

asapasap.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sarota PR w sieci Worldcom Public Relations Group
SAROTA PR dołączyła do Worldcom Public Relations Group – globalnej sieci agencji PR. Jest zarazem jedynym polskim członkiem grupy. Dzięki temu zyskuje możliwość wymiany doświadczeń z czołowymi agencjami z całego świata oraz udziału we wspólnych międzynarodowych projektach.
“Odwrócony świat” to tytuł siódmej, ogólnopolskiej kampanii społecznej Fundacji Avalon, współfinansowanej ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Fundacja Avalon opublikowała na swojej stronie zapytanie ofertowe dla agencji, które byłyby zainteresowane współpracą przy realizacji kampanii. 
White Toner Academy powraca do Polski
White Toner Academy to międzynarodowe wydarzenie organizowane przez producenta papierów termotransferowych Forver. W zeszłym roku polska odsłona WTA odbyła się we współpracy z API.PL i OKI. Ze względu na duże zainteresowanie White Toner Academy powraca do Polski – tym razem jako jedne z zajęć w ramach cyklu Akademii Technologii Zdobienia 2.0.
PRZElew wspiera kampanię i loterię Przelewy24
Serwis Przelewy24 zaprasza na drugą edycję PRZEloterii. Sympatyczny PRZElew w wakacyjnej odsłonie przygotował wspaniałe nagrody. Partnerami głównymi akcji są Visa i Mastercard. PRZEpartnerami wybranych nagród tygodniowych są marki Itaka, simplybuy.pl i al.to.
Historia gier wideo ożywiona przez Panasonic w Oxo Museo
W samym sercu Malagi, muzeum Oxo Museo oddaje hołd historii gier wideo, prezentując je w zupełnie nowym świetle. Dzięki współpracy z Panasonic Connect i ich zaawansowanej technologii audio-wizualnej, muzeum stworzyło przestrzeń immersyjną 360º, która przenosi odwiedzających w sam środek wirtualnego świata gier.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764